Mitä luonnollisemmaksi muutun, sitä vähemmän miehet ovat minusta kiinnostuneita!
Ihan p*skapuhetta kaikki "naturelli on kaunein!" -hömpät. Tai varmaan se pätee, jos on täydellisen kaunis luonnostaan..
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisuus miehille tarkoittaa sitä, ettei ole meikannut huulia räikeän punaiseksi ja käyttänyt sinistä luomiväriä. Harva niistä edes osaa sanoa, onko värjännyt hiuksia tai lätrännyt meikin kanssa, jos ne on suht luonnollisen värisiä. :D
Asia on juurikin näin.
T. Mies
Tästä tulee mieleen aina ne kaikki esimerkit kun miespuoliset kaverit on kommentoineet jonkun esim. olevan "luonnonkaunis" tai "tosi kaunis meikkaamattomana" esim. julkkis tai random nainen somessa etc.
Itse naisena nähnyt jo kilsan päähän miten tällä "luonnonkauniilla" mimmillä on hiukset värjätty (ja laitettu), ja meikkiä (vähintään pohjameikki, kulmat, ripsaria/tekoripset, huulissa joku vaaleen pinkki huulipuna/kiilto ja luomissa vähintään beiget varjostukset, aurinkopuuteria ja poskipunaa...).
Et tosiaan, se miesten ihailema "luonnonkaunis" nainen on siis laittautunut nainen, jolla ei ihan täyttä instabeibe sotamaalausta naamallaan...
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen aina ne kaikki esimerkit kun miespuoliset kaverit on kommentoineet jonkun esim. olevan "luonnonkaunis" tai "tosi kaunis meikkaamattomana" esim. julkkis tai random nainen somessa etc.
Itse naisena nähnyt jo kilsan päähän miten tällä "luonnonkauniilla" mimmillä on hiukset värjätty (ja laitettu), ja meikkiä (vähintään pohjameikki, kulmat, ripsaria/tekoripset, huulissa joku vaaleen pinkki huulipuna/kiilto ja luomissa vähintään beiget varjostukset, aurinkopuuteria ja poskipunaa...).
Et tosiaan, se miesten ihailema "luonnonkaunis" nainen on siis laittautunut nainen, jolla ei ihan täyttä instabeibe sotamaalausta naamallaan...
Jep. Tässä esimerkki #natural. Ei voi kuin nauraa :D (ja vähän itkeä).
https://www.instagram.com/p/CfwPmtAPIzM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ap
Vierailija kirjoitti:
On se uros luonnossa se komistus. Kai poikasten takia tytöt on harmaampia...
Just käytiin eläinpuistossa, missä oli riikinkukkoja. Niiden tapauksessa tää väite ainakin pitää paikkansa.
Uros ja naaras vierekkäin oli aivan kuin eri planeetoilta. Uros mahtavan ja komean näköinen räiskyvine väreineen ja upeine pyrstöineen. Naaras taas ihan väritön harmaa möykky, ilman pyrstöä tm koristusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se uros luonnossa se komistus. Kai poikasten takia tytöt on harmaampia...
Just käytiin eläinpuistossa, missä oli riikinkukkoja. Niiden tapauksessa tää väite ainakin pitää paikkansa.
Uros ja naaras vierekkäin oli aivan kuin eri planeetoilta. Uros mahtavan ja komean näköinen räiskyvine väreineen ja upeine pyrstöineen. Naaras taas ihan väritön harmaa möykky, ilman pyrstöä tm koristusta.
Silti ihmisnaisia painostetaan meikkaamaan ja puunaamaan itseään. Se on vastoin biologiaa.
Naiset kaipaa luonnostaan miesten huomiota. Näin heidät on luotu..
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaa luonnostaan miesten huomiota. Näin heidät on luotu..
Mies54v
Höpö höpö. Miehetkö ei kaipaa naisten huomioo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tässä esimerkki #natural. Ei voi kuin nauraa :D (ja vähän itkeä).
https://www.instagram.com/p/CfwPmtAPIzM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ap
Luonnollisen kauniita, onko nämä kaikki ladyboy?
Luonnollinen nainen on kaunis silmääni. Ei meikkiä, ei hiusväriä saati tekoripsiä ja lisäkkeitä. Mutta olenkin nainen - miehet kai sitten pitävät meikistä ja siitä että kadulla kävelevänkin naisen pitää näyttää samalta kuin muokatut kuvat netissä ja lehdissä. Tupata itsensä täyteen meikkiä. Kumma kun naiset eivät vaadi samoja maaleja ja meikkejä miehiltä. Oleta että mies käyttää kuvissa filtteriä ja näyttää siltä myös livenä.
Minä tyttö se meikkaan just niin paljon kuin haluan ja pystyn käymään kaupassa meikkaamattakin. Ukkoa on jonossa kuin pipoa, itse olen kyllä sitä mieltä, että se johtuu enemmän mun luonteesta kuin naamasta. Olen mukava ja helposti lähestyttävä ja en painele menemään naaman näkkärillä, kuten moni muu. Ikää 45v ja ei ole kyllä miehistä pulaa, onneksi yksi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Toi luonnollisuus on sama asia kun se, että naiset sanoo välittävänsä miehen luonteesta. Oikeasti ainoat kriteerit ovat: 1. pituus 2. varallisuus 3. auto 4. puku 5. kello https://www.vuodenmies.com/paras-1000e-kello.html
kellohullu bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Jos minä miehenä annan hiusten, kynsien ja parran kasvaa luonnollisesti niin miltä minä näyttäisin muutaman vuoden kuluttua?
Saippuaa tai shampoota en tietenkään käyttäisi.
Hiusten ja parran kasvun perusteella näyttäisit unelmalta, kynnet saisit leikata.
Millä tavoin oma käytöksesi muuttuu, kun olet epäluonnolliseksi tälläytynyt vs. luonnontilainen?
Kuten aiemmin joku totesi, miehille luonollinen nainen on sellainen, joka ei ole värjännyt hiuksia shokkiväreillä eikä huulissa ole kirkkaanpunaista huulipunaa. Meikkiä saa olla vaikka kuinka paljon kunhan ei käytä mitään värikästä luomiväriä tai huulipunaa vaan pysyttäytyy beigeissä, vaaleanruskeissa ja nudeissa.
Olen huomannut saman. Meikattuna saan katseita.
On muuten ärsyttävää, kun joskus miehet pyytää lähettämään esimerkiksi selfieitä viestitellessä. Kuvien ottaminen ja hyvältä näyttäminen oikeasti vie vaivaa. Ette te halua nähdä minua tukka likaisena kotisohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään ”palkkiota” kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...
Odotat miehiltä, että jäisivät pakkien jälkeenkin ympärillesi pyörimään? :D Mitä hittoa? Miksi he jäisivät?
Yleensä sitä pidetään ahdistavana, jos joku mies jää piirittämään senkin jälkeen, kun sille on selvästi sanottu "ei".
Ja kun ihmettelit kuinka helposti päädytään parisuhteeseen, niin eikö siinä parisuhteen ja tapailun aikana juurikin oteta selvää kuinka paljon toinen toistaan kiinnostaa? Kyllä on asiat taas vaikeita...
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita? Etenkään monikossa.
Tämä juuri. Itse haluan ainoastaan yhden aidosti minusta kiinnostuneen miehen, sellaisen jolle kelpaan luonnollisenakin. En todellakaan välitä sellaista miehistä, jotka ovat kiinnostuneita minusta vain täydessä meikissä.
175/60. Voit itse päätellä kumpi on pituus ja kumpi paino.
Ap