Gallup: riittääkö teille "ihan hyvä" seksi parisuhteessa?
Tätä on tullut monesti mietittyä ja asiasta keskusteltuakin kavereiden kanssa. Meillä on mieheni kanssa tajunnanräjäyttävää seksiä, mutta sitä on melko harvoin (n. 2 kertaa kuukaudessa). Ja niin ristiriitaiseltakin kuin se kuulostaakin, koen itse etten tarvitse sitä tuon enempää, koska se on niin ihmeellistä joka kerta. Pari kaveria puolestaan on kertoneet, että heillä on kyllä seksiä joka viikko, mutta se ei välttämättä aina ole kovin erityistä (ovat esim. kertoneet, että se voi kestää ehkä 5 minuuttia eivätkä aina edes laukea). Ja kokevat, että silti haluavat sitä seksiä joka viikko.
Mitä muut olette mieltä tästä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina syvästi kummeksunut näitä ihan seksuaaliterapeuttien suosituksia "Pirkka-seksin" harrastamisesta ja siitä, että "seksiä kannattaa harrastaa vaikkei niin tekisi mielikään". Minulle tulee tuollaisesta vain vastenmielinen olo.
"Pirkka-seksi" 😁 sitähän se joskus väistämättä on. Mutta pitää olla sitäkin, että tajuaa mikä on sitä upeinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehenä seksi vaimon kanssa on aina erityistä, siksikin sitä haluaa viikoittain, aina halunnut. Toki joskus nuorempana oli joku erityinen kerta, mitä muistella. Mutta kun molemmille tyydyttävää rakastettavaa, molemmat saa, seksiä on ollut aina vähintään kerran viikossa, niin vaikea noista tuhanista on mitään erityisiä erotella. Kyselin ja koitin kaivaa oikein vaimon mielipiteitä erityisistä seksinautinnoista pitkän vuosikymmenten parisuhteen ajoilta, muttei niistä irronnut sitäkään vähää mitä itse muistellut, osin toki samoja kertoja. Hän oli ollut aina tyytyväinen, eikä kuulemma ollut mistään paitsi. Me ollaan aina oltu toisillemme läsnä, oltiin samassa tilassa tai ei, joten rakastelutkin olleet enemmän henkistä yhtymistä kuin fyysistä, joten seksin/rakastelun kestolla ole ollut mitään merkitystä. On riittänyt, että aivojen välillä on mennyt valokaari ja sen jälkeen käperrytty toisiimme kiinni. En edes osaa kuvitella muunlaista suhdetta, kun en ole muuta elänyt.
Voi miten kaunista kuvausta. Etenkin tuo valokaari aivojen välillä. Ethän sä tarvi mitään muuta, kun sinulla on tuo.
Ei mulla siksi ole muita koskaan ollutkaan. Joskus päässyt jonkun vieraan naisen vieressä katsomaan kaunista pyllyä tai häpykumpua, silmiä hivellyt, mutta ihmetellyt oikein, kun ei alakerrassa ole värähtänytkään. Ei vain pelkkä naisen ulkonäkö riitä mihinkään. En olisi nuorena kuvitellut, että olen koko ikäni yhden naisen mies, mutta niin vain vaimon henkinen ja fyysinen vetovoima on jotain mitä ei ymmärrä. Vaimon vieressä alkaa heti tekemään pillua mieli. Sanonutkin vaimolle, etten pysty elämään ilman pillun nuolemista ja yhdyntää. Molemmat ihan yhtä tärkeitä. Eikä ikä näytä tuovat tuohon mitään muutosta.
Seksi on aina hyvää. Se tuntuu hyvältä. Toisinaan vielä paremmalta. Joskus orkkuja tulee kerta toisensa perään, joskus vain yksi. Toisinaan se orkku on normaalia voimakkaampi. Mutta siis aina se tuntuu hyvältä. Ei kiitos mitään tajunnan räjäyttävää harvoin vaan ihan hyvää seksiä usein. Ja väliin niitä sessioita, joiden jälkeen on oikeesti saanut. Näin siis naisena, jonka orgasmin voimakkuuteen ja saantiin vaikuttaa myös hormonitoiminta. Tämä kaikki yli 30v kokemuksella saman miehen kanssa, joka pitää tärkeänä sitä, että minä myös nautin. Fiksu mies - tietää, että tyytyväinen vaimo takaa riittävän seksin saannin myös hänelle.
Voi miten kaunista kuvausta. Etenkin tuo valokaari aivojen välillä. Ethän sä tarvi mitään muuta, kun sinulla on tuo.