Miten kaikilla on nykyään iso ja pyöreä takapuoli??
Itselläni on pieni ruippana ja yritän parhaani mukaan piilotella sitä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täälä ei ole vielä yhtään hyvää vastausta?
Tee kyykkyjä, pakaralihakset puskee läskit ulospäin ja pyöreämmäks.
Ole hyvä.Kyykkäämällä voi kiinteyttää takapuolta, mutta sitä ei voi kasvattaa. Se on yksi iso vale, että treenaamalla pystyy saamaan hoikkaan varteen ison pyllyn tyhjästä.
Mä olen 38 wee mies jonka jalat jatku suoraan selkään, nyt mulla on herkullinen manbooty.
Siihen meni vuosia.
Sä olet väärässä.
Naiset haluaa miehiltä huomiota. Haluavat miellyttää miestä..ihan luonnonmukaista.
mies54v
Kyllä se perseen pyöreys pikkuhiljaa lähtee,kun ikää alkaa karttumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde jos yhtään huolehtii itestään.
Vierailija kirjoitti:
Iso takapuoli näyttää karsealta. Niitä piiloteltiin 90-luvulla.
Niin. Siitä on yli 20 vuotta aikaa. Tervetuloa vuoteen 2022.
Se paitamuoti solmittuna perän päälle oli hassu.
Vierailija kirjoitti:
Se paitamuoti solmittuna perän päälle oli hassu.
Santa Cruz pojat vielä piti keikoilla paitoja niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lautamalli aika ankea kyllä, jollaisia oli 90 luvulla.
Höpö höpö.
Onhan se ihan kuin 75-80 vuotiailla hoikilla jo samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika tyypillinen länsimaalainen vartalo, eli lantio on leveä, mutta sivuprofiilista katsottuna olen muodoton pötkö. Isot pehvat ovat enemmän afrikkalaisten ja latinojen juttu. Aasialaiset ja eurooppalaiset on littanoita enimmäkseen, eikä sille mitään voi.
Semloset itsepetokset, salilla kardio on kallista itsepetosta.
Lihakset tekee muodot.
Nimenomaan treenaan lihaksia. Pyllyn voi saada isommaksi vain rasvaa kerryttämällä jos satut omistamaan sellaiset geenit että rasva kertyy pyllyyn eikä muualle. Nämä nuoret isopyllyisetkin ovat usein vähän ylipainoisia. Instapyllyt taas on poseerattuja, muokattuja ja BBL:llä hommattuja.
Isoja perseitä on vain tosi lihavilla kuten IS juttu tänään kertoo näistä kehoonsa nyt niin rakastuneista naisista. Salaa kuitenkin häpeävät suunnattomasti tätä laiskalla elämällä saatua ihraa. Se on oksettavan näköistä. Iso perse on kaikilla lihavilla, se ei ole salikäyntien tulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisekseni erityisen epätrendikäs kun en edes halua isoa persettä enkä pidä sitä yhtään hyvännäköisenä 😅 n21
Olet anorektikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täälä ei ole vielä yhtään hyvää vastausta?
Tee kyykkyjä, pakaralihakset puskee läskit ulospäin ja pyöreämmäks.
Ole hyvä.Kyykkäämällä voi kiinteyttää takapuolta, mutta sitä ei voi kasvattaa. Se on yksi iso vale, että treenaamalla pystyy saamaan hoikkaan varteen ison pyllyn tyhjästä.
Mitä oikein selität? Pakaralihakset kasvavat niitä treenaamalla samalla tavalla kuin muutkin lihakset.
Pitäisi olla hemmetillinen treeni, että pakaralihakset saa valtaviksi. Siinä myös kasvaa samalla reidet, koska ei taida olla treeniä pelkille pakaroille, vaan joudut käyttämään myös muita lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde jos yhtään huolehtii itestään. <3
Sinäkin vanhenet ja huomaat,ettei se elämä pelkästään perseen ympärillä pyöri!
Pyllyn lihakset kyllä hehittyvät siinä kuin hauiskin, Lättänät eikun salille vaan. Ei todellakaan ole ihraa kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taatusi kaikilla ole isoa ja pyöreää takapuolta. Useimmilla on lättänä, roikkuva tai leveä takapuoli.
Siis sellainen Gardashian takapuoliko sen pitäis olla? Tosin kapea, laiha ja lättänä ei mielestäni myöskään näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde jos yhtään huolehtii itestään. <3
Sinäkin vanhenet ja huomaat,ettei se elämä pelkästään perseen ympärillä pyöri!
Missähän kohtaa sä vanhenet siihen pisteeseen et sun ei tarvi teeskennellä mun sanoneen jotain mitä en ole, kun sille mitä mä oikeasti sanoin sä et pärjänny?
Ehkä sunkin pitäis miettiä enemmän perseitä, sun mietintälihakset on surkastunu.
https://www.muscleandfitness.com/flexonline/training/glutes-to-the-max-…
Katsokaa vaikka kehonrakentajien ja painonnostajien ekstratreenattuja takamuksia. Ne ovat pieniä ja tiukkoja. Isoon pyllyyn tarvitsee rasvaa ja jos sitä ei kerry pyllyyn niin se on voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika tyypillinen länsimaalainen vartalo, eli lantio on leveä, mutta sivuprofiilista katsottuna olen muodoton pötkö. Isot pehvat ovat enemmän afrikkalaisten ja latinojen juttu. Aasialaiset ja eurooppalaiset on littanoita enimmäkseen, eikä sille mitään voi.
Semloset itsepetokset, salilla kardio on kallista itsepetosta.
Lihakset tekee muodot.Nimenomaan treenaan lihaksia. Pyllyn voi saada isommaksi vain rasvaa kerryttämällä jos satut omistamaan sellaiset geenit että rasva kertyy pyllyyn eikä muualle. Nämä nuoret isopyllyisetkin ovat usein vähän ylipainoisia. Instapyllyt taas on poseerattuja, muokattuja ja BBL:llä hommattuja.
Jos sulla on naisena niin alhainen rasvaprosentti et mikään sun kuvailemasta on mahdollista niin mä en lähtis neuvomaan tai tekemään yleistyksiä sen pohjalta, sulla on joko ongelma tai uniikit lähtökohdat.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn lihakset kyllä hehittyvät siinä kuin hauiskin, Lättänät eikun salille vaan. Ei todellakaan ole ihraa kaikilla.
Jotkut eivät saa salillakaan sellaista kuplapyllyä, jos sattuu olemaan matalat pakarat ja kapea lantio.
Mitä oikein selität? Pakaralihakset kasvavat niitä treenaamalla samalla tavalla kuin muutkin lihakset.