Mitä tehdä kun mies haluaa seksiä keskellä päivää mökillä? Ei kiinnostaisi
Mutta vonkaaminen jatkuu koko päivän. Äsken olin menossa saunaan niin mies kävi läpsäyttämässä pepulle ja kun ärähdin niin mies alkoi murjottaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun ole mikään pakko antaa. Sano että vetää hanskaan.
Just tollasii femakkomiehii joilla aktiivinen vaimo, tai vihervassarinaisii.jos halut hyytyy hoitoon sitte
Ja ensi viikolla itket täällä kuinka mies ihan yllättäen ilman mitään syytä ja selitystä lähti toisen naisen matkaan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi viikolla itket täällä kuinka mies ihan yllättäen ilman mitään syytä ja selitystä lähti toisen naisen matkaan. Miksi?
Siksi ku AP avaa haaransa vain lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla.. Ja silloinkin vain kun kuun asento sattuu olemaan täsmälleen oikein.
Miten on oman hygieniasi laita ? Tuota noin.
2 tasan mahdollisuutta; alat tai et. Itse alan ihan aina kun ukkoni haluaa, onhan se niin kivaa ja nautinnollista.
> Seksi on turhaa ja yliarvostettua. Nuorena sitä jaksoi, muttei enää kolmikymppisenä.
Herää kysymys miksi olet seksipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
> Seksi on turhaa ja yliarvostettua. Nuorena sitä jaksoi, muttei enää kolmikymppisenä.
Herää kysymys miksi olet seksipalstalla?
Jos 30-kymppisenä ei seksi enää kiinnosta, niin loppuelämä on aika tylsää kamaa.
Toivottavasti et ole naimisissa.
Antaisin mitä vain, että mulla olis mökki ja siellä himokas mies. Tasan ei mene kettukarkit. Itse turhaudun halujeni kanssa kerrostalokämpässä kaupungissa ikisinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mitä vain, että mulla olis mökki ja siellä himokas mies. Tasan ei mene kettukarkit. Itse turhaudun halujeni kanssa kerrostalokämpässä kaupungissa ikisinkkuna.
Sä olet siellä / minä täällä oon / erämaassa rakkauden / sä olet eilen, tänään, sä olet huominen / sä olet taival joka minut varjosta vie aurinkoon / sä olet siellä, minä täällä oon.
Ihmiset tykkää eri asioista ja aloituskin jo hetken ikäinen. Kyllähän minusta on ihanaa kun mies tulee läpsimään takamukselle, monesti itseasiassa saattaa katkaista muuten kiukkuisen tai riitaisan hetken.
Mutta ongelmahan näissä monissa on että parin tunneyhteys ja luottamus ja ymmärrys on katkennut kuukausia tai vuosia sitten. Luvassa oleva seksi ei ole naiselle hyvää tai hän ei yleensäkään halua eikä ole osannut sitä kommunikoida selkeästi. Tai mies ei halua tai osaa muuttaa mitään vaan menee metsään vonkaamalla haluttomalta naiselta. On monia miehiä jotka eivät edes suostuisi panemaan halutonta tai ahdistunutta naista mutta on myös ilmeisesti monia jotka ovat valmiit tyydyttämään omat tarpeensa vastentahtoiseen naiseen ja sitten sitä onkin vaikea enää koskaan korjata.
Tottele nöyrästi, tai eroa. Kyllä nainen voi reilusti ottaa eron, sen sijaan että alkaa paholaismaisesti pihtaamaan.
Mulla toimis halujen hillitsijänä hyvin jos vaimo alkaisi luetella remppakohteita ja muita tekemättömiä juttuja saa suorittaa -äänensävyllä.
Ai läpsäisystä pitäisi kiihottua? Vedä äijää turpaan.