Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin seksielämä häiritsee

Vierailija
08.07.2022 |

Kova ryske ja rynkytys tulee talon rakenteiden läpi. Vuokranantaja sanoo, että normaaleja elämän ääniä eikä niihin puututa. Mitä voi tehdä? Muuttaa pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu, oletko kokeillut? Jos ei auta tai provosoi tilanteen pahemmaksi, alkaisin varmaankin kuuntelemaan kovalla kirkonmenoja ja virsiä. Yksin asuessa vastamelukuulokkeet. Lasten ja vieraiden aikana tuo on kyllä todella häiritsevää. Mun ekassa opiskelija-asunnossa oli myös äänekäs naapuri ja hävetti se kun serkkutyttö 17 v oli kylässä.

Vierailija
2/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan meidän naapuri. Kolmesti jo käyneet kytät ovella, että on tullut ilmoitus naisen pahoinpitelystä vaikka me vaan n*ssittiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hekan talo Jollaksessa?

Vierailija
4/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan meidän naapuri. Kolmesti jo käyneet kytät ovella, että on tullut ilmoitus naisen pahoinpitelystä vaikka me vaan n*ssittiin :D

Mitä hauskaa tuossa on? Nolo häirikkö.

Vierailija
5/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän seksin äänet, kovatkin, ole ihan normaalia elämisen ääniä. Jos ne häiritsee, on syytä mu364uttaa itse johonkin, erämaakämppään.

Vierailija
6/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se harmittaa, että joku toinen saa kovaa kyytiä ja itse ei saa. Kateutta se on. Hanki itsellesi kumppani, jolta saat kyytiä. 

Vierailija
7/7 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän seksin äänet, kovatkin, ole ihan normaalia elämisen ääniä. Jos ne häiritsee, on syytä mu364uttaa itse johonkin, erämaakämppään.

Naapurin sänky ryskyttää seinää päin ja kuulostaa siltä kuin lyötäisiin vasaralla seinään. No kai minäkin voin sitten remontoida asuntoani myös yöllä, koska remontointikin on normaalia elämää!