Sekoan jos face ja instagram menee kiinni
Niin kova ahdistus, että joudun ottamaan rauhoittavaa lääkettä. Minulla on eräs todella tärkeä ihmissuhde, johon pystyn pitämään yhteyttä lähes ainoastaan fb:n kautta. Se on ollut päivittäistä jo monta vuotta. Tuntuu ihan maailmanlopulle, enkä yhtään tiedä miten selviän jos käy niin, että fb sulkeutuu. Näkisin häntä tosi elämässä vain hyvin harvoin. Ahdistaa todella paljon..
Kommentit (39)
Yritykseni markkinointi on rakennettu täysin Facebookin ja Instagramin algoritmien varaan. Pitänee keksiä tulevaisuudessa jotain muuta. Eipähän siellä sitten mainosta kilpailijatkaan.
En ymmärrä miksi niin monet ovat suorastaan vihamielisiä facea kohtaan? Mitä siinä niin pahaa on jos pitää sen kautta yhteyttä tärkeiksi tulleisiin ihmisiin?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnenpäivä on se, kun ääliöiden posti sulkeutuu.
Mä taas en toivo sulle mitään hyvää, sillä olet ilkeämielinen ihminen.
Jos et jostain tykkää, niin älä mene sinne, mutta anna muiden olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Yritykseni markkinointi on rakennettu täysin Facebookin ja Instagramin algoritmien varaan. Pitänee keksiä tulevaisuudessa jotain muuta. Eipähän siellä sitten mainosta kilpailijatkaan.
Kiitos asiallisesta kommentista. Ymmärrän täysin ja itsekin olen ent. yrittäjä. Todella monelle fb on tärkeä kanava yrityksen markkinointiin, kuten myös julkisuuden henkilöille ja esim. poliitikoille. Fb liittyy minulla myös vahvasti työhön, joten kaikki on nyt auki. Todella toivon, että fb ja insta ei loppuisi, mutta jotenkin uhkaavalta vaikuttaa. Voimia!
-Ap
Nämä palvelut eivät ole tuoneet mitään hyvää tähän maailmaan. Onnenpäivä on se, kun sulkeutuvat.
Mä mietin kanssa noita lukuisia yrityksiä, joiden likimain ainoat nettisivut on joku somekanava. Päänvaivaa heille.
Ap voi ihan hyvin vaihtaa tärkeän ihmisen kanssa muita yhteystietoja ja jatkaa juttelua muissa kanavissa, ei pitäisi olla mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin monet ovat suorastaan vihamielisiä facea kohtaan? Mitä siinä niin pahaa on jos pitää sen kautta yhteyttä tärkeiksi tulleisiin ihmisiin?
-Ap
Elät siis täydellisessä uutispimennossa.
Jos ihmissuhde on tärkeä, niin eiköhän sitä ylläpitämään löydä jonkin muunkin keinon.
Jos Insta ja FB poistuu, vaikuttaako se whatsappiin? En ole seurannut keskustelua, kun en ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Ei ne oo muualla vihaisia kuin tällä palstalla. Tällä palstalla hengaa yhteiskunnan ongelmatapaukset, joilla ei ole yhtään kaveria eikä siis mitään somejakaan. Heidän mielestään muillakaan ei sais olla. He ovat myös sairaalloisen kateellisia niille, jotka saa somen kautta tuloja. Kyllähän se melko pikaisella palstan lukaisulla jo profiloi millaisia ihmisiä täällä on. Ilkeitä, katkeria, pahantahtoisia, sairaalloisen kateellisia, sellaisia joilta uupuu sosiaaliset taidot.
Eiköhän sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajien puheille jo ennen kuin ihan lopullisesti sekoat. Minä olen tullut toimeen ilman moisia keksintöjä jo lähes 80 vuotta sekoamatta!
Vierailija kirjoitti:
Nämä palvelut eivät ole tuoneet mitään hyvää tähän maailmaan. Onnenpäivä on se, kun sulkeutuvat.
Olen eri mieltä. Monet pitävät yhteyttä somen kautta ihmisiin, joihin eivät pitäisi muuten lainkaan yhteyttä. On somessa tietysti haittpuolensakin, mutta tiedän itsekin ihmisiä, joiden yksinäisyys lisääntyisi, jos somea ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo toteamuksen voisi sanoa vauvapalstasta, muttei instasta ja facesta.
njaa, pärjäisin kyllä ilman noita. Youtuben poistuminen tekisi kyllä tiukkaa kun siellä on kivaa sisältöä laidasta laitaan, äänikirjoista musiikkiin, to-do videoita tms
Milloin tällainen on mahdollisesti tapahtumassa?
Pyydä häneltä puhelinnumero, e-mailosoite, postiosoite..
Luuletteko oikeesti että menis kiinni? Kokeilevat pientä bluffia jotta saisivat huseerata vapaasti. On Eurooppa kuitenkin niille niin suuri markkina etteivät varmasti poistu.
Voivat mennä bluffillaan jopa niin pitkälle että hetkeksi jopa sulkevat palvelut ja toivovat että sitä kautta ei tarvitse lakeja noudattaa.
Mutta ei paljoa menetetä jos sattuisivat sulkemaankin.
En käytä kumpaakaan, joten ei vaikuta elämääni mitenkään.
Sitten täytyisi tehdä niinkin radikaali veto kuin pyytää kyseiseltä ihmiseltä sähköpostiosoitetta. Tai kysyä onnistuisiko jutustelu Googlen chatin tai Discordin kautta.
Onnenpäivä on se, kun ääliöiden posti sulkeutuu.