Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuu liikunta lasten kanssa?

Vierailija
08.07.2022 |

Lapset 3- ja 5-vuotiaat. Ahdistaa kun ei pääse mihinkään eikä pysty liikkumaan. Mies on töissä iltaan asti ja haluaisin päivälläkin liikkua. Nyt lastenohjelmat pyörii ja makaan kännykkä kädessä vauvalla. Onko neuvoja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kotona voi harrastaa liikkumista. Lapsetkin tulisivat ehkä mukaan.

Vierailija
2/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkun mitä? Jos jumppaan niin lapset riekkuu mun päällä eikä siitä tule mitään.

Vierailija
4/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkärry pyörään, lapset siihen ja ei kun polkemaan. Tai jos on kahden istuttavat rattaat niin laitat rullaluistimet jalkaan ja lähdet työntämään rattaita.

Vierailija
5/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkun mitä? Jos jumppaan niin lapset riekkuu mun päällä eikä siitä tule mitään.

Lasta voi käyttää lisäpainona jumpatessa. Lapsi reppuselkään ja kyykkyjä jne.

Vierailija
6/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset kestää pari tuntia viikossa jossain kerhossa, tekee itseasiassa erittäin hyvää jopa. Silloin sit vaan liikkumaan. Töissä et nähtävästi ole?

Vierailija
7/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistotreeni, porrastreeni, kotitreeni, punnerruksia ja askelkyykkyä uimarannalla, jne. Hirveästi ei mahdollisuuksia ole, tiedetään.

Vierailija
8/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistoon?

Vierailija
9/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa wii ja joku tanssipeli tai sellanen missä pääset pelin kautta liikkumaan.

Vierailija
10/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset kestää pari tuntia viikossa jossain kerhossa, tekee itseasiassa erittäin hyvää jopa. Silloin sit vaan liikkumaan. Töissä et nähtävästi ole?

Olen töissä. Nyt lomalla. Töissä ollessa liikun vielä vähemmän. Pyöräkärry on mutta lapset painaa jo liikaa siihen. Leikkipuistossa jumppaaminen näyttää sekopäiseltä.

Vierailija
11/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävi lenkillä siten että minä olin vaunuissa ja hän hölkkäsi. Tosin saattaahaan siinä olla omat vaaransa. Onkohan olemassa juoksemiseen tarkoitettuja vaunuja??

Vierailija
12/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kiitos vinkeistä, nää on hyviä. Taitaa olla ongelma mulla korvien välissä kun ei muka lasten kanssa voi liikkua. :) Oon vaan tottunut liikkumaan yksin.

Vierailija
13/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lenkille, lapset polkevat pyörällä vieressä.

Kaikki menkää pyöräilemään tai luontopolulle.

Kotijumppa. Lapsetkin voivat osallistua jumppaan.

Leikkikää yhdessä hippaa pihalla.

Käy salilla tai lenkillä yksin, kun mies tulee kotiin.

Vierailija
14/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kävi lenkillä siten että minä olin vaunuissa ja hän hölkkäsi. Tosin saattaahaan siinä olla omat vaaransa. Onkohan olemassa juoksemiseen tarkoitettuja vaunuja??

On juoksurattaita mutta en tiedä onko kahdelle lapselle.

Vierailija
15/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, koska keksit aina tekosyitä miksi mikään ei onnistu. Jatka makaamista ja vauvalla trollaamista.

Vierailija
16/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kiitos vinkeistä, nää on hyviä. Taitaa olla ongelma mulla korvien välissä kun ei muka lasten kanssa voi liikkua. :) Oon vaan tottunut liikkumaan yksin.

Talvisin voit mennä vetämään pulkkaa, molemmat lapset perässä. Siinä vasta hengästyy, etenkin jos ne haluavat että juokset.

Oli rankkaa kun teininä vetelin mun 2 serkkua ja siskoa tuolla tavalla...ja halusivat vaan lisää.

Vierailija
17/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kävelykin liikkumista.

Vierailija
18/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikkumista tarvitse erikseen "harrastaa"  Arjen pyörityksessähän liikkeellä ollaan melkein kaiken aikaa.

Vierailija
19/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpyörä ja pienmpi tarakkaistuimeen. Crosstrainer tai kuntopyörä. Kotijumppa. Nämä ovat olleet minulla käytössä.

Vierailija
20/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikkuminen ole joku erllinen asia elämässä, jota täytyy suorittaa. Lasten kanssa oleminen ja touhuaminen ja leikkiminen on juurikin liikkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän