Mies huutaa minulle julkisilla paikoilla
Eilenkin kaupassa hän kysyi onkohan tässä tuotteessa laktoosia. Sanoin on. Mies kysyi, mistä tiedät.
Ehdin sanoa, että tuossa lukee ja hän huusi raivoten hemmetin kovaan ääneen, että taas aletaan se hemmetin vittuilu, että sitä ollaan taas pahalla päällä.
Nuo hetket viiltää joka kerta ihan rinnasta sananmukaisesti. Ja kun ole edes pahalla päällä, niin tuntuu sietämättömältä.
Kellään kokemusta?
Kommentit (65)
Miten ne kehtaa ? Eikö ne tajua miten vammaisilta kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se niin loppuu raivoaminen. Ei tuo ole normaalia.
Komppaan, pahenee.
Yrittää tehdä tikusta asiaa että saa jättää/sinä jätät.
Pakkaa kamat!
Tuo möykkääminen ja huutaminen tulee pahenemaan. Itseä harmittaa kun jäin liian kauaksi aikaa. Olisi pitänyt lähteä ensimmäisestä möykästä. Muutenkin tuollainen käytös on epäkunnioitusta ja ei tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies teki samaa pitkän ajan. Sitten kerran purskahdin itkuun keskella kaupunkia sen takia ja mies meni hämilleen. Sitten puhuttiin asia läpi kotona, kerroin mieltä musta tuntui, Sen jälkeen ei oo huutanut.
Mä olen itkenyt, huusi vain lisää ja lisää. Kamala tilanne, anoin armoa lopeta, ihmiset tuijottivat minua.
Olisit alkanut huutamaan, ei! Älä lyö! Ja katsonut miehen ilmettä kun tatuoitu valkoritari käy rinnuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.
Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.
JOku mielenhäiriö tullut tai todennäköisesti jo käynyt pettämässä ja purkaa tuollalailla omatuntonta että kertoo sinulle mitä tapahtuu jos et anna. Eroaisin.
Miten tällaisiin tapauksiin törmää niin harvoin kaupassa? Kuitenkin vissiin suht yleistä.