Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa minulle julkisilla paikoilla

Vierailija
09.07.2022 |

Eilenkin kaupassa hän kysyi onkohan tässä tuotteessa laktoosia. Sanoin on. Mies kysyi, mistä tiedät.
Ehdin sanoa, että tuossa lukee ja hän huusi raivoten hemmetin kovaan ääneen, että taas aletaan se hemmetin vittuilu, että sitä ollaan taas pahalla päällä.
Nuo hetket viiltää joka kerta ihan rinnasta sananmukaisesti. Ja kun ole edes pahalla päällä, niin tuntuu sietämättömältä.
Kellään kokemusta?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiviä menee tosi upeasti, sitten tulee päiviä, vuosia, vuosia ja sinua syytetään riidan haastajaksi, vittuilijaksi, mielisairaaksi ( vaikket ole, josta upea kumppani pakosta hermostuu lopulta). Minne siitä lähdet? Karkuun itseäsi?

Se on sellaista manipulointia, gaslightningia, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Lukekaa, mitä todella häiriintynyt narsisti voi tehdä uhrilleen pikku hiljaa ovelasti. Hän ei todellakaan ole mikään kusipää alkuun, josta suhteesta olisi oitis helppo lähteä.

No ei ole helppo lähteä, mutta lähtö on ainoa vaihtoehto. Oon itse ollut kahdesti suhteessa narsistin kanssa. Ja sellaisen lapsi.

Vierailija
42/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelun just äänikirjan Helvetti jota kutsuin rakkaudeksi. Just tollanen ilkeä huutajamies. Suosittelen lukemaan/kuuntelemaan.

Minä kuuntelin taannoin Sinun parhaaksesi ja olin viikon sen jälkeen ihan lamaantunut. On historiaa narsistista ja psykopaatista.

Lähtö on ainoa vaihtoehto! Muuta ratkaisua ei vaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin myös kirjan Pyhä pipari - toipumiskirja rikotuille naisille. Suosittelen.

Vierailija
44/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut tuon äänikirjan ja oma elämäni on valitettavasti paljon ikävämpää kuin se.

Vierailija
45/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sairas. Normaali ihminen ei käyttäydy noin. Älä jää tuollaiseen suhteeseen, lähde kun vielä voit.

Logiikkasi mukaan kaikki naiset ovat sairaita. Jokainen teistä käyttäytyy edellä mainitulla tavalla. Eli siis potku perseeseen. Naiset kelpaa vain panohommiin. Tästä on syntynyt MGTOW. Ja hyvä niin.

Vierailija
46/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda takaisin, tai sano haluat mennä yksin koska hän huutaa.

Vierailija
47/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä kusipää miestäsi. On meitä parempiakin miehiä jotka ei huuda ja on rauhallisia luonteeltaan. En minä sietäisi mitään huutamista keneltäkään.

Vierailija
48/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut tuon äänikirjan ja oma elämäni on valitettavasti paljon ikävämpää kuin se.

Oletko jo jättänyt miehesi?

Vierailija
49/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen jännis. Varmasti on kysyntää toiselle(?) kierrokselle.

Vierailija
50/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen täällä ja kerron miten tämä päivä meni. Mies oli kireän näköinen kaiken aikaa ja syytteli mistä nyt kenkä puristaa. Näki että hän oli agressiivinen ja lopulta alkoi käyttäytymään erittäin pelottavasti. Tuli täristen kohti ja uhkasi turpaan vetämisellä. Ei auttanut itku, rauhoittaminen eikä sääli.

Lähdin kotoa pois ystäväni mökille vauhdilla lähes ilman tavaroitani. Tämä oli tässä

Vierailija
51/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on tärkeämpi kuin mitkään tavarat. Pysy lujana, vaikka mies yrittäisi lirkutella sinut takaisin. Älä mene siihen ansaan. Hän ei muutu.

Vierailija
52/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui huutaminen julkisella paikalla, kun aloin toimia siten, että esim. kaupassa jätin kärryt ja huutavan äijän siihen paikkaan ja lähdin lasten kanssa ulos.

Vierailija
53/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tulkitse oikein. Tai kuulee äänensävyn jotenkin, pitääkö sitä säätää, ei taida auttaa. Liian hankala parisuhde. Joskus helpompi ilman, jos sama toistuu.

Vierailija
54/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi olemaan yhdessä sellaisen miehen kanssa joka ylipäätään saa raivokohtauksia oli se sitten kotona tai julkisilla paikoilla. Henkisesti jäänyt uhmaikäisen tasolle  tuollainen ihminen.

Vierailija
55/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.

Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.

Ihan oikeasti miksi olette yhdessä tuommoisten miesten kanssa? Jos mulle ikinä olisi kumppani noin sanonut saati sitten huutanut niin olisin kyllä takuuvarmasti laittanut eropaperit vireille. 

Vierailija
56/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui huutaminen julkisella paikalla, kun aloin toimia siten, että esim. kaupassa jätin kärryt ja huutavan äijän siihen paikkaan ja lähdin lasten kanssa ulos.

Eli olet edelleen miehen kanssa joka huutaisi, ellet olisi tehnyt tuota temppua. Entä kotona. Hautooko asioita sisällään. Entä onnistuuko keskustelu.

Vierailija
57/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän näen tuollaisia naisia kaupassa, ja sääli käy kaikkia heidän puolisojaan, plus itsekin olen ollut samanlainen kaikesta miestäni vastaavasti julkisestikin sättivä, nykyään onneksi olen pariton, ja tiedän, mitä parisuhteissa olen tai miksi muutun (olematta narsisti). Tosin voi sillä miehelläsi olla jokin stressikin, mikä purkautuu noin, mutta jos siitä on kyse, asiasta pitää yrittää puhua kotona kunnolla. Tsemppiä teille.

Vierailija
58/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni myös huusi julkisilla paikalla ja ruokakauppa oli yksi paikka missä jatkuvasti nolasi mut. Mutta ei hän normaali mies ollutkaan vaan erittäin paha narsisti. 

Vierailija
59/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää nolata sinua julkisella paikalla. Hän ei kuitenkaan tajua että huutamisella nolaa vain itse itseään. Voit rauhallisesti kuuluvasti niin että lähellä olevat kuulee, kysyä että miksi sinä kiusaat minua aina. Mitä pahaa minä olen tehnyt sinulle.

Vierailija
60/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eläisi tuollaisen kanssa, sehän sairastuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi