Mitä luonnollisemmaksi muutun, sitä vähemmän miehet ovat minusta kiinnostuneita!
Ihan p*skapuhetta kaikki "naturelli on kaunein!" -hömpät. Tai varmaan se pätee, jos on täydellisen kaunis luonnostaan..
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita? Etenkään monikossa.
Jos haluaa parisuhteen?
Ap
Kauankohan se kestää ulkonäön varaan laskiessa?
Sievyys ja kivannäköisyys on monelle muuta kuin pakkelit naamassa. Eikö nykyään puhuta ihon hehkusta? No purkeissahan sitäkin myydään.
Olet väärässä. Kun toiseen tutustuu nuorena eli kauniina ja hehkeänä, normaalin kehityksen mukaan kumppanin näkee edelleen samoin silmin, vaikka ulkonäkö tietysti rupsahtaa myöhemmin. En tarkoita, ettei sitä vanhenemista huomaisi, vaan sitä, että kun toisen tuntee pitkältä aikaa, häneen suhtautuu eri tavalla kuin ulkonäöltään saman "tasoiseen" vieraaseen. Oma kumppani on aina rakas ja kaunis.
(Paitsi jos rakkaus on loppunut.)
Suurelta osin tästä syystä vanhempien ihmisten on vaikea löytää kumppania (omanikäisistä); ne vieraat näyttävät enimmäkseen parhaat päivänsä ohittaneilta.
Seksiseuraa toki kyllä löytyy useimmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se uros luonnossa se komistus. Kai poikasten takia tytöt on harmaampia...
Just käytiin eläinpuistossa, missä oli riikinkukkoja. Niiden tapauksessa tää väite ainakin pitää paikkansa.
Uros ja naaras vierekkäin oli aivan kuin eri planeetoilta. Uros mahtavan ja komean näköinen räiskyvine väreineen ja upeine pyrstöineen. Naaras taas ihan väritön harmaa möykky, ilman pyrstöä tm koristusta.
Riippuu lajista.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin oma käytöksesi muuttuu, kun olet epäluonnolliseksi tälläytynyt vs. luonnontilainen?
Luonnontilassa olen rennompi, kun ei tarvitse miettiä onko meikki sotkeentunut tai kampaus mennyt huonoksi tms. Olen vaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään ”palkkiota” kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...
Ei ole vainoharhaa vaan realismia. Keski-iässä sen viimeistään uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon tribaali, niin jopas on miehiä jonoksi asti.
Olin kerran yön tatuoidun naisen kanssa. Aamulla kurkistin naisen ollessa suihkussa yöpöydän laatikkoon. Siellä oli avattu kondomi paketti ja liuskoja joista puuttuu pari. Tunsin itseni likaiseksi ja mietin oliko nainen vaihtanut edes lakanoita sen jälkeen kun oli panettanut itseään edellisellä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran yön tatuoidun naisen kanssa. Aamulla kurkistin naisen ollessa suihkussa yöpöydän laatikkoon. Siellä oli avattu kondomi paketti ja liuskoja joista puuttuu pari. Tunsin itseni likaiseksi ja mietin oliko nainen vaihtanut edes lakanoita sen jälkeen kun oli panettanut itseään edellisellä miehellä.
Itsehän sä horoilit kun menit sänkyyn sen kummemmin tutustumatta. Turha syyttää toista siitä mitä itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi olla tyytyväinen, että nainen on käyttänyt ehkäisyä? Vai oliko nainen kertonut olevansa neitsyt ja tämän takia olit pettynyt?
Joko lihominenkin on luonnollisemmaksi muuttumista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin nyt ripsivärinkin pois ja olen ihan tapettia.
Ap
Jossain vaiheessa miesten suhtautuminen muuttuu arkisen normaaliksi mutta naiset voivat alkaa nokitella. Riippuu kai kiinnostuvatko tai kokevatko kilpailua. "Mitä tuokin yrittää", "Etpä saisi miestä", "Et voi olla ihmisenä suosittu", "Ihana kun olet niin luonnonkaunis". Iän myötä voi koittaa ellei vielä.
