Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis minkalaisia talvipipoja teilla on. Olen tanaan kiertanyt kaikki mahdolliset kaupat ja kaikissa myydaan mun mielesta todella ohuita pipoja. Eihan niilla voi tareta pakkasilla.

Vierailija
19.10.2006 |

Esim fleece-kankaasta tehdyt pipot, eikö tuuli mene läpi? Ne langasta tehdytkin ovat niin ohuita, eivätkä ole villaa. Missä myydään kunnon villalangasta tehtyjä pipoja tai toppalakkeja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika myöhään kyllä liikkeellä.

Vierailija
2/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia vaan on toooosi vaikea löytää. Vaikka olisi ajoissa liikkellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on niitä esim sittareissa ja prismoissakin. Onnea etsintään!

Vierailija
4/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tunnu löytyvän. Kauniita pipoja on vaikka kuinka paljon tarjolla, mutta ei lämpimiä. Tiedän, että olen tosi myöhään liikkeellä.

ap

Vierailija
5/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukkupakkasia varten olen ostanut lapsille kunnon karvavuoritalvilakit, jotka saa leuan alta rusetilla kiinni. Jos on kova tuisku kypärämyssy ja kauluri alle, niin toimii. Joa toppahanskat. Mieluiten reima...tms. kestävä ja pestävä (!) merkki

---------

Pienempää pakkasta varten lapsillani on kypärämyssyn päällä juuri kuvaamasi fleecepipo tai reiman isommat kivan näköiset ( ja väriset pipot), joita lapset mielellään käyttävät. Kauluri ja toppahanskat myös.

----------

Hyviä pipoja on paljon. Tarpeeksi iso on parempi. Kaulaliinat ovat turhia kyläreissuja lukuunottamatta - ja sitä paitsi turvallisuuriskejä.

Vierailija
6/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat joko fleeseä tai ohutta acrylia.

Olen myös etsinyt jo viime talvesta saakka lämmintä pipoa 8 vuotiaalle pojalle (joka ei suostu laittamaan mitään karvakotsaa päähänsä)

Näin Oulussa

Vierailija
7/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper Junior myy tosihyviä istuvia Jonathanin kypärämyssyjä ja Ruskovillasta olen myös ostanut sellaisia silkkisiä/villaisia aluspipoja.

Vierailija
8/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät koululaiset käytä kypärämyssyjä

Vierailija
9/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä viestistä se käy ilmi??

Vierailija
10/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ap:lle?

Vierailija
11/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä villaa, sisällä lämmikkeet otsassa ja korvilla, puuvillavuori (kypärämalliset). Esimerkiksi Reiman hatut ovat puolet villaa, puolet sekotetta, ei minkäänlaisia muita lämmikkeitä.

Isommille lapsille on myös Kivat-merkkisiä vuorella varustettuja pipoja. Samoin urheiluliikkeessä näitä ohimolta paksumpia urheilupipoja (ja valinnanvaraa malleissa löytyy!).

H&M:llä on edullisia, kivan näköisiä villapipoja (en oo katsonut ovatko täyttä villaa) fleecevuorella.

Pienillä olen tykännyt eniten tuosta kypärämallista, suojaa kaulan ja otsan, sekä niskan.

Vierailija
12/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on malliltansa tosi ihana. Peittää niskan ja posketkin tulee osittain peittoon. Pipo on neulosta ja sisällä on osittainen fleecevuori (korvat, otsa, niska). Parhaan mallinen pipo, mitä olen koskaan löytänyt! Pysyy hyvin päässä vaikkei ole mitään nauhoja.

Vierailija
13/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivatin 100% villaa oleva kypäräpipo, jossa puuvillavuori. LISÄKSI paksut toppaukset korvilla. Suosittelen! Niitä on vaikka minkä värisiä, raidallisia jne. Alesta saa 10 eurolla, ovh n. 20-25 e.

Aika myöhässä tosin olet, mutta eiköhän jostain löydy.

Vierailija
14/14 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lämpimiä hattuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän