Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoan jos face ja instagram menee kiinni

Vierailija
08.07.2022 |

Niin kova ahdistus, että joudun ottamaan rauhoittavaa lääkettä. Minulla on eräs todella tärkeä ihmissuhde, johon pystyn pitämään yhteyttä lähes ainoastaan fb:n kautta. Se on ollut päivittäistä jo monta vuotta. Tuntuu ihan maailmanlopulle, enkä yhtään tiedä miten selviän jos käy niin, että fb sulkeutuu. Näkisin häntä tosi elämässä vain hyvin harvoin. Ahdistaa todella paljon..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpäivä on se, kun ääliöiden posti sulkeutuu.

Vierailija
2/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykseni markkinointi on rakennettu täysin Facebookin ja Instagramin algoritmien varaan. Pitänee keksiä tulevaisuudessa jotain muuta. Eipähän siellä sitten mainosta kilpailijatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin monet ovat suorastaan vihamielisiä facea kohtaan? Mitä siinä niin pahaa on jos pitää sen kautta yhteyttä tärkeiksi tulleisiin ihmisiin?

-Ap

Vierailija
5/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenpäivä on se, kun ääliöiden posti sulkeutuu.

Mä taas en toivo sulle mitään hyvää, sillä olet ilkeämielinen ihminen.

Jos et jostain tykkää, niin älä mene sinne, mutta anna muiden olla rauhassa.

Vierailija
6/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritykseni markkinointi on rakennettu täysin Facebookin ja Instagramin algoritmien varaan. Pitänee keksiä tulevaisuudessa jotain muuta. Eipähän siellä sitten mainosta kilpailijatkaan.

Kiitos asiallisesta kommentista. Ymmärrän täysin ja itsekin olen ent. yrittäjä. Todella monelle fb on tärkeä kanava yrityksen markkinointiin, kuten myös julkisuuden henkilöille ja esim. poliitikoille. Fb liittyy minulla myös vahvasti työhön, joten kaikki on nyt auki. Todella toivon, että fb ja insta ei loppuisi, mutta jotenkin uhkaavalta vaikuttaa. Voimia!

-Ap

Vierailija
7/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palvelut eivät ole tuoneet mitään hyvää tähän maailmaan. Onnenpäivä on se, kun sulkeutuvat.

Vierailija
8/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa noita lukuisia yrityksiä, joiden likimain ainoat nettisivut on joku somekanava. Päänvaivaa heille.

Ap voi ihan hyvin vaihtaa tärkeän ihmisen kanssa muita yhteystietoja ja jatkaa juttelua muissa kanavissa, ei pitäisi olla mikään ongelma.

Vierailija
9/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi niin monet ovat suorastaan vihamielisiä facea kohtaan? Mitä siinä niin pahaa on jos pitää sen kautta yhteyttä tärkeiksi tulleisiin ihmisiin?

-Ap

Elät siis täydellisessä uutispimennossa.

Vierailija
10/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmissuhde on tärkeä, niin eiköhän sitä ylläpitämään löydä jonkin muunkin keinon.

Jos Insta ja FB poistuu, vaikuttaako se whatsappiin? En ole seurannut keskustelua, kun en ole somessa.

Vierailija
11/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei ne oo muualla vihaisia kuin tällä palstalla. Tällä palstalla hengaa yhteiskunnan ongelmatapaukset, joilla ei ole  yhtään kaveria eikä siis mitään somejakaan. Heidän mielestään muillakaan ei sais olla. He ovat myös sairaalloisen kateellisia niille, jotka saa somen kautta tuloja. Kyllähän se melko pikaisella palstan lukaisulla jo profiloi millaisia ihmisiä täällä on. Ilkeitä, katkeria, pahantahtoisia, sairaalloisen kateellisia, sellaisia joilta uupuu sosiaaliset taidot. 

Vierailija
12/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajien puheille jo ennen kuin ihan lopullisesti sekoat. Minä olen tullut toimeen ilman moisia keksintöjä jo lähes 80 vuotta sekoamatta!

Vierailija
13/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palvelut eivät ole tuoneet mitään hyvää tähän maailmaan. Onnenpäivä on se, kun sulkeutuvat.

Olen eri mieltä. Monet pitävät yhteyttä somen kautta ihmisiin, joihin eivät pitäisi muuten lainkaan yhteyttä. On somessa tietysti haittpuolensakin, mutta tiedän itsekin ihmisiä, joiden yksinäisyys lisääntyisi, jos somea ei olisi. 

Vierailija
14/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toteamuksen voisi sanoa vauvapalstasta, muttei instasta ja facesta.

Vierailija
15/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

njaa, pärjäisin kyllä ilman noita. Youtuben poistuminen tekisi kyllä tiukkaa kun siellä on kivaa sisältöä laidasta laitaan, äänikirjoista musiikkiin, to-do videoita tms

Vierailija
16/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tällainen on mahdollisesti tapahtumassa?

Vierailija
17/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häneltä puhelinnumero, e-mailosoite, postiosoite..

Vierailija
18/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeesti että menis kiinni? Kokeilevat pientä bluffia jotta saisivat huseerata vapaasti. On Eurooppa kuitenkin niille niin suuri markkina etteivät varmasti poistu.

Voivat mennä bluffillaan jopa niin pitkälle että hetkeksi jopa sulkevat palvelut ja toivovat että sitä kautta ei tarvitse lakeja noudattaa.

Mutta ei paljoa menetetä jos sattuisivat sulkemaankin.

Vierailija
19/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan, joten ei vaikuta elämääni mitenkään.

Vierailija
20/39 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täytyisi tehdä niinkin radikaali veto kuin pyytää kyseiseltä ihmiseltä sähköpostiosoitetta. Tai kysyä onnistuisiko jutustelu Googlen chatin tai Discordin kautta.