Miksi naiset näyttelee vaikeasti saavutettavaa?
Annetaan ymmärtää, että kiinnostusta olisi mutta ei sitten olekaan? Kyllä on vaikeaa.
Kommentit (41)
Ei naiset ole vaikeasti tavoitettavia tapauksia, jos on alfa. Alfoilla on nykyään samanaikaisesti useita eri naisia, oma haareminsa, kun taas osa beetamiehistä joutuu elämään tahdonvastaiessa selibaatissa.
Tasan ei käy onnen lahjat missään suhteessa. Elämä on epäreilu peli.
Itse kyllä tykkäisin aloitteelisesta naisesta. En ajattelisi, että nainen on liian "helppo". No, meitä on moneen junaan. 🙂
Miten tämä "annetaan ymmärtää" ihan käytännössä ilmenee? Jotkut miehet tulkitsevat esim. jo pelkästään naisen hymyn joksikin suuremmaksi kiinnostuksen osoitukseksi.
Monille miehille tai naisille voi iskeä pakokauhu, jos toinen on helposti saatavissa. Vaikka olisi kiinnostunut toisesta. Jos toinen on yli-innokas, ihailun kohde voi pelätä että ihailija menettää kiinnostuksensa kun tutustuu. Tai oma elämä voi mullistua liiaksi, jos toinen haluaa heti muuttaa arkiaikataulut.
Jos toinen haluaa hetken päähänpistona saada toisen tottelemaan heti kaikessa, suhde ei luultavasti kestä. Muuten elämien viettäminen yhdessä voi sujua, vaikka alkaisi heti näkemään päivittäin.
"Annetaan ymmärtää, että kiinnostusta olisi mutta ei sitten olekaan"
Toi ei tarkoita vaikeasti saavutettavaa. Vaikeasti saavutettava on kuin häntä ei kiinnostaisikaan, vaikka kiinnostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei tarkoita vaikeasti saavutettavaa. Vaikeasti saavutettava on kuin häntä ei kiinnostaisikaan, vaikka kiinnostaakin.
Aivan. Tuo tarkoittaa sitä, että feikataan että on kiinnostusta. Eli testataan ehkä omaa markkina-arvoaan vaikkei mies oikeasti kiinnosta.
Jos mua kiinnostaa olen just niin helppo ja aloitteellinen kuin ikinä haluan. Aina ovat miehet olleet mukana ja kiitelleet sitä, ettei tartte pelata mitään pelejä. Mua ei ole ikinä ghostattu, kosittu on monesti ja aina saan kuulla olevani ihana.
Että ei se ihan noinkaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyy jännitys yllä. Ei saa olla liian innostunut. Ei toki aivan tylykään, mutta sellainen että mies joutuu näkemään vaivaa saavuttaakseen naisen.
Toimii. 10 vuotta kohta yhdessä.
Näin se taitaa mennä ja on ihan naurettavaa kissa-hiiri-leikkiä. Miesten puheissa kyllä ihaillaan aloitteellisia naisia, mutta todellisuudessa eivät sitten kiinnosta kuin ehkä 5 minuuttia
T. Aloitteita tekevä "liian helppo" nainen
Onkohan kontaktin ottaminen ja itsensä tyrkyttäminen menneet sekaisin?
Eivät ole, ellei esim. Tinderissä keskustelun aloittaminen ole "tyrkyttämistä". Ja toisaalta, mitä pahaa lopulta edes on liiassa innokkuudessa?
En näyttele. Joko saat tai sitten et saa.
En tykkää vaikeista naisista tai mistään ihme metsästysleikeistä, jos kiinnostaa niin kysyä saa ja kannattaa. En minä pure ja tuskin moni muukaan. T. Mies 31v
Nainen hymyilee ystävällisesti. Mies kuvittelee, että naine haluu lähtee panee.
Mies menee lässyttää naiselle ja nainen vastaa kylmästi ja poistuu tilanteesta. Mies kuvittelee, että nainen leikkii vaikeasti saavutettavaa.
Nainen on hymyillyt kohteliaisuudesta tai muuten vaan. Miehen lähestyminen ei kuitenkaan ole toivottu. Nainen poistuu tilanteesta, mutta yrittää pitää tilanteen kohtuullisen neutraalina, ettei mies käy kimppuun. Nainen kokee tilanteen epämiellyttävä.
Miksi kusit sen naisen kissan päälle ,oisko se ollu nyt se syy miksi jätti sut ku nalli kalliolle!
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajatteli, että voisi olla kiinnostunut miehestä, mutta enemmän tutustuessa huomasi, että ei olekaan. Samoin miehetkin tekevät. Puhun nyt normaaleista ihmisistä, jotka käyvät eri ihmisten kanssa treffeillä, en niistä kaikista epätoivoisimmista tapauksista.
"Eri ihmisten kanssa treffeillä"
Ei ole normaalia kylläkään tollanen.
Ei kukaan tasapainoinen aikuinen ihminen pelaa mitään typeriä pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä nykypäivänä paikkaansa. Itselläni on ihan toisenlaisia kokemuksia. Ovat valmiita sänkyhommiin ihan ensimmäisenä iltana. Miehenä olen joutunut usein jarrua pistämään päälle.
Vain typerä nainen tarjoaa arvokkaintaan heti ensitapaamisella.
Jos lisääntymisvärkki on jonkun arvokkainta, hienointa mitä hänessä on, niin elämässä on tehnyt kyllä ihan vääriä asioita.
Ihan siitä samasta syystä kuin miehetkin esittävät komeaa, rikasta ja tavoittelemisen arvoista. Haluavat antaa vastakkaiselle sukupuolelle viestin joka menee suunnilleen näin: "No hei. Näen että minä kiinnostan sinua, mutta etkö näe että olen niin korkeatasoinen että sinulla ei taida olla mahdollisuuksia. Kuten näet, minulle riittää kyllä ottajia joten minulla ei ole tarvetta sinun huomiollesi, varsinkin kun näytät olevan liikkeellä hälläväliä-asenteella. Koetapas nyt yrittää ihan kunnolla jos lähempään tuttavuuteen mielit, ja näytä mitä sinulla on tarjota meidän sosiaalisen statuksemme nostamiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajatteli, että voisi olla kiinnostunut miehestä, mutta enemmän tutustuessa huomasi, että ei olekaan. Samoin miehetkin tekevät. Puhun nyt normaaleista ihmisistä, jotka käyvät eri ihmisten kanssa treffeillä, en niistä kaikista epätoivoisimmista tapauksista.
"Eri ihmisten kanssa treffeillä"
Ei ole normaalia kylläkään tollanen.
Vai ei ole normaalia käydä eri ihmisten kanssa treffeillä. 😀 Kuule se juuri on normaalia. Epänormaalia on kuvitella, että ihmisten ensimmäisen treffikumppanin täytyy olla Se Ainoa Mahdollisuus ja sen kanssa täytyy sitoutua loppuelämäksi, tykkäsi hänestä tai ei.
Veikkaan tosiaan, että ap kuvittelee naisten normaalin ystävällisyyden olevan kiinnostusta ja sitten kun he eivät haluakaan tutustua lähemmin, hän luulee heidän vain leikkivän vaikeasti tavoiteltavaa. Ilmeisesti ne naiset eivät ole kukaan koskaan olleetkaan kiinnostuneita ap:sta.
Koska miehet eivät huoli liian innokkaita naisia. On kokemusta.
Miten oikaiset syöksykierteen? Voiko naiselle sanoa EI noin arassa asiassa.