Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa minulle julkisilla paikoilla

Vierailija
09.07.2022 |

Eilenkin kaupassa hän kysyi onkohan tässä tuotteessa laktoosia. Sanoin on. Mies kysyi, mistä tiedät.
Ehdin sanoa, että tuossa lukee ja hän huusi raivoten hemmetin kovaan ääneen, että taas aletaan se hemmetin vittuilu, että sitä ollaan taas pahalla päällä.
Nuo hetket viiltää joka kerta ihan rinnasta sananmukaisesti. Ja kun ole edes pahalla päällä, niin tuntuu sietämättömältä.
Kellään kokemusta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomalaiset vaan tuijottaa ja möllöttää kun miehet julkisesti sättii naistansa kiroillen ja karjuen,oisko soitto 112 mitään? You now??

Mitä sinne sitten päisi sanoa? Toi tyyppi tos huutaa? Ei se ole laitonta.

Vierailija
22/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vaan kuuntelet tuollaista viiltävien rintojesi kanssa? Minä en sietäisi tuollaista kohtelua eli A) tekisin miehelle hyvin selväksi, etten kuuntele tuollaista (olisin tehnyt sen jo ekasta kerrasta) B) eroaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kusipäitä ja huonokäytöksisiä miehiä.

Käytös sitten siirtyy lapsiin ja sama kusipäisyys jatkuu

sukupolvesta toiseen.

Älkää naiset suostuko tälläiseen.

Vierailija
24/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veli on samanlainen.

Huutaa julkisilla paikoilla ja herjaa minua.Nyt oli viimeinen kerta, kun yleisellä paikalla alkoi möykkäämään. Syy siihen että sanoin että sain hyvän palkan töistä nettona.  

Kateus tais iskeä. 

Vierailija
25/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomalaiset vaan tuijottaa ja möllöttää kun miehet julkisesti sättii naistansa kiroillen ja karjuen,oisko soitto 112 mitään? You now??

Voi hevon per*e! Kas kun ei lasuakin tähänkin sekoiteta...

Vierailija
26/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elämä on valintoja. jos haluaa pummia miehen rahoja, niin joskus joutuu kuuntelemaan huutoa. parasta olisi tietenkin, jos oppisit olemaan maksajan haluamalla tavalla, niin ei tarvitsisi huutaa

Monesti se huutaja on samalla myös se lokki eikä toisin päin.

sitten on vika miehessä, jos mies on niin tyhmä, että suostuu elättämään jotain kiukuttelijaa

Vierailija
27/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.

Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.

APUA. Olihan mies tuon jälkeen entinen, olihan?!?

Vierailija
28/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että omaa miestä joutuu pelkäämään kertoo jo kaiken. Eroa.

Vierailija
29/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies huusi täysiä kotona, että saatana jos hän ei saa yli pariin päivään seksiä, hänellä on oikeus mennä vieraisiin. Aivan puskista tuli raivoamaan kun tein ruokaa.

Lapsen 10 vuotiaat kaverit olivat vieressä pelaamassa peliä.

Ja sinä vaan edelleen laitat tuollaiselle ruokaa? Hyi, kuinka noloa lapsellekin, kun kaverinsa kuulevat. Mieti nyt vähän äitinä mitä siedät ja mille altistat lapsesi!

Vierailija
30/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinhän se kuuluukin ja pitääkin; keskikaupungin korttelissa on hyvä ottaa esiin mm. se ettei hissien väliin taaskaan saanut.. ja sitten se että vikisee jatkuvasti sen (perässä juoksuttavan) exän nimeä.

Mitä tämä teksti tarkoittaa suomenkielellä?

Hissien väliin ei saanut? Ja minkä perässä juoksuttavan, siis kuka juoksuttaa ketä?

Vierailija
31/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ, siis oikeasti MIKÄ on se syy, että naiset katselevat tuollalailla käyttäytyviä miehiä? Huudetaan ja solvataan julkisilla paikoilla tai mesotaan lasten ja niiden kavereiden edessä? Ja ihan turha vinkua, että ei ole helppoa erota, kyllä on. Se ei tässä maassa vaadi kuin sen, että lähtee.

