Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö Klarnaa?

Vierailija
08.07.2022 |

Se tuntuu olevan useissa nettikaupoissa maksuvaihtoehtona.
Eihän se nyt ole joku pikavippisysteemi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa verkkokaupoissa klarna on ainoa maksuviahtoehto, mutta klarnalla voi maksaa myös suoraan tililtä. Itse valitsen yleensä mobilepayn, senkin löytyy klarnan valikoimasta.

Vierailija
22/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kaikissa tilauksissa joissa mahdollista. Hyvin toiminut aina.

Toimii niin hyvin että olisi antanut mun tädin maksaa mun tiedoilla ja oikein tyrkytti niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huoletta voi käyttää, vaikka muuta sanotaankin. Helppo, vaivaton, luotettava ollut.

Vierailija
24/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä Annat korttisi numeron heille ilman vahvaa tunnistautumista. Tietosuojavuodossa sun korttisi tiedot vuotaaa.

Vierailija
25/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia ja hyvin on toiminut. Torkuttaminen eli eräpäivän siirto kuukaudella/kahdella eteenpäin on plussaa, sen voi tehdä itse netissä pienellä lisämaksulla niin ei tarvi asiakaspalvelijalle selitellä tilannettaan.

Vierailija
26/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina ensisijaisesti Klarnaa jos se vain löytyy valikoimasta. Etuna se että lasku lähtee vasta kun tuotekin ja sillä on aina vähintään 30 päivää maksuaikaa. Ehdin saada tuotteen ennen kuin maksan. Vertaa sitä vaihtoehtoon, jossa maksan heti verkkopankissa ja toivon että nettikauppa lähettää tilauksen mahdollisimman pian, tai ylipäätään lähettää. Nettikaupan intresseissä ei ole toimittaa nopeasti jos maksu on jo saatu.

Vierailija
27/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt vuosia ja hyvin on toiminut. Torkuttaminen eli eräpäivän siirto kuukaudella/kahdella eteenpäin on plussaa, sen voi tehdä itse netissä pienellä lisämaksulla niin ei tarvi asiakaspalvelijalle selitellä tilannettaan.

Persaukisten maksupalvelu.

Vierailija
28/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ja pyysin niitä tekemään luottokiellon, eli niiltä ei pysty tilaamaan mun henkilötunnuksella tavaraa laskulla/luotolla vaikka joku sattuisi sen tietämään.

Vierailija
29/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä Annat korttisi numeron heille ilman vahvaa tunnistautumista. Tietosuojavuodossa sun korttisi tiedot vuotaaa.

Klarnassa nimenomaan ei anneta mitään kortin tietoja kenellekään vaan maksetaan laskulla jälkikäteen.

Vierailija
30/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän aina ensisijaisesti Klarnaa jos se vain löytyy valikoimasta. Etuna se että lasku lähtee vasta kun tuotekin ja sillä on aina vähintään 30 päivää maksuaikaa. Ehdin saada tuotteen ennen kuin maksan. Vertaa sitä vaihtoehtoon, jossa maksan heti verkkopankissa ja toivon että nettikauppa lähettää tilauksen mahdollisimman pian, tai ylipäätään lähettää. Nettikaupan intresseissä ei ole toimittaa nopeasti jos maksu on jo saatu.

Käytän vaan luotettavia verkkokauppoja. Voin hyvin maksaa heti tuotteen. Kahvikone maksoi 1200 euroa ja oli kotiovella kahdessa päivässä.

Terveisiä Kahvikaverille.

Vierailija
31/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persaukisten maksupalvelu.

Mitä sitten? Aina olen laskut kuitenkin maksanut.

Vierailija
32/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klarnassa nimenomaan ei anneta mitään kortin tietoja kenellekään vaan maksetaan laskulla jälkikäteen.

Tiedän kyllä koska olen Klarnaa käyttänyt. Tietosi on Klarnalla ja sun nimiin on helppo ostaa koska eivät vaadi vahvaa tunnistautumista. Identiteetivarkaat käyttää Klarnaa.

Vierailija
33/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä ja pyysin niitä tekemään luottokiellon, eli niiltä ei pysty tilaamaan mun henkilötunnuksella tavaraa laskulla/luotolla vaikka joku sattuisi sen tietämään.

Mä tein samoin.

Vierailija
34/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostiosoitteen ja postinumeron avulla sieltä kuulemma voi tilata toisen laskuun. Ja siellä oli päässyt porukka näkemään toisten tietoja "inhimillisestä virheestä" johtuen.

Vierailija
35/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen käyttänyt tuota hurrien palvelua ja jouduin maksamaan kolmeen kertaan verot ja kahteen kertaan tullimaksut niin tilatussa tuotteessa viisinkertaistu hinta niin ikinä en suostu enää niiden huijattavaksi. Asiakas palvelu ilmoitti että me olemme ruotsalainen yritys ja meitä ei suomen kuluttajasuoja lait koske

No Klarnalla ei ole noiden maksujen kanssa mitään tekemistä

Vierailija
36/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan heti käteisellä.

Nettikaupoissakin?

Vierailija
37/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan luottokorttimaksun välittäjänä.

Vierailija
38/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä koska olen Klarnaa käyttänyt. Tietosi on Klarnalla ja sun nimiin on helppo ostaa koska eivät vaadi vahvaa tunnistautumista. Identiteetivarkaat käyttää Klarnaa.

Teoriassa tosiaan mahdollista, tietämällä tai arvaamalla Klarnalle antamani sähköpostiosoitteen ja postinumeroni voi yrittää tilata minun osoitteeseeni tavaroita. Suurempi ongelma on miten he saavat nuo tilaukset itselleen ja joka tapauksessa minä havahtuisin kun saisin tiedon toimituksesta ja Klarna-laskusta vaikka en ole tilannut mitään.

Klarna myös seuraa tilannetta ja ainakin minä olen joutunut vahvistamaan pari tilaustani pankkitunnuksilla. Useimmat toki ovat onnistuneet helpommin.

Vierailija
39/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kenkiä, silmälaseja, liikuntaan liityyviä tuotteita ym ja maksanut Klarnan laskun heti, kun olen saanut tuotteen ja todennut hyväksi ja sopivaksi. Ei mitään ongelmia koskaan. Mieluummin noin, kun maksan heti ja jään odottamaan tuotetta ja totean, että pitääkin palauttaa. T. Vuosia käyttänyt n 76v nainen.

Vierailija
40/45 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi