Miksi pitää huomautella siitä että mieheni ja minä olisimme loman tarpeessa
Emme pidä kumpikaan työstä lomaa koska joutuisimme loma ajalle maksamaan tekemiset itse.
Onko nämä ehdottajat jotain muuta ongelmaisia
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko psyykkisesti sairas vai vain tyhmä?
Kenen se teidän lomanne sitten pitäisi maksaa? Ihan aikuisten oikeasti, jokainen kustantaa ihan itse elämänsä, siis aikuinen ihminen.
Vitsi sinä olet, ja jos et ole niin onnea valitsemallasi tielle, ei ihme, että loman tarpeestanne kuittaillaan, kun pään sisältä tuollainen.
Joo kerta kaikkien pitää itse kustantaa lomansa miksi on tuettujalomia ja hyväntekeväisyysjärjestöt maksaa köyhimmille lomia.
Eli olet tyhmä.
Sinä ja miehesi käytte töissä, teillä on varaa kustantaa elämisenne, ja lomanne, itse, kaikilla ei ole, kaikki ei käy töissä, on lapsia, on sairauskuluja, on sosiaalisia syitä, on ties mitä.
Enempää en käytä paukkuja sinuun, en kestä tuollaista idiotismia.
Mukavia työpäiviä, hautaan asti. Ja rentouttavaa elämää muuten.
Nuo ei ole perusteita sille että saa ilmaisia lomia. Aina voi tehdä kovemmin töitä ja olla sairastelematta. Emme minä ja miehenikään olla saatu vaurauttsmme taivaasta tipahtamalla. Olemme aivan bitusti joutunut tekemään sen eteen töitä.
Meitä ei voi velvoittaa lomailemaan koska emme halua kun emme saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
se on vaan kiertoilmaus sille, että olet kireä, ärsyttävä ja rasittava ja muut vain haluaisivat hetkeksi eroon sinusta, että saisivat rauhassa tehdä töitä
No sitten maksavat minulle lomat.
Alexac kirjoitti:
En lomaile ellen saa lomalle ilmaisia viihdykkeitä
No, mutta sinä saat onnistumisen kokemukset työstä.
Anna sitten mennä vaan. Eihän se haittaa. Se on vaan hyvä.
Opettelet vaan tunnistamaan omat rajat, että
Lepäät tai teet jotain muuta sitten, kun on sen aika.
Toisinaan voi käydä niin, ettei itse enää tunnista.
Jos läheiset huomauttaa, niin ei kannata ottaa loukkauksena vaan voi tutkailla. Siinä voi olla ehkä perää?
Ei siitä kiukuttelemaan tarvi alkaa.
Miksi olla lomalla, kun voi mennä TÖI_HI 😃
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on vaan kiertoilmaus sille, että olet kireä, ärsyttävä ja rasittava ja muut vain haluaisivat hetkeksi eroon sinusta, että saisivat rauhassa tehdä töitä
No sitten maksavat minulle lomat.
kyllä ne varmaan jotain maksavatkin ihan siitä ilosta, että pääsevät eroon sinusta. olet varmaan todella inhottava työpaikkakyylä, joka on kateellinen kaikesta
Eiks ne ratsastusleirille menijät oo lapsia? Te ootte aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
En lomaile ellen saa lomalle ilmaisia viihdykkeitä
No, mutta sinä saat onnistumisen kokemukset työstä.
Anna sitten mennä vaan. Eihän se haittaa. Se on vaan hyvä.Opettelet vaan tunnistamaan omat rajat, että
Lepäät tai teet jotain muuta sitten, kun on sen aika.Toisinaan voi käydä niin, ettei itse enää tunnista.
Jos läheiset huomauttaa, niin ei kannata ottaa loukkauksena vaan voi tutkailla. Siinä voi olla ehkä perää?
Ei siitä kiukuttelemaan tarvi alkaa.
MINÄ EN LEPÄÄ TAI LOISISKELE JA LOMAILE. TÖISTÄ TULLAAN KOTIIN TEHDÄÖN KOTITYÖT JA SEN JÄLKEEN KUSKATAAN LAPSIA. Minua ei loukata ehdottomalla lomailua PISTE koska joutuisin itse loman viihdykkeet maksamaan.
Tän kirjoittajan tunnistaa jo otsikosta. Tulin vain tarkistamaan olinko oikeassa.