Se, kun mies sanoo että minä sanon ilkeästi, minä olen pahalla päällä, vittuilin ym. Vaikka en sitä tee, en edes uskaltaisi tuon kanssa.

Tuo että kääntää kaiken toisen syyksi saa mielen lähes hajoamaan. Niin tehokasta se on.

Mikä estää sinua lähtemästä? Vai oletko kettingillä sidottu kiinni patteriin? Niin, mikään ei estä lähtemästä ja elämästä parempaa elämää ilman sitä huutavaa ukkoa. Voi jopa oma mielenterveytesi palautua normaaliksi.sivusta

Vierailija
32/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinhän se kuuluukin ja pitääkin; keskikaupungin korttelissa on hyvä ottaa esiin mm. se ettei hissien väliin taaskaan saanut.. ja sitten se että vikisee jatkuvasti sen (perässä juoksuttavan) exän nimeä.

Mitä tämä teksti tarkoittaa suomenkielellä?

Hissien väliin ei saanut? Ja minkä perässä juoksuttavan, siis kuka juoksuttaa ketä?

venäläistä laatua. kremlin tekoäly ei vielä kykene yhtä selkeisiin lauseisiin kuin googlen tekoäly

Vierailija
33/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle huutaisi, vetäisisin hampaansa kurkkuun yhdellä iskulla ja olisin jo eronnut kun eka huutosana olisi ilmoilla.

Vierailija
34/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelun just äänikirjan Helvetti jota kutsuin rakkaudeksi. Just tollanen ilkeä huutajamies. Suosittelen lukemaan/kuuntelemaan.

Vierailija
35/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te edes löydätte tuollaisia tyyppejä? En sietäisi sekuntiakaan huonoa kohtelua. Meillä ei huudeta, kotikotona ei huudettu, kenenkään exänkään kanssa ei ole tarvinnut huutaa. Joskus kuuluu kesäyönä ikkunasta, kun känniörveltäjät möykkää baarista kotiutuessa. APn mies siellä varmaan.

Vierailija
36/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistiselta ukolta, häivy kiireesti

Vierailija
37/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiviä menee tosi upeasti, sitten tulee päiviä, vuosia, vuosia ja sinua syytetään riidan haastajaksi, vittuilijaksi, mielisairaaksi ( vaikket ole, josta upea kumppani pakosta hermostuu lopulta). Minne siitä lähdet? Karkuun itseäsi?

Se on sellaista manipulointia, gaslightningia, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Lukekaa, mitä todella häiriintynyt narsisti voi tehdä uhrilleen pikku hiljaa ovelasti. Hän ei todellakaan ole mikään kusipää alkuun, josta suhteesta olisi oitis helppo lähteä.

Vierailija
38/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiviä menee tosi upeasti, sitten tulee päiviä, vuosia, vuosia ja sinua syytetään riidan haastajaksi, vittuilijaksi, mielisairaaksi ( vaikket ole, josta upea kumppani pakosta hermostuu lopulta). Minne siitä lähdet? Karkuun itseäsi?

Se on sellaista manipulointia, gaslightningia, ettei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse kokenut. Lukekaa, mitä todella häiriintynyt narsisti voi tehdä uhrilleen pikku hiljaa ovelasti. Hän ei todellakaan ole mikään kusipää alkuun, josta suhteesta olisi oitis helppo lähteä.

Been there, done that

Vierailija
39/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahdatko asiat miehelle vai sanotko samalla äänenpainolla kuin ystävälle?

Parisuhteessa ollaan samalla puolella.

Itse saatan työkavereille kiireessä nälkäisenä tiuskaista, mutta omalle rakkaalle en tiuski eikä hän ikinä sano minulle mitään ikävää.

Suhteenne ei taida olla rakkaussuhde???

Vierailija
40/65 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi seurustella miehen kanssa joka huutaa minulle. Puhumattakaan siitä että hän tekisi sen huutamisen julkisella paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän