Jos saisit päättää oman työaikasi, mikä se olisi?
Minulla aikaisemmin noin 10-18, mutta nyt varmaan 9-17. Myös 11-19 on ok. Usein vain ei pysy tuossa kahdeksassa tunnissa, vaan tulee maratonpäiviä.
Kommentit (27)
9-17 sopii mulle juuri nyt parhaiten.
En haluaisi puolikkaita päiviä. Mieluummin puolikkana viikon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-18 varmaan täälläkin, niin ehtisi nukkua ne 8h yöunet, monesti kun uni tulee siinä klo 1 pintaan vasta. Onneksi on liukuva työaika ja etätyöt, niin monina päivinä onnistuu se 9-17 ellei joku urpo keksi soittaa 7.30 vaikka näkee etten ole vielä linjoilla..
Meillä on suositus ettei kokouksia järjestetä ennen klo 9.30 eikä soitella ellei näy, että on vapaana
meillä on muutama innokas aamuvirkku joiden mielestä kaikki ovat täydessä iskussa klo 7.30 viimeistään :) Pitää ruveta soittelemaan niille 17.50 ai miten niin et ole enää töissä :D
10-16, eli 30h viikkoa. Täydellä palkalla toki 😏
Työskentelisin silloin kun haluan, vaikka keskellä yötä ja 12h putkeen, toisena päivänä sitten kevyemmin. Miten milloinkin.
7-15 ja sitä nyt teenkin.
Herään luontaisesti aikaisin ja jos menen vaikka klo 9 tai 10 töihin olen aamuenergiat jo kotona puuhastellut ja töissä pari ekaa tuntia menee työrytmin löytämisessä. Ja iltapäivästä puhti on klo 16 nollissa eli sen jälkeiset työtunnit menisi nuokkuessa. Tein yhteen väliin työtä jossa oli noita myöhäisempiä vuoroja ja niinä päivinä sain töissä vähemmän aikaiseksi.