Mitä tehdä kun mies haluaa seksiä keskellä päivää mökillä? Ei kiinnostaisi
Mutta vonkaaminen jatkuu koko päivän. Äsken olin menossa saunaan niin mies kävi läpsäyttämässä pepulle ja kun ärähdin niin mies alkoi murjottaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että seksi sen kanssa on kuin lämmintä maitoa joisi, yhtä ällöttävää ja sen taidon on kuin persulla, siis nolla. Kyllä sen into hiipuu.
Ajatuskin seksistä persun kanssa oksettaa.
🤮
Jatkot palstan miljoonannessa erotilitysketjussa.
Jos nainen ei ole himokas seksiin niin eipä naisesta ole kuin riesa miehelle. Ainakin tekijämiehet tekevät pihtailusta omat johtopäätöksensä.
Kyllä spontaani pikapano on aina välillä tärkeätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän miehelläsi ole pian seksiä naapurin 18-vuotiaan tyttären kanssa, jos sinä pihtaat.
Mistä päättelet, että sitä 18-vuotiasta jokainen random ukko kiinnostaisi?
Miehet katsoo liikaa pokea ja elävät fantasiamaailmassa, jossa ne panevat naapurin teinityttöjä. Realiteetit täysin hukassa.
Sen sijaan tyytyminen olisi joko a) haluttomaan kaunottareen b) halukkaaseen läskiin
Läskiporsas kitisee siellä. Ei kiinnosta katsoa , kun miehen tissit ja läskimaha heiluu, kun se panee. Te miehet vasta niitä läskejä olette. Siihen pitää ihan kovasti töitä tehdä että mies on läski.
Ei kenenkään ole velvollisuus tyydyttää toisen tarpeita, jos ei itse halua. Ottakaa itse vastuu omista tarpeistanne, kun sitä aina jauhatte naisille. Käsi käy ja niin edelleen. Eikä sitä vaimoa saa sille tuulelle vonkaamalla tai läiskimällä pers eelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole himokas seksiin niin eipä naisesta ole kuin riesa miehelle. Ainakin tekijämiehet tekevät pihtailusta omat johtopäätöksensä.
Himokas seksiin :D Olet katsonut liikaa po kea
Pihtaajapirkko etsi mies joka ei välitä seksistä niin ei tarvitse tällaisista asioista valittaa. Kaikki voittaa win win situation. Voitte sitten yhdessä katsoa kauniita ja rohkeita loppuelämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himokas seksiin :D Olet katsonut liikaa po kea
Noh, joskus maailma on pokeakin ihmeellisempää. Keskimäärin naisen himokkuus on melkoista kolikonheittoa, mutta itse olen päätynyt muutamiin suhteisiin vain himokkaiden naikkosten kanssa. Erityismaininta eräille meksikolais- ja venäläisneideille. Toki suomalaisiakin on ollut, mutta ehkä muilla kansakunnilla on kuitenkin enemmän intohimoa suonissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko niin raskasta raottaa pakaraa? Eihän se kestä kuin muutaman minuutin
Juuri siksi, te miehet olette niin osaamattomia, yksi työntö ja siinäpä se seksi miehisten mielestä on.
Ei kiitos!
No sitähän vaan yrittää suoriutua mahdollisimman nopeasti ettei siiderivalaan juomatahti ehdi hidastua. Jos miten yrittää leperrellä ja lämmitellä niin yhtä tyly vastaus tulee. Muija ei kelpaa kuin mälliämpäriksi, muuten vaan kitisee ja valittaa ihan kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että seksi sen kanssa on kuin lämmintä maitoa joisi, yhtä ällöttävää ja sen taidon on kuin persulla, siis nolla. Kyllä sen into hiipuu.
Ajatuskin seksistä persun kanssa oksettaa.Sinun kanssa seksin harrastaminen oksettaa vielä useampaa.
🤮
Nuorena oltiin oltu tyttöystävän kanssa kimpassa liki 2 vuotta ja oltiin kesähelteellä mökillä kaksistaan 10 pvää. Tyttis halusi jostain kumman syystä seksiä kaksi kertaa päivässä päivällä ja ilalla. Loman loppua kohti alkoi jo itsellä tekemään tiukkaa, mutta kun oli luvannut, että olen aina valmis niin sillä mentiin. Mikä lie testi vai mielenhäiriö, kun ei ole enää toistunut. Seksiä toki ollut ihan kiitettävasti aina, mutta joku raja sentään tuollakin. Tiesin ainakin naivani tytön, jolle seksi ja kaluni kelpasi.
Ap ei ilmeisesti rakasta miestään kun on noin hapan. Itse kerran sijoitin 3vko kesäloman pelkästään panostamalla silloin 40v vaimooni ja iltatähteen mökillä ja jätin vuosittaiset harrastusreissut väliin. Vaimo oli mielissään ja seksiä oli koko loma aina kun juniori oli nukkumassa. Parisuhteen kannalta oli kuin olisi laittanut rahaa pankkiin. On kantanut seuraavat 20 vuotta.
Jotenkin tuli mieleen Ruususet Kummelista. Osuinko oikeaan?
Ihmeellisiä pihtareita nuo naiset, jos mies haluaa ihanaa naistansa niin ei anneta, ja sit kun naisella joskus sattuu harvoin tekemään mieli kullia niin sitten kitistään jos mies ei syty🤔
Ei kukaan huonoa seksiä halua. Kerro miehellesi tämä.
Jos hän haluaa seksiä, antakoon sinulle nautintoa sen sijaan että käyttää sinua runkkaamiseen.
Sama ohje toimii kaikille vonkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä pihtareita nuo naiset, jos mies haluaa ihanaa naistansa niin ei anneta, ja sit kun naisella joskus sattuu harvoin tekemään mieli kullia niin sitten kitistään jos mies ei syty🤔
Mies kiihottuu helposti mutta ei osaa kiihottaa naistaan koska on laiska qusipää. Opetelkoon.
Tervetuloa!
T Jorma 69, Setämies, crossdresser, 20 cm
Wink wink