Vanhempien esihenkilönaisten reaktio vasta voi olla erikoinen. Riippuu tosiaan herätätkö kiinnostusta, vastareaktiota tai halveksuntaa vai sulaudutko tapettiin häiritsemättä muita.
Mulle on itseasiassa sanottu "kannattais vähän panostaa, jos meinaat saada miehen" :D Tuntuu vaan oudolta ajatukselta "panostaa" olemalla ihan jotain muuta kuin oma itsensä.
Ap
Tietysti sinun tulee olla oma itsesi. Jos et tykkää meikata niin et meikkaa, jos tykkäät niin meikkaat. Teet juuri niin kuin itse haluat etkä yritä miellyttää ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä nainen oli sinun ensimmäinen? On se kumma että naisen pitäisi olla neitsyt. Fiksu nainen ollut kun huolehtii ehkäisystä eikä jätä sitä miesten varaan.
Luonnonkaunis tarkoittaa tuuheaa laineista vaaleanraidallista tukkaa, kuulasta virheetöntä ihoa rusoposkilla, pusuhuulet ja kauniit näkyvät kaarevat kulmakarvat, ja pitkät ripset. Muu keho luonnollisen sileä ja karvaton kasvoja lukuun ottamatta. Kiva tuoksu ja heleä nauru. Luonnostaan myös terhakat tissit, ja kroppa johon luonto asetti ainoat rasvakertymät perseeseen.
Itselläni eri kokemus. Kerään eniten katseita, kun olen ilman meikkiä ja verkkareissa. Varmaan miehet olettavat, että olen urheilullinen ja jalat maassa, tai jotain.
Sitten kun harvoin laitan meikkiä, olenkin yllättäen huomaamattomampi. Ehkä en vaan osaa meikata. Sanottakoon, että mulla on suhteellisen tummat ripset ja kulmat sekä täyteläiset huulet. Omasta mielestäni olen kaunein hyvin kevyellä meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita? Etenkään monikossa.
pitää saada monta elatusmaksujen maksajaa muutamassa vuodessa
huijareita joka akka. teeskentelevät kauniimpaa kuin oikeasti ovat pakkeleilla ja lisävarusteilla
luonnonkaunis on kaunein! jos olet luonnonruma, niin se on sinun voi voi. meikkaamalla olet vain epäluonnollinen huijari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään ”palkkiota” kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...
Odotat miehiltä, että jäisivät pakkien jälkeenkin ympärillesi pyörimään? :D Mitä hittoa? Miksi he jäisivät?
Yleensä sitä pidetään ahdistavana, jos joku mies jää piirittämään senkin jälkeen, kun sille on selvästi sanottu "ei".
Ja kun ihmettelit kuinka helposti päädytään parisuhteeseen, niin eikö siinä parisuhteen ja tapailun aikana juurikin oteta selvää kuinka paljon toinen toistaan kiinnostaa? Kyllä on asiat taas vaikeita...
Yleensä ihmiset tahtovat kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat miehiltä, että jäisivät pakkien jälkeenkin ympärillesi pyörimään? :D Mitä hittoa? Miksi he jäisivät?
Yleensä sitä pidetään ahdistavana, jos joku mies jää piirittämään senkin jälkeen, kun sille on selvästi sanottu "ei".
Ja kun ihmettelit kuinka helposti päädytään parisuhteeseen, niin eikö siinä parisuhteen ja tapailun aikana juurikin oteta selvää kuinka paljon toinen toistaan kiinnostaa? Kyllä on asiat taas vaikeita...
Yleensä ihmiset tahtovat kavereita.
Ei, vaan yleensa va jakit tahtovat hyväksyntää
Luo n no ssa naa raa lla on pe si mis en takia s uoj av äri ja se suo j ele e po ikas iaan. Pal stan sään nöt kielt ää tämän inf on jaka m isen, mutta yri tän nyt sano a kuit enkin. Nai set tek ee ihan sa maa kot iäi ti aikana an. En viit si maini ta niitä ku mikenk iä ja trikoo vaatt eita ja erästä hi us tyyliä mikä on va stine sille kun se on pal stan sään töje n vastai sta ja pis tää viestin h eti tarkist uks een.
Mitä luonnollisempi olen, sitä vähemmän miehet minua kiinnostavat.