Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokramökin omistajana näkee ja kuulee vaikka mitä

Vierailija
08.07.2022 |

Meillä on useampia vuokramökkiä ja asiakkaat lähes sataprosenttisesti mukavia, mutta välillä tulee mietittyä onko tässä mitään järkeä pestä ja puunata mökkiä kokoajan energiakulut nousee, niin kate jää pieneksi.
Avaudun tänne, koska en muuallakaan kehtaa huudella miten tuntui pahalle asiakkaan palaute.
Mökki oli kuulema tunkkainen ja peti ulosteen hajuinen sekä listat pölyisiä.
Palautetta saa ja pitääkin antaa, mutta tässä tapauksessa oli kaikki petivaatteet ja matot pesty ennen heidän tuloaan jne.
Muut asiakkaat pääsääntöisesti kehuu siisteyttä eli pitäisi pystyä ohittamaan tämä valitus, mutta en voi katkeruudella mitään.
Tästä on jo pitemmän aikaa, mutta edelleen nousee ajatuksiin.

Mietin mikä saa ihmisen antamaan noinkin erikoisen palautteen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on nyt kesätöissä ensimmäistä kertaa esimiesasemassa, ja on törmännyt siihen, että valtavan monet ihmiset valittavat pikkuasioista. Ilmeisesti hyvityksen toivossa. Toki selkeä virhe pitää korjata, kun on maksanut palvelusta, mutta tykkäävätköhän nämä valittajat itse siitä, jos töissä joku listaisi kaikki pienet virheet heidän työssään. Kun niitä varmasti kaikilla joskus on.

Vierailija
2/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät ettei valituksille ole perusteita niin jätä omaan arvoonsa. Mekin vuokraamme mökkiä, ja mietin aina, jos joku valittaa, että onko syytä parantaa/muuttaa jotain vsi onko turhaa urputusta. Turhat unohdan. No ei ole kuin yksi ihminen valittanut jostain viiden vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mökit myyntiin, niin ei tarvitse tehdä orjatyötä eikä kuunnella valituksia!

Vierailija
4/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinulla pitäisi olla jonkinlainen vaitiolovelvollisuus? Ja tuollaiset valitukset pitäisi hoitaa asiakkaan kesken, ei täällä. Toivottavasti en tule sinulta vuokraamaan mökkiä.

Vierailija
5/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä ruokapaikka ja vakiasiakas oli antanut nettiin heille arvostelun 2 tähteä ja perustelut, että normaalisti ruoka oikein hyvää, mutta nyt ei ollut...

Ikinä ei ole antanut arvostelua niistä hyvistä kokemuksista, mutta miksi nyt piti ne antaa.

Vierailija
6/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinulla pitäisi olla jonkinlainen vaitiolovelvollisuus? Ja tuollaiset valitukset pitäisi hoitaa asiakkaan kesken, ei täällä. Toivottavasti en tule sinulta vuokraamaan mökkiä.

Ei todellakaan ole mitään vaitiolovelvollisuutta eli yrittäjä saa vaikka Hesarin etusivulle kirjoittaa tälläisen.

Se taas on eriasia kannattaako ja Fiksut ymmärtää ettei puhu asiakkaista muualla kuin anonyymisti vaikka täällä.

Vierailija
7/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä mökit myyntiin, niin ei tarvitse tehdä orjatyötä eikä kuunnella valituksia!

Tämä on harkinnassa ollutkin, mutta pidän asiakkaiden kanssa yhteistoiminnasta ja jatkan toistaiseksi.

Ap

Vierailija
8/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asiakas nuollut kuusysissä ja kakkaa tarttunut nenään.

9/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamerar ja mikrofonit kattoon. sänkyyn hajusensori

Vierailija
10/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän arki on erittäin kovaa. Olen itse ollut sellainen, myös molemmat vanhempani, mieheni ja hänen vanhempansa sekä myös sisareni. Yrittäjän arki tuttua siis.

Ihmiset ovat tänä päivänä tottuneet niin luksukseen, että valitusta tulee herkästi. Osa kadehtii ja luulee, että tuotteen hinta tulee puhtaana tilille, eikä ymmärrä, miten paljon on kuluja. Esimerkiksi pöytäliinojen pesulamaksut. Ja sun seittemän muuta maksua.

Tsemppiä sinulle, Suomi tarvitsee yrittäjiä. Sinuakin.

