Mitä tehdä kun mies haluaa seksiä keskellä päivää mökillä? Ei kiinnostaisi
Mutta vonkaaminen jatkuu koko päivän. Äsken olin menossa saunaan niin mies kävi läpsäyttämässä pepulle ja kun ärähdin niin mies alkoi murjottaa.
Kommentit (74)
Jos ei seksi kiinnosta kumppanisi kanssa, niin miksi olet hänen kanssa. Kunhan kysyn. Jos itse en tuntisi intohimoa miestäni kohtaan, niin ottaisin eron enkä pihtaisi. Mitä väliä mikä aika kellossa on vai hoidatteko hommat yöllä vain. Itse soutelin järvellä yksin ja mies oli sytyttelemässä saunaa täällä mökillä. Tuli laiturille vastaan ja veti veneen rantaan ja tarrasin pyllystä kiinni ja kysyin missä lapset on. Biksut jäi veneeseen.
Voi Luoja kun oliskin noin halukas mies. Aina antaisin. Omassa suhteessa seksiä oli edellisen kerran viime vuoden elokuussa ja nyt "taas" tällä viikolla. Että semmosta.
Miehen pitää lähteä naapurin mökille auttamaan muikkelia. winwin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän miehelläsi ole pian seksiä naapurin 18-vuotiaan tyttären kanssa, jos sinä pihtaat.
Mistä päättelet, että sitä 18-vuotiasta jokainen random ukko kiinnostaisi?
Miehet katsoo liikaa pokea ja elävät fantasiamaailmassa, jossa ne panevat naapurin teinityttöjä. Realiteetit täysin hukassa.
Sen sijaan tyytyminen olisi joko a) haluttomaan kaunottareen b) halukkaaseen läskiin
Miksi et halua? Seksihän on ihanaa 🥰 Mökillä vieläpä voi aika estoitta panna menemään jos ei lapsia ja naapureita ole ihan lähistöllä. Kodista poikkeava ympäristö saa meillä molempien halut hyrräämään vielä enemmän. Mökillä tulee sekstailtua lähes päivittäin, kun voi olla vähissä vaatteissa eikä ole kuuloetäisyydellä naapureita. Saunotaan,uidaan ja rakastellaan silloin kun lasten hoidolta ehditään.
Moni olisi tyytyväinen, jos olisi tällaisia 'ongelmia'. ;) Ajattele jos miestä ei ikinä kiinnostaisi tippaakaan?
Anna miehellesi käydä luvan kanssa vieraissa, jos sinä et pysty tai halua hänen seksuaalisua tarpeita tyydyttämään.
Seksi on turhaa ja yliarvostettua. Nuorena sitä jaksoi, muttei enää kolmikymppisenä.
Tietty jos seksi on huonoa, on ymmärrettävää ettei kiinnosta lainkaan.
Jos miestä haluttaa ja itseä ei, niin miksi ei voi auttaa miestä mäessä? Joko antamalla miehen panna, tai sitten auttamalla häntä vaikka suulla tai kädellä. Luulisi, että avioliitossa haluaa auttaa toista, jos toinen tarvitsee jossain apua.
miehesi varmasti kelpaa tuolla libidolla muille, joten laita kiertoon vain.
saat sitten rauhassa elää seksitöntä elämää
No miksi sua ei kiinnosta? Miksi olet sellaisen miehen kanssa, et sua ei kiinnosta seksi sen kanssa? Mä miettisin vakavasti noita asioita.
Oisko niin raskasta raottaa pakaraa? Eihän se kestä kuin muutaman minuutin
Mitä tehdä kun vaimo pihtaa pilluaan koko ajan? Panna kiertoon vai?
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle niin saat isoa parrua.
Kenelle pitää soittaa, anna vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää lähteä naapurin mökille auttamaan muikkelia. winwin
Tervetuloa vaan tänne naapurimökille 😘
Martta75v
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksi kiinnosta kumppanisi kanssa, niin miksi olet hänen kanssa. Kunhan kysyn. Jos itse en tuntisi intohimoa miestäni kohtaan, niin ottaisin eron enkä pihtaisi. Mitä väliä mikä aika kellossa on vai hoidatteko hommat yöllä vain. Itse soutelin järvellä yksin ja mies oli sytyttelemässä saunaa täällä mökillä. Tuli laiturille vastaan ja veti veneen rantaan ja tarrasin pyllystä kiinni ja kysyin missä lapset on. Biksut jäi veneeseen.
Ja sitten heräsit. Huomasit, että oletkin mies.
Sano sille, että seksi sen kanssa on kuin lämmintä maitoa joisi, yhtä ällöttävää ja sen taidon on kuin persulla, siis nolla. Kyllä sen into hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi, te miehet olette niin osaamattomia, yksi työntö ja siinäpä se seksi miehisten mielestä on.
Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt noin p*sk*n s*eksin takia viittis vaivaantua.
Miehet katsoo liikaa pokea ja elävät fantasiamaailmassa, jossa ne panevat naapurin teinityttöjä. Realiteetit täysin hukassa.