Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehelle laittaa viestiä?

Vierailija
08.07.2022 |

No niin miehet, onko se tosiaan niin, että jos mies ota itse yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut? Onko epätoivoista laittaa naisena miehelle viestiä?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa viestiä. Se on miesten mielestä kyllä harvinaista mutta ei tosiaankaan epätoivoista.

Vierailija
2/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Hyväksy tappiosi ja etsi uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä ota yhteyttä! Leimaannut helpoksi reiäksi ja sinua aletaan alistaa ja kiusata!

Vierailija
4/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, voimaannu! Aito lady ei alennu lähentelemään miestä. Aito lady esittää vaikeasti tavoitettavaa, ja saa ennen pitkää valkoisella ratsulla korskuvan ritarimiehen.

Vierailija
5/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Joko se toimii tai ei. Nihkeä mies olisi hankala ja ei kiinnostunut.

Vierailija
6/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa jääprinsessaa,muuten mies luulee, että olet kiinnostunut.

Vierailija
7/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vain jos nielet mällit mällykkeet. Ei turhia viestejä.

Vierailija
8/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, voimaannu! Aito lady ei alennu lähentelemään miestä. Aito lady esittää vaikeasti tavoitettavaa, ja saa ennen pitkää valkoisella ratsulla korskuvan ritarimiehen.

kyllä alentuu, ainako pitäs jonku ukon alkaa vonkaa

Vierailija
9/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit. Ihme juttuja täällä.

Vierailija
10/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä nyt on? Totta kait voi ellei mies satu olemaan selvännäkijä. Niin kuin yleensä ei ole.

Vierailija
11/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä mies voi naisen kiinnostuksesta tietää, jos ei ääneen sitä sano tai viestillä tietoa ilmaise? Ei miehetkään mitään telepaatikkoja ole.

Jos tämä aloittajanainen todella haluaa tietää miehen kiinnostuksesta häntä kohtaan, pyytää vaikka viestillä kahville, kävelylenkille tai iltaa istumaan jonnekin. Miehelle vastaus on helppoa, se on joko tai, juu tai ei.

Mitään ei voi saada, jos ei edes yritä.

Vierailija
12/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
13/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suhde alkoi aikoinaan niin, että nimenomaan nainen otti yhteyttä ja oli aloitteellinen. Se tuntui silloin järkyttävän upealta. Enää suhdetta ei ole, mutta hyvät muistot jäivät.

Vierailija
14/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut, että vaimoni voisi olla minusta kiinnostunut muuta kuin kaverimielessä. Vaan kun teki aloitteen, niin tottahan minä tilaisuuteen tartuin. Toisaalta on minua ennenkin lähestytty ja olen valitettavasti joskus joutunut pakitkin antamaan. Korrekti olen yrittänyt olla.

Naiset on vähän hassuja, kun peittelevät omaa aloitekyvyttömyyttään miesten saalistusvietillä.

Vierailija
15/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.

Eipä välttämättä ottaisi jos ei tiedä naisen kiinnostuksesta...

T: Mies

Vierailija
16/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.

Vierailija
17/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla suhde alkoi aikoinaan niin, että nimenomaan nainen otti yhteyttä ja oli aloitteellinen. Se tuntui silloin järkyttävän upealta. Enää suhdetta ei ole, mutta hyvät muistot jäivät.

Voititko myös lotossa? Sama todennäköisyys että noin käy.

Vierailija
18/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.

No ei todellakaan ellei ole ihan varma asiasta koska metoo ja muu öyhötys.

Vierailija
19/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Silloin mies tuntee itsensä haavoittuvaiseksi ja muut lähistöllä olevat miehet voivat haistaa tämän. Voi syntyä kilpailutilanne, kun viestin saanut mies kertoo siitä muille miehille. Jos viestin saanut mies ei vastaa naiselle puolentunnin sisään, muut miehet iskevät tähän armottomasti. Alkuperäinen viestinsaaja voi joissain tapauksissa jäädä tunnistamatta.

Vierailija
20/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehistä on tullut noin vaikeita? Ennen oli helppoa kun tavattiin sovittiin että nähdään (selvinpäin) ja jos natsasi se johti johonkin tai, jos natsannut päättyi siihen ekaan näkemiseen. Helppoa, ei tällaisia pelejä ja vääntöjä.