Vierailija
11/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjän arki on erittäin kovaa. Olen itse ollut sellainen, myös molemmat vanhempani, mieheni ja hänen vanhempansa sekä myös sisareni. Yrittäjän arki tuttua siis.

Ihmiset ovat tänä päivänä tottuneet niin luksukseen, että valitusta tulee herkästi. Osa kadehtii ja luulee, että tuotteen hinta tulee puhtaana tilille, eikä ymmärrä, miten paljon on kuluja. Esimerkiksi pöytäliinojen pesulamaksut. Ja sun seittemän muuta maksua.

Tsemppiä sinulle, Suomi tarvitsee yrittäjiä. Sinuakin.

Tämäpä juuri ja monet oikeasti luulee, että vuokramökissä on asiakkaita ympäri vuoden ja laskevat, että yrittäjät tienaavat hurjan summan kuukaudessa eikä osata ajatella, että kulut vie suurimman osan ja yrittäjä maksaa vielä niistä oman eläkemaksunsa ym mukavaa.

Vierailija
12/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa, että kysymys on kaikkien kohdalla luksuksen vaatimuksesta. Olen itse pienituloisten ja jos vuokrasin mökin viikoksi, olisi se minulta suuri taloudellinen sijoitus. Tällöin odottaisin, että vuokraamassani mökissä kaikki asiat vastaisivat mainoksessa tai esitteessä kuvattua tilannetta. En sietäisi lainkaan sellaista, että mökissä olisi esim. jotain paikkoja huonosti siivottu tai varusteissa puutteita. Silloin perästä kuuluisi ja kovaa.

Vierailija
13/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökissä ei tarvitse olla kuin lievä kosteusvaurio kun se jo haisee tunkkaiselta ja haju tarttuu puhtaisiinkin liinavaatteisiin.

Vierailija
14/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa uskoa, että kysymys on kaikkien kohdalla luksuksen vaatimuksesta. Olen itse pienituloisten ja jos vuokrasin mökin viikoksi, olisi se minulta suuri taloudellinen sijoitus. Tällöin odottaisin, että vuokraamassani mökissä kaikki asiat vastaisivat mainoksessa tai esitteessä kuvattua tilannetta. En sietäisi lainkaan sellaista, että mökissä olisi esim. jotain paikkoja huonosti siivottu tai varusteissa puutteita. Silloin perästä kuuluisi ja kovaa.

Luultavasti näin onkin, että köyhä odottaa lomaansa suurilla ennakko kuvitelmilla ja jos pettymystä on, niin perästä tosiaan kuuluu.

Usein myös näiltä unohtuu itseltään se loppusiivous.

Ikinä ei pidä yleistää eli jokainen asiakas on erilainen.

Vierailija
15/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihmeessä, mitä tänne palstalle kirjoittamisen arvoista olet nähnyt vuokramökkien omistajana. Tuossa avauksessasi et maininnut kyllä mitään erikoista tai kiinnostavaa!

Vierailija
16/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat haluavat hyvitystä hinnasta. Valittavat vasta jälkikäteen kun on tyytyväisesti nautittu olosta eikä heti kun on asian laita huomattu.

Vierailija
17/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asentanut salakameroita ja mikrofooneja mökkiin niin näkee kuka tekee mitäkin. Turha tulla valittamaan ulosteen hajuisesta sängystä jos on itse sinne ulostanut!

Vierailija
18/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällä ruokapaikka ja vakiasiakas oli antanut nettiin heille arvostelun 2 tähteä ja perustelut, että normaalisti ruoka oikein hyvää, mutta nyt ei ollut...

Ikinä ei ole antanut arvostelua niistä hyvistä kokemuksista, mutta miksi nyt piti ne antaa.

Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas.

Vierailija
19/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä, mitä tänne palstalle kirjoittamisen arvoista olet nähnyt vuokramökkien omistajana. Tuossa avauksessasi et maininnut kyllä mitään erikoista tai kiinnostavaa!

Kaikenlaista erikoista sitä on nähnyt ja kuullut näissä vuokramökkihommissa. Erikoisemmista sattumuksista ei taida uskaltaa edes ääneen täällä puhua.

Vierailija
20/22 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökissä ei tarvitse olla kuin lievä kosteusvaurio kun se jo haisee tunkkaiselta ja haju tarttuu puhtaisiinkin liinavaatteisiin.

Kyllä, mutta sen haistaisi varmasti muutkin eikä vain yksi asiakas.