Miten kaikilla on nykyään iso ja pyöreä takapuoli??
Itselläni on pieni ruippana ja yritän parhaani mukaan piilotella sitä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
https://www.muscleandfitness.com/flexonline/training/glutes-to-the-max-…
Katsokaa vaikka kehonrakentajien ja painonnostajien ekstratreenattuja takamuksia. Ne ovat pieniä ja tiukkoja. Isoon pyllyyn tarvitsee rasvaa ja jos sitä ei kerry pyllyyn niin se on voivoi.
Sullon menny nyt vauva.fi ja bodybuilding.com sekasin.
Ja vertaaks sä oikeasti itteäs ja muita tunnetun steroid julkasun kuviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se perseen pyöreys pikkuhiljaa lähtee,kun ikää alkaa karttumaan!
Ei lähde jos yhtään huolehtii itestään. <3
Sinäkin vanhenet ja huomaat,ettei se elämä pelkästään perseen ympärillä pyöri!
Missähän kohtaa sä vanhenet siihen pisteeseen et sun ei tarvi teeskennellä mun sanoneen jotain mitä en ole, kun sille mitä mä oikeasti sanoin sä et pärjänny?
Ehkä sunkin pitäis miettiä enemmän perseitä, sun mietintälihakset on surkastunu. <3
No mitä sä sitten oot sanonu? Onko sulla lukihäiriö!
Painossa kuin painossa mulla on ollut iso pyöreä peppu. Nuorena sitä sai hävetä ja nyt olen liian vanha... ärsyttävää
N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohtaa sä vanhenet siihen pisteeseen et sun ei tarvi teeskennellä mun sanoneen jotain mitä en ole, kun sille mitä mä oikeasti sanoin sä et pärjänny?
Ehkä sunkin pitäis miettiä enemmän perseitä, sun mietintälihakset on surkastunu. <3No mitä sä sitten oot sanonu? Onko sulla lukihäiriö!
Onko sulla ajatushäiriö? En mä mitään poistanu ole, sen kun käyt lukemassa.
Hienosti aiheutit nuorille ulkonäköpaineita. Toivottavasti tämä ei ollut tarkoituksesi.
Ei tuollaista ole omien havaintojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sunkin pitäis miettiä enemmän perseitä, sun mietintälihakset on surkastunu. <3No mitä sä sitten oot sanonu? Onko sulla lukihäiriö!
Onko sulla ajatushäiriö? En mä mitään poistanu ole, sen kun käyt lukemassa.
Sä oot sekasin! Kuka tässä on poistamisesta kirjoitellut?
Järkyttäviä losoperseitä nykyään jo nuorilla pennuilla, jollaisia oli ennen ylipainoisilla keski-ikäisillä vasta. Läskiperseet tunkevat laardinsa muotoileviin vaatteisiin, kroppa löysää taikinaa ympäriinsä.
Kunhan on pyöreä ja kiinteä.
Miehen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täälä ei ole vielä yhtään hyvää vastausta?
Tee kyykkyjä, pakaralihakset puskee läskit ulospäin ja pyöreämmäks.
Ole hyvä.Kyykkäämällä voi kiinteyttää takapuolta, mutta sitä ei voi kasvattaa. Se on yksi iso vale, että treenaamalla pystyy saamaan hoikkaan varteen ison pyllyn tyhjästä.
Tuo on kyllä kerta kaikkiaan älytön kommentti.
Kun tarkastellaan urheilijoita jotka tekevät paljon kyykkyliikkeitä, maastavetoja ja rinnallevetoja (esim jääkiekkoilijat, painonnostajat, pikajuoksijat, painijat, keihäänheittäjät jne jne) niin näillä kaikilla on säännönmukaisesti isot pakaralihakset.
Koko ajatus siitä että lihas ei kasva kun sitä aktiivisesti rasitetaan on täysin järjenvastainen.
Ebayn ja vastaavien topatut "pyllynkohottaja" alkkarit. Tämä on ollut IN jo vuosia. Suurin osa käyttää noita, ovat kuin push up liivit täytteillä mutta persukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täälä ei ole vielä yhtään hyvää vastausta?
Tee kyykkyjä, pakaralihakset puskee läskit ulospäin ja pyöreämmäks.
Ole hyvä.Kyykkäämällä voi kiinteyttää takapuolta, mutta sitä ei voi kasvattaa. Se on yksi iso vale, että treenaamalla pystyy saamaan hoikkaan varteen ison pyllyn tyhjästä.
Tuo on kyllä kerta kaikkiaan älytön kommentti.
Kun tarkastellaan urheilijoita jotka tekevät paljon kyykkyliikkeitä, maastavetoja ja rinnallevetoja (esim jääkiekkoilijat, painonnostajat, pikajuoksijat, painijat, keihäänheittäjät jne jne) niin näillä kaikilla on säännönmukaisesti isot pakaralihakset.
Koko ajatus siitä että lihas ei kasva kun sitä aktiivisesti rasitetaan on täysin järjenvastainen.
Järki hoi taas, yhdelläkään urheilijalla ei massiivista kupoli percusta mistä tässä nyt puhutaan. Kai sen itsekin näet. Ne naikkoset joilla on massiivinen KOVA ahteri on 100% käynyt täyttämässä sen. Percus täytöt kun ovat nykypäivää.
-90 luvulla oli pahin loukkaus naiselle sanoa, että tällä on iso takapuoli.
Huvittavaa kun naiset valittavat kun miehet tuijottaa jne mutta kuitenkin tekee kaikkensa saadakseen takapuolen jota miehet tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun naiset valittavat kun miehet tuijottaa jne mutta kuitenkin tekee kaikkensa saadakseen takapuolen jota miehet tuijottaa.
Juontaa juurensa jo syntiinlankeemukseen.
"Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan."
mies54v
Minulla ainakin on niin pieni pylly, etteivät housut pysy vyöllä ylhäällä. Täytyy käyttää olkaimia!
Vierailija kirjoitti:
Iso takapuoli näyttää karsealta. Niitä piiloteltiin 90-luvulla.
Paremmalta se näyttää kuin sellainen lättänä roikkuva rusina. Tähän kun yhdistää vielä kapean lantion, että näyttää ihan tasapaksulta pönikältä 🤢
Kun on naama kiinni puhelimessa, kädet herkuissa ja joka paikkaan mennään sähköpotkulaudalla ettei vaan joudu näkemään vaivaa, niin totta kai on.
Juu kiinalaisilla on lättänät.