Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri ruokatilauksen seuraavaksi kahdeksi viikoksi 120 euroa.

Vierailija
09.07.2022 |

Kuulostaako ok yhdelle ihmiselle?

Kymppi menee tietty toimitukseen. Kasvikset pääosin pakasteina, joitakin tuoreita, joista teen pakkaseen saman tien ruokaa annoksina.

Joitakin juttuja otin yli kahden viikon tarpeen, kun oli tarjouksessa 3 kpl hintaan x, vaikka yhdellä olisin pärjännyt. Yhtä pähkinäpussia ja mehujäätikkupakettia lukuunottamatta herkkuja ei tullut. Joitakin kalliimpia tuotteita otin, joita ilman pärjäisin, kuten maapähkinävoita, vuohenjuustoa ja niitä apetinan maustettuja fetoja öljyssä. Ostin myös 20 kpl vauvojen hedelmäsoseita välipaloiksi. Kai nuokin aika kalliiksi tulevat, mutta kun ovat niin helppoja eikä tarvitse pelätä vanhenemista tai repussa muussaantumista. Uusi hoitoaina piti myös tilata. Muuta ylimääräistä Pepsi Maxia 8 l ja pari energiajuomaa. Itse ruoat tulevat siis melko edulliseksi. Olen pieniruokainen ja teen 3-4 eri ruokaa, jotka pakastan annoksina.

Mutta laskin niin, ettei kaupassa tarvise käydä ollenkaan :) Toivottavasti onnistuin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä maksoin juuri vihreille bensaveroa 200e ensiviikon työpaikkamatkoja varten

Vierailija
2/2 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä maksoin juuri vihreille bensaveroa 200e ensiviikon työpaikkamatkoja varten

Ohhoh. Mulla menee vain bussikorttiin 56 e / kk. Julkiset ovat mulle onneksi helppo vaihtoehto ja pääsen yhdellä bussilla kotiovelta työpaikalle. Ymmärrän, ettei kaikille se ole mahdollista, joten I feel you.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän