Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä uutistapahtuma muutti maailman?

Vierailija
08.07.2022 |

Uutisoituja isoja tapahtumia jotka muuttivat maailmaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitähän riittää. Päätän raporttini tähän.

Vierailija
2/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun 11. päivän terrori-iskut sekä tuoreena asiana Ukrainan sodan alkaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, ja kalenteritkin uusiksi. Tuli tasa-arvoisuus, lastenoikeudet ja naisen hyvä asema sielun pelastamisen päälle. Isoin tapahtuma ikinä.

911 oli tarkoitettu ihmisvetoisen maailman NWOn lähtölaukaukseksi koska vuotta 0 ei ollut Kristuksen syntymästä tehtiin iskut Kristuksen MITÄTÖIMISEN merkiksi 2001. Saatana riehuu nyt. Mutta Jumala voittaa tämän ihmistekoisen yrityksen.

Vierailija
4/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus, ja kalenteritkin uusiksi. Tuli tasa-arvoisuus, lastenoikeudet ja naisen hyvä asema sielun pelastamisen päälle. Isoin tapahtuma ikinä.

911 oli tarkoitettu ihmisvetoisen maailman NWOn lähtölaukaukseksi koska vuotta 0 ei ollut Kristuksen syntymästä tehtiin iskut Kristuksen MITÄTÖIMISEN merkiksi 2001. Saatana riehuu nyt. Mutta Jumala voittaa tämän ihmistekoisen yrityksen.

Jeesus sanoi jos minä olisin maailmasta niin maailma rakastaisi minua, mutta he vihaavat minua...Isänne on ollut mrhaaja alusta asti, Hänen HIMOJAAN te noudatette.

En minä ole tullut maailmaan tuomaan rauhaa ( tarkoittaa se ei toteudu ihmismaailman kautta ja tekemänä) vaan miekan ( ne tulevat sotimaan Jeesuksen tahtoa vastaan raivokkaasti). He vievät teitä tuomioistuinteneteen ...ne tekevät teille saman mitä minulle!

Valmistautukaa lujiksi Hengessä ja pitäkää kaikki mikä on hyvää! Jokainen isku on isku Kristukselle ja Hän auttaa kantamaan kuormanne! Olkaa rauhassa vaikka maailma palaa. Sillä minä olen voittanut maailman. He eivät tunne Jumalan voimaa. Pysykää lujina ja yhdessä, rakkaat!

5/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkin terrori-iskut 2001. Sitä ennen ter rorismi ei ollut merkittävästi osa läntisen maailman todellisuutta. 

Isla mistisia iskuja oli tehty Euroopassa harvakseltaan jo ennen sitä, mutta kaksoistornien iskusta alkoi uusi aikakausi, jolloin niitä on ollut useita joka vuosi.

Kaikki tavallisetkin ihmiset tietävät ilmiön ja siitä puhutaan nykyään yhtenä suurena ongelmakokonaisuutena. Tällaista ei ollut vielä 90-luvulla.

Vierailija
6/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rakkaudessa ei ole pelkoa, täydellinen rakkaus karkoittaa pelon. Kristityn uskovan ei tarvitse pelätä, kaikki on Jumalan kämmenellä.

Vierailija
7/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun wuhanilaiset vähän sekoilivat labrassa ja tuli sellainen pikku koronahommeli.

Vierailija
8/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ensimmäiset tulevat viimeisiksi. Katsokaa ketkä esiintyvät nyt ensimmäisinä muka.

Vierailija
9/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana elinaikanani (alk. 1984) mikään ei ole muuttanut maailmaa niin paljon kuin koronahysteria. 

Vierailija
10/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun wuhanilaiset vähän sekoilivat labrassa ja tuli sellainen pikku koronahommeli.

Ne olivat tienaamassa.

Vierailija
11/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ensimmäiset tulevat viimeisiksi. Katsokaa ketkä esiintyvät nyt ensimmäisinä muka.

Ensimmäisenä tulevat materialistit, mammonan palvojat ja astian ulkopuolelta puhdistjat, valkeaksi kalkitut haudat koteinaan.

Kristus oli Hengen voitto materiasta täydelleen, Jumalan salattu voima on kaiken takana. Hän puhalsi mutaan henkeä ja ihmisestä tuli näin elävä sielu. Jumalan kuvaksi.

Vierailija
12/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus naulittiin ristille kahden ryövärin väliin siksi että se osoitti sen ettei ole mitään niin matalaa jota Kristus ei voittaisi, toinen ryöväri sanoi: Muista minua kun tulet Valtakuntaasi. Ja Jeesus sanoi: Sinä tulet olemaan kanssani tänään Paratiisissa.

Toisella puolella oleva ryöväri taas ei pyytänyt armoa. Tämä asetelma kuvaa sitä miten ne ihmiset joiden kanssa Kristus tuomittiin maailmassa olivat molemmat syntisiä, mutta toinen puoli anoi pelastusta ja sai ja toinen puoli ei anonut eikä pelastunut.

Vierailija
13/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Johanna Tukiaisen lapsi huostaanotettiin

Vierailija
14/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus naulittiin ristille kahden ryövärin väliin siksi että se osoitti sen ettei ole mitään niin matalaa jota Kristus ei voittaisi, toinen ryöväri sanoi: Muista minua kun tulet Valtakuntaasi. Ja Jeesus sanoi: Sinä tulet olemaan kanssani tänään Paratiisissa.

Toisella puolella oleva ryöväri taas ei pyytänyt armoa. Tämä asetelma kuvaa sitä miten ne ihmiset joiden kanssa Kristus tuomittiin maailmassa olivat molemmat syntisiä, mutta toinen puoli anoi pelastusta ja sai ja toinen puoli ei anonut eikä pelastunut.

Jos toinen röyväreistä olisi ollut lapsenra7skaaja ja anonut armoa ja toinen ryöväri ei olisi koskaan satuttanut ketään, mutta ei anonut armoa eikä päässyt paratiisiin, niin meneekö ihan oikein ?

Vierailija
15/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät että ihmisen elinpäivät ovat kuin ruoho, ne kuihtuvat lopuksi. Mutta sen minkä Henki tekee eläväksi sen se tekee totisesti eläväksi ja ikuisesti. Sen joka tulee luokseni häntä en minä heitä pois.

Jumala voisi tehdä kivetkin eläviksi niin halutetassaan- Asia jonkä nykyfysiikan kin maailmankuva pitää täysin jo mahdollisena. On olemassa voimia ja energiaa jota emme vielä tunne.

Raamattu tuntee sen voiman ja se on Jumalan voima.

Vierailija
16/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se, kun George Floyd kuoli fentanyylin yliannostukseen USA:ssa.

Siitä tuli aivan kohtuuttomat mellakat, kun mustaväestö sai "syyn" laittaa kaikki säpäleiksi.

Vierailija
17/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen röyväreistä olisi ollut lapsenra7skaaja ja anonut armoa ja toinen ryöväri ei olisi koskaan satuttanut ketään, mutta ei anonut armoa eikä päässyt paratiisiin, niin meneekö ihan oikein ?

Kaikki ihmiset ovat satuttaneet joitakin, mutta Jumala näkee sydämeen täysin ja tuomitsee sen mukaan kunkin. Tarkoitus oli että ihminen Jeesuksen rinnalla oli syntinen ja joka pyysi armoa sai sen.  Eikä ole mitään niin matalaa ihmisessä ettei Kristuksen veri sitä puhdista ja Henki virvoita elämään kunnollisesti. Anna vaan sen tapahtua. On sama mitä teit ikinä , Hänen nimessään olet puhdas. Tämä koskee ikuisen sielun pelastusta. Maailmassa sinä kuitenkin joudut sovittamaan esivallan mukaan polkuasi.

Vierailija
18/18 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat satuttaneet joitakin, mutta Jumala näkee sydämeen täysin ja tuomitsee sen mukaan kunkin. Tarkoitus oli että ihminen Jeesuksen rinnalla oli syntinen ja joka pyysi armoa sai sen.  Eikä ole mitään niin matalaa ihmisessä ettei Kristuksen veri sitä puhdista ja Henki virvoita elämään kunnollisesti. Anna vaan sen tapahtua. On sama mitä teit ikinä , Hänen nimessään olet puhdas. Tämä koskee ikuisen sielun pelastusta. Maailmassa sinä kuitenkin joudut sovittamaan esivallan mukaan polkuasi.

Otetaan vaikka Sauli joka vainosi ja mrhasi aluksi kristittyjä. HäneT jumala iski polvilleen polulla ja hän kääntyi ja tajusi mikä voima on Jumalalla, miten koko henkesnä on Hänen armostaan olemassa  ja halusi liittyä mukaan tekemään hyvää. Joku toinen on kuin Tuomas joka ei usko ennenkuin näkee. Jumala järjestää erilaisia kohtaamisia, josko olet kuulolla. Hän näkee myös nekin surullisena jotka ovat kokonaan paatuneita. Ehkä Jeesus menee heille vielä saarnaamaan Tuonelaan sitten, en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme