Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tunne, etten voi luottaa miesystävääni. Juoksee baareissa.

Vierailija
09.07.2022 |

En tiedä mistä tämä tunne edes juontaa. En oikeastaan pettämistä pelkää, se on mahdollista kylläkin mutta on vain jokin tunne sisällä, että jos mies juoksee baarissa aina kun olen poissa, ei kaikki voi olla kunnossa.

Me näemme siis aina kun minulla on vapaita ja viikonloput olen välillä kiinni töissä. Asumme eri osoitteissa.
Hän on viikonloput kavereiden kanssa, aina yömyöhään istuu baareissa meno päällä.
Kun menen alkuviikosta hänen luokseen jos on vapaat, niin on ärtynyt ja väsynyt. Siitä kun ei ole levännyt viikonloppua.
Hän on vielä yli 40-vuotias. Muuten meillä on menee mukavasti mutta liikaa päihteiden ympärillä elämä menee. Useasti sanoo, että ottaa viikonlopun rauhallisesti ja menee ehkä töihinkin mutta kertoo sitten kuitenkin, että oli taas ryyppämässä joka puolella.
Saa toki viikonloppuisin minun puolesta ottaa olutta ja nauttia vapaasta hyvän ruoan parissa mutta minusta tuo on vain jo liikaa.

Minua ahdistaa tämä asia. Sitten ei saa mitään aikaiseksi mitä pitäisi tehdä. Arjessa passiivinen eikä mitään korjaustöitä, tärkeitä asioita saa eteenpäin vaan lojuvat kuukausitolkulla. Aina vain hokee, että "pitäisi tehdä" ja "ensi viikolla" tms.

Minulla on tullut tunne, että ansaitsen parempaa enkä halua katsella vierestä tällaista vaikka rakastan ja olisin valmis aina auttamaan sekä osallistumaan arjen askareissa. En vain pysty tekemään mitään jos toinen ei liikauta kättäkään minkään eteen.

En tiedä mitä voisin enää tehdä. Muuta kun jatkaa omaa elämääni ja liukua pois.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa selkeä alkoholiriippuvuuskuvio on jo kyseessä. Viikot kuluvat edellisestä viikonlopusta toipuessa ja seuraavaa odotellessa, toimintakyky on jo alentunut ja luultavasti on enemmän tai vähemmän masennusta. Pelasta itsesi. Seurustelun tehtävä on osoittaa, sovitaanko yhteen ja ollaanko onnellisia yhdessä; halutaanko samoja asioita tulevaisuudelta ja kohtaavatko arvot ja elämäntavat. Eikö teidän suhteenne ole jo osoittanut, että ette ole onnellisia?

Vierailija
22/24 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö tosissasi vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku myös oma exä. Ikää 45v. Baarissa tai puistokemistinä istu viikot ja viikonloput. Aina oli rankka työpäivä, ilkeä pomo, minä rasittava, levotonta, satoi/paistoi liikaa. Arkena kun itse töissä niin aina oli jossain duunin jälkeen menossa. Baareista myös tuli uusia samanhenkisiä naisia "ystävinä" kuvioihin jatkuvalla syötöllä. Jäi kiinni känniviestitteilyistä olet söpö, tule mun luo jne. Enää en Alkoon menevää ota. Vaikka itse ei ole vapailla ei tuollainen käytös ole hyväksyttävää ja jaksa stressata onko toinen yötä kotona, onko lähipubista taas löytynyt uusi bestis Pirkko/Maikku, kamat kadoksissa, sekoilua, stressiä, draamaa. Ihana kun on tasapainoinen mies vierellä niin voi nauttiakin niistä seikkailuista. Ennen ei voinut muuten kuin että exä järjesti niitä käytöksellään pari kertaa viikossa

Vierailija
24/24 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataankohan me naisetkaan aina kaikkia korjaustöitä. Toisaalta selkisi kyllä pointtisi että jotkut asiat seisovat. Juova ja baarissa ravaava ei kaikille sovi, löydät raittiimman varmasti jos siihen päädyt. Harmi jos ehti rakastua tai ihastua, sitten pitää lähteä, muttei oikein muuta voi. Jos siis haluaa muuttaa elämäänsä johonkin kivaan suuntaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi