Nainen, mikä oli syy viimeisimpään ghostaukseesi?
Kommentit (12)
Pelottava profiilikuva. Ahdistavat viestit, joista tuli olo että olen kohta hänen tai palasina pakkasessa.
En minä muista kun on aikaa, mutta paljon olen. Minä yksinkertaisesti vain unohdan ihmisen jos se ei muistuta itsestään. Enkä jaksa ilmoitella kellekään jos vaihdan numeroni. Silleen sitä vaan unohtuu.
Puhe täysin hyödytöntä.
Ovat käveleviä valheita, mitä kuvittelet että sellaisille kannattaa selittää tekemisiään.
Kun tuon tajuaa eipä niihin enää viitsi aikaansa haaskata.
En kiinnostanut tyyppiä pennin vertaa.
No eipä sitten hänkään kiinnostanut minua enää pennin vertaa.
En halua mitään sutinaa, mutta annoin hyvällä tuulella vahingossa oikean yhteystietoni.
Vierailija kirjoitti:
Puhe täysin hyödytöntä.
Ovat käveleviä valheita, mitä kuvittelet että sellaisille kannattaa selittää tekemisiään.Kun tuon tajuaa eipä niihin enää viitsi aikaansa haaskata.
Tämäpä juuri. Jos selittäisi niin se olisi vähän kuin osallistuisi siihen pelleilyyn ja ottaisi tosissaan.
Kännissä yöllä soittelu. Minulla lapsia ja haluan nukkua, eli jos äijä ei sitä edes tajua niin olkoot
Siihen tarvi edes syytä. Tässä elämässä saa valita kehen aikansa tuhlaa.
Ehdotti "pikadeittejä huomenna". Haluan tutustua rauhassa ajan kanssa. Kärsin myös pahasta sosiaalisesta ahdistuksesta ja olen itse tullut torjuksi liian ujouden vuoksi. Pikadeitit ei siihen sovi.
Sanoi tulevansa tapaamaan minua foliohattu päässä ja karvakengät jalassa
Takertuvaisen iilimadon välttely jolle puhuminen ei auta.