Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-lääkärit eivät kehtaa googlettaa asiakkaan nähden, kannattaako heille viedä tuloste jossa selvä oireen kuvaus valokuvineen omaan ongelmaan?

Vierailija
09.07.2022 |

Tämä on tulevaisuutta. Keinoälyn diagnoosi on kulman takana, sitä ennen Google auttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Lääkärin pitää saada säilyttää kasvonsa, joten sinun on hyvä opetella oireet ulkoa, niin lääkäri voi sitten googletella ihan itse ja löytää diagnoosin. Sitten lääkäri voi käyttää lopun vastaanottajan tietojen kirjaamiseen.

Vierailija
2/5 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on te lääkäri? Anyways, mun työpaikkalääkäri googlettaa ihan surutta ja hyvä niin. Joskus olen jopa kommentoinut, että tuolla sivulla mäkin olin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkärit googlettele. Ne katsovat lääkäreiden omasta maksullisesta tietokannasta, jonka työnantaja on hankkinut heidän käyttöönsä. Ja on hyvä, että katsovat.

Vierailija
4/5 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun nähteni ainakin kehtaa. Riippuu kai potilaan asentaastakin. Olen itse hoitaja. Lääkäri on myös sanonut minulle, että ei ole ennen kuullut tästä sairaudesta/diagnoosista/lääkkeestä ja se on aivan ok. Minusta on hienoa, että myöntää asian eikä esitä tietävänsä kaikkea tai siten määrää virhehoitoja yms. Se todella on viisautta myöntää, ettei tiedä kaikkea eikä sitä voi keneltäkään, edes lääkäriltä odottaa. 

Vierailija
5/5 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lääkärit googlettele. Ne katsovat lääkäreiden omasta maksullisesta tietokannasta, jonka työnantaja on hankkinut heidän käyttöönsä. Ja on hyvä, että katsovat.

No tuo on tietysti totta, että käyttävät virallisia tietokantoja eivätkä jostain vauvapalstalta näitä tietoja etsi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme