Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen ihminen kiusaa?

Vierailija
08.07.2022 |

Mitä hän tästä saa? Entä kiusaajan hovi, joka katsoo hiljaa vierestä ja hyväksyy kaiken? Eikö heillä ole omaatuntoa? Voiko aikuiset ihmiset toisiaan olla näin heikkoja.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaatte täällä kiusaamista, miten reagoitte?

Mä laitan tekstin koulukiusaaja ja perustelut. Harvinaisen usein saan alanuolia hovilta.

Vierailija
22/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiusaa ihmisiä jotka ovat saman arvoisia kuin minä vaan ainoastaan sellaisia ihmisiä jotka ovat minua alempiarvoisia kuten vaikka kehitysvammaisia, mielenterveysongelmaisia, vanhuksia, lapsia ja homoja.

Tiedät kai, että kuulut itse kategoriaan mielenterveysongelmainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ..sitä voi katsoa nykyistä feministi hallitusta ja miettiä. Miksi aikuiset kiusaa.  Tyhmät low level aikuiset tekee sitä.

Vierailija
24/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ovat yksinkertaisia ja heidän hovinsa myös. 

Eivät ole, läheskään kaikki.

Kyllä ne on vaikka voivat yrittää esittää ja kuvitella olevansa muuta.

Vierailija
25/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiusaa ihmisiä jotka ovat saman arvoisia kuin minä vaan ainoastaan sellaisia ihmisiä jotka ovat minua alempiarvoisia kuten vaikka kehitysvammaisia, mielenterveysongelmaisia, vanhuksia, lapsia ja homoja.

Tiedät kai, että kuulut itse kategoriaan mielenterveysongelmainen?

Ei se tiedä. Juuri tuollaiset ovat niitä ressukoita ja rukkia. 

Vierailija
26/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän yksinkertaisuuden älyllisenä vajavaisuutena. Minun tuntemieni kiusaajien joukossa on esimerkiksi lääkäri, ja todella supliikisti kyynärpäätaktiikalla ja narsismilla urallaan edennyt insinööri. Heidän ^älyssään^ ei ole mitään vikaa.

Vierailija
27/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vaasa valitsee valtakunnankiusaajan kaupunginvaltustoonsa. Ihmisyys on kuvottavaa.

Pahimmat kiusaajat tulevat lähes aina joko Pohjanmaalta TAI Savosta.

Vierailija
28/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän yksinkertaisuuden älyllisenä vajavaisuutena. Minun tuntemieni kiusaajien joukossa on esimerkiksi lääkäri, ja todella supliikisti kyynärpäätaktiikalla ja narsismilla urallaan edennyt insinööri. Heidän ^älyssään^ ei ole mitään vikaa.

Voi ne silti olla yksinkertaisia. Ei lääkärin opinnot tarkoita että olisi jokin älykkö, tai edes insinööri. Ulkoa opettelemalla pärjää.

Vierailija
29/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut että niin kauan kuin on ihmisiä, on myös kiusaajia. He saattavat kätkeä tämän ominaisuutensa tiukassa paikassa, sitten taas jatkavat kun on tilaisuus. Me olemme heistä pääsemättömissä.

Vierailija
30/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei tarkoita että on hyvä sydän. Pahimmillaan älykäs pystyy olemaan taitavasti ilkeä. Ja nauttii siitä kun kohde pihisee kiukusta tai lannistuu.

Vierailija
31/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vaasa valitsee valtakunnankiusaajan kaupunginvaltustoonsa. Ihmisyys on kuvottavaa.

Pitää muuten aika hyvin paikkansa. Jostakin kumman syystä niitä kiusaajia on epätavallisen paljon terveydenhuoltoalalla, myös ensiavussa toimivien keskuudessa.

Vierailija
32/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja voi kyllä hallita kieroilun ja manipuloinnin taidon. Mutta fiksu ihminen ei kiusaa ketään. 

Vierailija
33/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muuten aika hyvin paikkansa. Jostakin kumman syystä niitä kiusaajia on epätavallisen paljon terveydenhuoltoalalla, myös ensiavussa toimivien keskuudessa.

Vaasan sairaala on loistava esimerkki. Siitähän ihan uutisointiin.

Vierailija
34/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ei tarkoita että on hyvä sydän. Pahimmillaan älykäs pystyy olemaan taitavasti ilkeä. Ja nauttii siitä kun kohde pihisee kiukusta tai lannistuu.

Kärsii tai jopa kuolee. Minun kiusaajani ovat menneet paljon pidemmälle. He ovat halunneet nähdä kärsimystä ja kuolemaa.

Vierailija
35/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen antaa kiusata itseään?? Kiusaaja pitää lyödä maanrakoon heti sillä sekunnilla kun yrittää kiusata ja kostaa sille 100 kertaisesti. Näin oppii oman elämänsä hylkiö ettei kannata kiusata.

Kiusaaja valitsee uhrinsa yleensä huolella. Iskee herkkiin ja nauttii kun häntä pelätään. Kun mukana on vielä myötäilevä hovi, menee vahvemmankin itsetunto jossain vaiheessa nurin. Kiusaaja on todellakin sairas sadisti. 

Vierailija
36/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tana on mennyt heihin, Kristuksen nimessä kun ei voi kiusata ollenkaan. On joko tai.

Vierailija
37/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ovat usein kateellisia kiusatulle. Se voi johtua useasta eri syystä kuten vaikkapa kiusatun ominaisuuksista joita kiusaajilla ei itsellään ole eivätkä he voi niitä saavuttaa rahalla, koulutuksella tms. 

Sen vuoksi kiusattu pystyy ymmärtämään ja ohittamaan heidän typerät aikeensa. 

Vierailija
38/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ovat usein kateellisia kiusatulle. Se voi johtua useasta eri syystä kuten vaikkapa kiusatun ominaisuuksista joita kiusaajilla ei itsellään ole eivätkä he voi niitä saavuttaa rahalla, koulutuksella tms. 

Kiusaajat on kateellisia, mutta tuskin myöntävät sitä ikinä. Keksivät valheita kiusatusta.

Vierailija
39/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kiusaajani eivät ainakaan olleet mistään kateellisia. Ihan vain sadisteja.

Vierailija
40/79 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

Vaikka kuinka monta kommenttia sensuroivat tai ketjuja poistattavat.

Mä vaan nauran niille ja niiden liputusvimmalle, koska ne ovat mun puppetteja. Ihan täysin mun tossun alla ;D

5 pisteen vinkki: Nimimerkkini ei ole sattumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi