Nyt se Marin hehkutus taas alkoi: IS - Ruisrock jakoi kuvan Sanna Marinista lomailevan pääministerin festarityyli ihastuttaa somessa
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fortumin Saksan yhteistyöstä Venäjän kaasuputkiasiassa tulee Suomen veronmaksajille 15 miljardin lasku. Tämä on suurin talouspoliittinen virhesijoituslasku Suomen historiassa. Ei ole Marinin vika, hän oli silloin vasta opiskelija, kun Suomen kaupat tehtiin. On kuitenkin mautonta Marinin keikistellä minishortseissa nuorisofestivaalilla tämmöisenä aikana. Pitäisi keskittyä omaan lapseen ja levätä sekä keskeyttää loma päiväksi hätäkokoukseen. Miten Suomi selviää 15 miljardin taakasta? Muutenkin velkaa on hirveästi ja maa huonossa jamassa.
Kyllä se on Marinin vika kun hän ei tee mitään, ignoroi vain koko ongelman. Uskomattoman kyvytön on kyllä tää naishallitus ollut. Mielestäni olisi pitänyt olla kokeneempia naisia eikä tällaisia ylimielisiä märkäkorvia.
Luuletko tosiaankin, etteikö Fortum ja VVM sekä ministeri Tuppurainen ole koko ajan hoitamassa asiaa täällä Suomen päässä? Saksan päässä ovat omat poliitikkona omassa hallituksessaan päättämässä Uniperin kohtalosta. Ettekö te katsoneet eilen iltauutisia ja Tuppuraisen kommenttia tilanteesta?
Tuppurainen on itse sanonut, että nakkaa paskat asialle. Marin ei kommentoi mitenkään. Eiköhän se henkilöiden sitoutuneisuuden aste ole aika selvästi 0. Kannattaisi olla kiinnostuneempi, vaalit ovat ovella ja kansalla on parempi muisti ja hoksottimet kuin luulette.
Tytti Tuppuraisen touhu ei kyllä luottamusta herätä. Onhan se järkyttävää, kun ministerinä pelleilevä Tuppurainen kehtaa sanoa, että oman kansan edun ajatteleminen on vahingollista. Pitäisi poistaa tehtävistään tuollainen ministeri, joka ei laita oman maan etua ensi sijalle.
Pääministerin homma olisi ohjata Tuppuraista, mutta yhtä flegmaattista on toiminta siellä kuin koko ajan. Eipä tunnu maan asiat kiinnostavan.
Alapääministeri Marin keskittyy oman imagonsa muokkaamiseen ja somejulkisuuteen.
Alkaakohan vaatetus vähentyä myös alapäästä? Paita lähti jo huomion saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fortumin Saksan yhteistyöstä Venäjän kaasuputkiasiassa tulee Suomen veronmaksajille 15 miljardin lasku. Tämä on suurin talouspoliittinen virhesijoituslasku Suomen historiassa. Ei ole Marinin vika, hän oli silloin vasta opiskelija, kun Suomen kaupat tehtiin. On kuitenkin mautonta Marinin keikistellä minishortseissa nuorisofestivaalilla tämmöisenä aikana. Pitäisi keskittyä omaan lapseen ja levätä sekä keskeyttää loma päiväksi hätäkokoukseen. Miten Suomi selviää 15 miljardin taakasta? Muutenkin velkaa on hirveästi ja maa huonossa jamassa.
Kyllä se on Marinin vika kun hän ei tee mitään, ignoroi vain koko ongelman. Uskomattoman kyvytön on kyllä tää naishallitus ollut. Mielestäni olisi pitänyt olla kokeneempia naisia eikä tällaisia ylimielisiä märkäkorvia.
Luuletko tosiaankin, etteikö Fortum ja VVM sekä ministeri Tuppurainen ole koko ajan hoitamassa asiaa täällä Suomen päässä? Saksan päässä ovat omat poliitikkona omassa hallituksessaan päättämässä Uniperin kohtalosta. Ettekö te katsoneet eilen iltauutisia ja Tuppuraisen kommenttia tilanteesta?
Tuppurainen on itse sanonut, että nakkaa paskat asialle. Marin ei kommentoi mitenkään. Eiköhän se henkilöiden sitoutuneisuuden aste ole aika selvästi 0. Kannattaisi olla kiinnostuneempi, vaalit ovat ovella ja kansalla on parempi muisti ja hoksottimet kuin luulette.
