Pärjäsin mökillä 3 yötä ja 3 päivää, minun piti olla täällä viikko, muttaq
lähden pois. Tietäisitte mitä olen kokenut. En jää tänne vielä odottamaan ampiaisen pistoa tai rotan hyökkäystä. Tämä riitti minulle loppuelämäksi.
Kommentit (11)
Mökkeilyvalitusten päivä ilmeisesti tämä perjantai.
Rotat ei hyökkää ihmisten päälle. Miten siellä rottia on?? Jotain syötävää jossain ulkona? Roskia jätetty niin että rotta pääsee niihin?
Luonto on kiva, kunhan siihen ei itse törmää. Itsellä ollut myyrien kanssa mökillä ns.taistelua, kun pyrkivät sisälle. Kaupunkielämä tuntuu sen jälkeen ihan kivalta!
Rottia olen nähnyt ihan Helsingin keskustassa. Vanhojen kerrostalojen alueet ovat niille erityisen mieluisia.
Oha se koettelemusta. En itsekään niin välitä mökkeilystä, vaikka olen ehta lande. Saunarannassa on kiva bilettää, mutta yöksi on jo päästävä kotiin.
Citylumihiutale on joutunut läymään huussissa. Iiiiiik! Jaxuhali.
Myyräsaalis tälle kesälle vasta kaksi kappaletta vaikka homejuustopalasten ja loukkujen kanssa sotajalalla ollaan oltu koko kesä . Hämähäkit tekevät hienoja kudelmia nurkkiin. Olen yrittänyt siivota niin, etten vaurioita ansaverkkojansa. Kuitenkin hyödyllistä työtä tekevät. Muurahaisten oikopolut pesältä toiselle mökin lävitse vähän ärsyttävät, mutta ei niitä monta päivässä kulje. Sisälle eksyneet perhoset pelastan isolla muoviastialla ikkunasta siihen astiaan ja nopsaan ulos. Mökillä on kivaa. Harmi, kun muita kiireitä nyt niiin pitää pysytellä vielä pari viikkoa kaupungissa
Vierailija kirjoitti:
Viinat loppu?
Aivan varmasti on viinat loppu. Siksihän haluaakin sieltä mökiltä pois.
up