Onko mitään nolompaa kuin se että kortti ei toimi kassalla ? Sinne jäi mun ostokset Lidliin. Ja ne ihmisten katseet "Ei tuolla varmaan edes ollut rahaa".. Lähin automaatti melkein kolmen kilsan päässä Prismassa
En tosiaan alkanut pyöräillä Prisman automaatille ja palata hakemaan ostoksia Lidlistä etenkin kun siinä oli maitoa, jäätelöä ym lämpiävää. Vi"ttaa aika rankasti. Vaihdoin jokin aika sitten pankkiakin ettei näitä häiriöitä enää tulisi ja da daa!
Kommentit (17)
Tästä syystä minulla on kahden eri pankin kortit. Joskus on käynyt niin että toinen kortti ei toimi. Ja kerran kävi niin että kumpikaan kortti ei toiminut, mutta silloin oli yleisesti tiedossa että pankkien järjestelmissä oli häikkää ja tosi harva maksuyritys onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi käteisen pitäminen kortin vieressä? Yksi 50e-seteli ei paljoa painaisi.
Ja kätiestä voi nostaa monen kaupan kassalta.
Joo tiedän kyllä mutta sitten kun sen rahan käyttää niin unohtaa lisätä uuden. Kun kuitenkin sisimmässään luottaa siihen, että kyllä se kortti toimii. Etenkin nyt kun pääsi eroon Nordeasta..
Ap
Kannattaa yrittää ottaa huumorilla nuo tilanteet eli nauraa itselleen.
Minua nolotti kerran kun olin ostamassa röökiä ja karkkia eikä Visa Eletrcon toiminut, mulla oli joku ikivanha bändipaita ja tukka sen tuhannen solmussa ja näytin varmaan sossupummilta.
Siksi kortin lähettyvillä on kätkössä 50e seteli tai pari. Kaikki ei toimi 100% varmuudella.
En nolostu, ja on minulle käynyt niin, että tilillä piti olla 17 euroa ostokseni maksoivat 13 ja risat. Jätin pois yhden ostoksen. Ei riittänyt vieläkään. Onneksi ei ollut jonoa, niin kysyin sopiiko, että kipaisen automaatilla katsomassa onko tilillä yhtään rahaa. Näin tein ja palsin kassalle, jätin pois vielä toisenkin ostoksen ja maksoin loput ostokset. Toki se jono olisi hieman muuttanut tilannetta, mut mitäs siinä nolostelemaan.
Kul varmaan kaikki ymmärtää, että joskus ne kortit nyt ei vaan toimi. Tietenkin se siinä kassalla tuntuu siltä, että nyt muut luuli ettei ollut varaa.
Meille kävi kerran niin miehen kanssa ettei kummankaan kortti toiminut ja automaatista, joka oli näköyhteyden päässä kassoista, ei saanut rahaa! Tosin ympärillä olevasta kaaoksesta päätellen emme olleet ainoita. ONNEKSI oli vain kissanhiekka ja miehen tupakat (poltti vielä tuolloin) eikä mitkään viikon ruokastokset! Siitä katkoksesta oli pieni juttu paikallisesta sanomalehdessä, sattumalta oli kaupan otto-automaatti mennyt epäkuntoon samaan aikaan kun korttimaksut eivät menneet läpi. Tuon jälkeen oppi pitämään aina parikymppiä lompakossa!
Kuka maksaa kortilla kun on applepay 😂
Pari korttia ja muutama viiskymppinen aina lompsassa. Viime viikolla ei ollut toisella kortilla katetta kassalla. Mitä sitten? Toisella kortilla oli. Mitä ne muitten ihmisten ajatukset kiinnostaa, ajatelkoon ihan mitä lystää.
Muistakaa käteishullut myös:
Puhelinluettelo
Pöytäkonetta
Maski
Laskin että voitte muuntaa eurot mummonmarkoiksi
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa käteishullut myös:
Puhelinluettelo
Pöytäkonetta
Maski
Laskin että voitte muuntaa eurot mummonmarkoiksi
Pöytäkone? Kirjoituskone se olla pitää.
Jännästi sattui juuri samaan aikaan, kun keskustellaan käteisautomaattien poistamisesta...
Eihän tuo noloa ole. Mistä kukaan voi sanoa varmaksi miksi kortti ei kelpaa. Jos jollakin on vain se mielessä, hänen asiansa etkä voi asiaa varmaksi mennä sanomaan.
Mä teen niin, jos pankkikortti ei toimi, maksan Visan puolelta.
Onneksi on tuo yhdistelmäkortti.
Moni kassakaan ei tiedä sitä, ettei Visapuolta varmenneta, joten sieltä maksu onnistuu.
On vaikka kuinkaåaljon nolompiakin tilanteita.
Miten olisi käteisen pitäminen kortin vieressä? Yksi 50e-seteli ei paljoa painaisi.
Ja kätiestä voi nostaa monen kaupan kassalta.