Tytti Tuppuraisen touhu ei kyllä luottamusta herätä. Onhan se järkyttävää, kun ministerinä pelleilevä Tuppurainen kehtaa sanoa, että oman kansan edun ajatteleminen on vahingollista. Pitäisi poistaa tehtävistään tuollainen ministeri, joka ei laita oman maan etua ensi sijalle.
Pääministerin homma olisi ohjata Tuppuraista, mutta yhtä flegmaattista on toiminta siellä kuin koko ajan. Eipä tunnu maan asiat kiinnostavan.
Mistä sinä tiedät, että mitä kulisseissa tapahtuu? Kaikkea ei repostella kaiken kansan kuullen ja hyvä niin.
Kyllä Tytti Tuppurainen sellaisia aivopieruja on päästellyt, että ihan hallituksen uskottavuuden takia alapääministerin pitäisi julkisesti siitä Tuppuraiselle huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä menee minusta jo vähän yli. Jotenkin unohtaa sen oikean työnsä ja on liikaa jo somessa ja kaikissa kuvissa. Tulee sellainen vaikutelma, että haluaa vaan huomiota ja esitellä eri asuja. Jos vertaa esim kuninkaallisiin niin tietynlainen arvokkuus puuttuu. Olen itsekin melko nuori nainen, mutta en arvosta Marinin touhuja kuitenkaan. Liikaa esillä ja viettää vapaa-aikaa milloin missäkin tapahtumassa. Tavallinen ihminen kuten minä mietin miten esim raha riittää ruokaan vielä pari viikkoa.
Tehdäänkö Suomen johtohenkilöille säännöllisesti psykiatrinen evaluaatio? Olisi kyllä minusta tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä menee minusta jo vähän yli. Jotenkin unohtaa sen oikean työnsä ja on liikaa jo somessa ja kaikissa kuvissa. Tulee sellainen vaikutelma, että haluaa vaan huomiota ja esitellä eri asuja. Jos vertaa esim kuninkaallisiin niin tietynlainen arvokkuus puuttuu. Olen itsekin melko nuori nainen, mutta en arvosta Marinin touhuja kuitenkaan. Liikaa esillä ja viettää vapaa-aikaa milloin missäkin tapahtumassa. Tavallinen ihminen kuten minä mietin miten esim raha riittää ruokaan vielä pari viikkoa.
Veit sanat suustani. Minä olen noin pääministerin ikäinen ja tulee mieleen hänestä joku tyrkky julkkis.
Aina hän ei itse valitse kuviaan lehtiin mutta esim IG stoorit voisivat olla arvokkaampia eikä mitään festarivideoita ja leuanvetoja leikkipuistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerillämme alkoi kesäloma.
Jos katsoo hänen tämän vuoden työkalenteriaan, niin aika tylyltä näytti tahti. Eikä mitä tahansa asioita, vaan hyvin poikkeuksellisia asioita.
Alle 35 - vuotiaiden julkisen sektorin naisten, esim. hoitajien sairauspoissaolot ovat olleet jo vuosia täysin poikkeuksellisia. 38 pv. vuosilomaa+ 16 päivää sairaslomaa joka vuosi.
Eiköhän Sannakin ole kesälomansa ansainnut.
Lomansa saa pitää, kunhan esiintyy arvokkaana esimerkkinä. Nyt menee ihan pieleen koko homma. Pinnallista ja populismia.
Ruisrock on kyllä ihan perinteikäs ja kymmeniä vuosia vanha festivaali. Sinne ei ole muillakaan tapana pukeutua kuin itsenäisyyspäivän juhliin.
Koska Sannasta stringi bikini kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Upea Marin on kyllä myrkkyä kateellisille oikeistolaisille, sekä persuille, mitä lie sitten ovatkaan. 🙂
No täällähän öyhöttää pääasiassa äärioikeisto, eli persut, mutta kyllähän ne kokkaritkin raivosta kihisevät, kun Marin saa valtavasti huomiota, kun taas heillä ei ole muuta kuin mummoluukkiin pukeutuva Jenni, joka ei kiinnosta ketään.
Halventaa Pääministerin asemaa ja koska edustaa maailaman silmissä Suomea halventaa meitä samalla näin pukeutumalla.
