Miksi usein oletetaan, että naisella on joku vakituinen ehkäisy käytössä?
Yleensä hormonaalinen. Varmaan kaikissa hormonaalisessa ehkäisyssä on haittoja, usein aika hankaliakin.
Miksi siis oletetaan, että juuri naiset käyttää elimistöönsä kuulumattomia hormonituotteita?
Kommentit (49)
Mitä fiksumpi mies on, sitä vähemmän hän lisääntyy.
"Suomalaisten älykkyysosamäärä on kääntynyt selvään laskuun": https://www.ts.fi/uutiset/3786346
Noin yhdeksän kymmenestä noin sadasta naikkosesta ovat itse halunneet paljaalla kun on ehkäisy olemassa. Itse olen siinä vaiheessa suorittanut omat riskiarvioni kortsun käytön suhteen.
Ehkä yksi helpoimmista ehkäisykeinoista miehelle on Nintendo Switchin omistaminen :D https://halvatpelit.com/nintendoswitch.html
Ei se ole oletusasia vaan naisen velvollisuus, mikäli nainen seksiä haluaa saada. MOT
M 38
Nykyinen mieheni kieltää minua käyttämästä hormoniehkäisyä ja käyttää itse mielummin kumia, entiset kumppaninsa ovat niistä sekä fyysisellä että psyykkisellä tasolla oireileet niin paljon, että niistä koitui parisuhteessa ongelmia. Kyllähän se voi olla välillä vähän säheltämistä, mutta kiva kun välittää.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oletetaan? Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Terveydenhoitajat ainakin tuputtavat. Vaikka ei olisi vakituisessa suhteessa ja pitäisi mielummin tuputtaa kondomin käyttöä. Taikapilleri, joka hoitaa ehkäisyt ja muut vaivat siinä sivussa ilman haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska jokainen ihminen tietää, että sinkkunaiset paneskelevat humalapäissään niin paljon, ettei siinä aina muisteta kortsua tai edes haluta sitä käyttää.
Pokasin kesäkuussa naisen baarista ja jatkoilla kun vaatteet väheni nainen totesi, että pillerit löytyy ja saa tulla sisään jos haluan. En voinut vastustaa tarjousta ja nyt ollaan kk deittailtu. Kohta lähdetään yhdessä ulkomaille.
Omana henkilökohtaisena vertailuna... En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä tai muutakaan hormoneja sotkevaa, ja olen ollut terve ja hyvävointinen niin fyysisesti kuin henkisestikin koko yli 40-vuotisen elämäni. Ystävä- ja tuttavapiirien kokemuksiin verraten huomaan tässä selvän eron. Varmasti myös hyvät elämäntavat vaikuttavat, mutta monessa asiassa huomaa myös hormonien vaikutuksen.
Miten niin oletetaan? Ei kukaan ole niin tyhmä että nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn. Niiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..