Mikä silmien väri on kaunein?
Mielestäni vaaleansininen, näyttää niin kauniilta ruskettunutta ihoa vasten. Myös tummansininen on upea.
Kommentit (88)
Mitkään muut ei voi olla kauniit kuin ruskeat silmät.
Suomessa ei todellakaan ole melkein kaikilla siniset silmät.
Tutuilla lapsilla on sellaiset ruskean, keltaisen ja vihertävän sekoitukset. Tosi vaikea selittää ja kuva varmaan pitäis näyttää että sais käsityksen, mutta ne on kyllä ylivoimasesti hienoimmat mitä oon tähän asti nähny
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset samaistuu haaleisiin silmiin, tai on kateellisia tummasilmäisille, siksi sanoo ettei ne ole nätit.
Mun silmiä on usein kehuttu maailman kauneimmiksi silmiksi, ja ne on ruskeat, enkä tarvii meikkejä jotta ne näkyy toisin kuin haaleat värit vaatii meikit jotta on näyttävät. 😊
Mun mielestä kuitenkin on monen värisiä kauniita silmiä, riippuu katseesta yms että mikä näyttää nätiltä.
Ruskeat silmät helpot, koska eivät tosiaan kaipaa korostusta, jään siniset voi olla tosi nätit mutta joskus on ilkeän näköiset, kaikissa väreissä on kauniita silmiä. 😊 Selkeästi erottuva väri on nätti esim ruskea, sininen, vihreä..
Mulla on kans ruskeat, osin vihreät, ei tosiaan tarvi edes ripsaria. Mulla näyttää luonnostaan siltä kuin olisi luomilla hento punertavan ruskea luomiväri just oikeissa kohdissa. Jossain meni sentään oikein tässä elämässä.
Harmaat. Elegantti vaikutelma ja sopivat kauniisti ihon persikkaisuutta vasten.
Pari kuukautta sitten käytettiin maskeja vielä yleisesti. Miehenä välillä tuli kiinnitettyä naisten kasvoihin huomiota. Näkyi siis käytännössä vain otsa ja silmät. Kaikki iästä ja silmien väristä riippumatta olivat kauniilta.
Ruskeat. Ihan sama, että ovat yleisin maailmassa jne. Suomessa ne ovat harvinaiset ja mielestäni kauneimmat. Lämpimät, salaperäiset ja niihin voi upota.
Itselläni on vihreät silmät, joten en puhu omista silmistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisiä silmiä on kaikkialla, joten vähän eksoottisemmat värit näyttävät kauniimmilta. Siis mustat tai ruskeat.
No ei todellakaan ole kaikkialla :D Paitsi jos sinulle kaikkialla=pohjoismaissa.
Niin no Suomessahan tässä asutaan ja melkein kaikilla on täällä siniset silmät.
Höpö höpö. Minulla on vihreät silmät, samoin siskolla ja meidän vanhemmilla ja suurimmalla osalla meidän sukua. Ja kantasuomalaisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmiä on usein kehuttu maailman kauneimmiksi silmiksi, ja ne on ruskeat, enkä tarvii meikkejä jotta ne näkyy toisin kuin haaleat värit vaatii meikit jotta on näyttävät. 😊
Siis mitähäh? Ruskeat silmät juuri todella helposti hukkuvat kun taas muun väriset erottuvat, varsinkin jos esimerkiksi sinisilmäisillä kuitenkin on tummat ripset. Ruskeasilmäisen tummat ripset eivät välttämättä edes erotu sen kummemmin.
Niissä on tummuutta joka tuo kontrastia ja ns syvyyttä ja näyttävyyttä. Ainakin omata kokemuksesta tiedän että haaleet silmät näyttää ilman meikkiä kun olisi kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisiä silmiä on kaikkialla, joten vähän eksoottisemmat värit näyttävät kauniimmilta. Siis mustat tai ruskeat.
No ei todellakaan ole kaikkialla :D Paitsi jos sinulle kaikkialla=pohjoismaissa.
Niin no Suomessahan tässä asutaan ja melkein kaikilla on täällä siniset silmät.
Höpö höpö. Minulla on vihreät silmät, samoin siskolla ja meidän vanhemmilla ja suurimmalla osalla meidän sukua. Ja kantasuomalaisia ollaan.
Mikä ihmeen kantasuomalainen? 😀
Vierailija kirjoitti:
"Kaksi ruskeasilmäistä voi saada sinisilmäisen lapsen, kertoo ihan koulubiologiakin. https://www.babymed.com/tools/baby-eye-color-calculator-predictor#"
Ei voi saada, kysy lääkäriltäsi jos et usko. Amerikkalaisia höpönlöpön-linkkejä on turha postailla.
Mahdolisuus on noin 5%, eli käytännössä mahdotonta.
Mitäh. Miten 1/20 on mahdotonta?
Vihreä. On harvinaisin böri ja itselläkin on ja tykkään.
Muutkin värit toki kauniita, mutta kaikkia vihreitä aina ihastelen. 💚
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat. Ihan sama, että ovat yleisin maailmassa jne. Suomessa ne ovat harvinaiset ja mielestäni kauneimmat. Lämpimät, salaperäiset ja niihin voi upota.
Ruskeat silmät on nätit koirilla.
Vastaan oman (ja monen läheiseni) värin eli harmaan. Ovat kaikista harvinaisimmat tavallisista väreistä. Mutta siksi ovat suosikit, koska harmaisiin silmiin jotenkin uppoaa. Tulee mieleen myrskypilvet tai aamuöinen sumuinen järvenpinta. Ainakin jos on vähän tummemman harmaat silmät.
Ihastun aina vihreänruskeisiin silmiin. Omat silmäni ovat vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät on nätit koirilla.
No on sinisiä koirillakin esim huskyilla on siniset ja tosi pelottavan näköiset.
Toivon että sulla on ruskeat silmät !
Ruskeat silmät .Terv. vihreä silmäinen
Känniläisten punaiset silmät