Vierailija kirjoitti:
"Miten perheellinen ihminen ehtii viihteelle näin usein? Ja edes haluaa? Oikeasti harva melkein nelikymppinen äiti tai isä rymyää festareilla. Niin se vain on. Kesää vietetään perheenä ja lasten ehdoilla. Lapset on vain kerran pieniä."
Oon miettinyt samaa. Hän tekee pitkää työpäivää ja reissaa paljon. Miten ihmeessä sen lisäksi bilettäå koko ajan? Hänellä on pieni lapsi, eikö ikävöi lastaan lainkaan?
Ja ihmettelisin tismalleen samaa vaikka pääministerimme olisi pienen lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea Marin on kyllä myrkkyä kateellisille oikeistolaisille, sekä persuille, mitä lie sitten ovatkaan. 🙂
No täällähän öyhöttää pääasiassa äärioikeisto, eli persut, mutta kyllähän ne kokkaritkin raivosta kihisevät, kun Marin saa valtavasti huomiota, kun taas heillä ei ole muuta kuin mummoluukkiin pukeutuva Jenni, joka ei kiinnosta ketään.
Onhan Kokoomuksella Tuija Nurmi ja risumetsässä lymyilevät Susanna Koski, joka rysäytti Mersunsakin ojaan juhlan kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseisiä puolueita äänestänyt mutta ärsyttää silti pääministerin vaatteista uutisointi ja ihmeelinen somejulkkis rooli.
Vierailija kirjoitti:
Ja hemmetti näiden Suomen lehtien kanssa. Pitääkö kaikki mitä tuo tekee vapaa-ajallaan nostaa lööppeihin? Oikeasta työstä taas ei vaadita tuloksia vaan velkaa saa ottaa ja jakaa muille maille.
Joo, varmaan noista sen shorteista ja maihareistakin tulee taas hitti. Se vetoaa yksinkertaisiin ja pinnalliisiin tyyppeihin, sellaisiin woke ideologian omaaviin laumasieluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä irroitat Tuppuraisen lauseen irti asiayhteydestään? Tuppurainen kommentoi noin tilanteessa, jolloin mietittiin kaikkien EU-maiden elpymistä koronakurimuksen jälkeen. Se on yhteistyökysymys, koska Suomen viennistä merkittävä osa menee EU-maihin.
Pankkikriisi Suomen tärkeimmässä vientimaassa Saksassa tarkoittaisi samanlaista kriisiä sekä Suomessa että Suomen toiseksi tärkeimmässä vientimaassa Ruotsissa. Se kohtelisi suomalaisia pahemmin kuin 1990-luvun pankkikriisi. Sitäkö haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Koska Sannasta stringi bikini kuvia?
Eiköhän nekin vielä nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. Minä olen noin pääministerin ikäinen ja tulee mieleen hänestä joku tyrkky julkkis.
Aina hän ei itse valitse kuviaan lehtiin mutta esim IG stoorit voisivat olla arvokkaampia eikä mitään festarivideoita ja leuanvetoja leikkipuistoissa.
Narsismiltahan tuo alkaa ikävästi haiskahtaa tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Halventaa Pääministerin asemaa ja koska edustaa maailaman silmissä Suomea halventaa meitä samalla näin pukeutumalla.
Mua ei ainakaan halvenna pätkääkään. Jos sinua halventaa jonkun toisen ihmisen lomapukeutuminen, niin sehän on ainoastaan sinun henkilökohtainen ongelmasi, joten älä sotke omaan ongelmaasi meitä muita.
"You can put lipstick on a pig but it is still a pig"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hemmetti näiden Suomen lehtien kanssa. Pitääkö kaikki mitä tuo tekee vapaa-ajallaan nostaa lööppeihin? Oikeasta työstä taas ei vaadita tuloksia vaan velkaa saa ottaa ja jakaa muille maille.
Joo, varmaan noista sen shorteista ja maihareistakin tulee taas hitti. Se vetoaa yksinkertaisiin ja pinnalliisiin tyyppeihin, sellaisiin woke ideologian omaaviin laumasieluihin.
Jep niihin jotka ei ymmärrä politiikasta tai maamme hyvinvoinnista mitään Vaasan kaikki on pelkkää woke öyhötystä.
Sanna kertoi ottaneensa ison ruusun per ziiseensä, joten sitä odotellessa,
Noh kyllä sinne vielä ne 18-22 ikäsetkin lasketaan..