Jokainen ihminen voi valita itselleen oman elintason.
Jokainen ihminen voi omilla valinnoillaan vaikuttaa omaan elintasoon. Kouluttautumalla, valitsemalla työn mitä tekee ja rahan käytöllä voi vaikuttaa omaan elintasoon. Köyhyys, keskituloisuus ja rikas elämäntyyli on jokaisen oma valinta.
En ymmärrä miksi jotkut haluaa elää köyhänä, miksi he eivät kouluttaudu, mene töihin ja sijoita?
Kommentit (26)
ap, taidat olla joko 10 vee tai ainakin älylliseltä tasoltasi sillä levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla myös kolmekymppinen kokoomusnuori.
Vierailija kirjoitti:
Miten valitaan työ mitä tekee?
Jos haluat olla vaikka lääkäri niin sitten opiskelet ja menet lääkäriksi.
Jos haluat olla mäkkärin kassalla niin sitten menet mäkkärin kassalle töihin.
Netistä löydät avoimet työpaikat, tutustu työn vaatimuksiin eli koulutukseen ennen kuin haet työtä.
Olen köyhä ja sijoitan. En ostele kun osakkeita koska tämä nykyhallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on sama asia.
itse asiassa maailman rikkaat suvut ja maiden rikkaat suvut pitävät kaikkea hallussaan ja tavallisesta perheestä on lähes mahdoton tulla rikkaaksi, miljonääriksi tai miljardööriksi, rikas rahastava eliitti on pelannut pelin hyvin heidän asemaansa ei koskaan uhata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan tätä. 10-vuotiailla on yleensä enemmän älyä ja elämänkokemusta kuin kokoomusnuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin hommiin on pidempi matka, askel kerrallaan.
Väldigt många väljer en levnadsstandard åt sig. Av dessa väljer merparten en materiellt väldigt hög standard. Allt går bra och banken beviljar lån till allehanda byggen och investeringar så länge som det finns återbetalningsförmåga. Lätt som en plätt, varför gör inte alla det?
En dag växer investeringarna inte mera av sig själva och byggena i självaste Helsingfors står tomma. Både satsningarna på kontor och hyreslägenheter backar. Värde på de andra investeringarna kompenserar inte längre och dessutom måste de avvecklas för att kunna betala banken och upprätthålla livsstilen.
En mindre vacker dag rasar korthuset och precis allt tas tillbaka av de verkliga ägarna. Som ett minne för livet får dessa livsstilsväljare en saftig nota eller flera.
Följande steg är diverse "allt går bra och vixut pärjää aina" some inlägg från Fuengirola och då polisen är för nära, fortsätter det från Dubai.
Det ovan beskrivna kan vara en grundläggande orsak till att vi vanliga människor upprätthåller den livsstilen som vi har råd med helt själva, och som vi trivs med.
Niin voi. Valitsee nuorena fiksun ja älykkään perijämiehen, josta ei keski-iässä eroa.
Taas joku rinnakkaistodellisuudessa elävä,. Onko kivaa kun siellä maailmassas asiat menee just eikä melkein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löydät avoimet työpaikat, tutustu työn vaatimuksiin eli koulutukseen ennen kuin haet työtä.
Aika monet haluaa olla lääkäreitä mutta eivät pääse sisään lääkikseen.
Valitsin hyvän elintason ja kouluttauduin pitkälle ja sain hyvän työpaikan. Mutta sitten sairastuin ja olen nyt työkyvyttömyyseläkkeellä, tulot tippuivat noin puoleen, ei ollut oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet haluaa olla lääkäreitä mutta eivät pääse sisään lääkikseen.
Ap:n mielestä se on varmaan vaan oma valinta, mitäs eivät kirjoittaneet laudatureja yo-kokeissa.
Olen osittain samaa mieltä. Itsekin mietin elintason ja vapaa-ajan välillä ja päädyin lopulta siihen, että vapaa-aika on tärkeämpään varsinkin Suomen kaltaisessa riistoverotusmaassa.
Mahtavaa! Mä olen valinnut elintason, jossa elän tällä hetkellä oikein mukavasti työttömyyskorvauksella ja pääomatuloilla n 9kk vuodesta lämpimässä poissa Suomesta, enkä tee töitä päivääkään. Silti joidenkin mielestä tämä ei ole ok. Koittakaa nyt päättää!
Tai pitääkö sen "oman valinnan" sittenkin olla enemmistön moraalin mukainen?