Kenellä paras mies?
Minulla on ihana mies. Samanikäinen kuin minä, 180 cm, urheilullinen, ekonomisti, paksu tumma tukka, vihreät silmät, sigmamies, remontoinut meidän vanhan talon, eli sekä akateeminen että käsistään kätevä. Rakastan. Ollaan oltu naimisissa yli 10 vuotta, kaksi kouluikäistä lasta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä sinä sitten olet? Oletko paras vaimo?
Olen sigmamiehelle paras vaimo. Itsenäinen, mutkaton ja älykäs hyvän ulkonäön lisäksi. Sellaisen ne haluavat, draamakuningatarten ja roikkujien on turha vaivautua.
Mulla on sellainen tosielämän Nuuskamuikkunen. Olen monen vuoden jälkeen ihan umpirakastunut.
Minun mies voittaa kyllä sinun miehesi. Äiti sanoi niin!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paras mies, vaikka emme yhdessä olekaan. Seksi on loistavaa ja sitä on riittävästi (vähintään kerran päivässä), huumorintaju on mieletön, insinööri AMK, 170cm ja pitää minusta ja meidän lapsesta huolta. Persoonana osan mielestä hyvin hankala ja haastava, mutta jos häntä kuuntelee oikeasti niin on hyvinkin yksinkertainen. Kertoo kyllä jos on jokin hullusti tai mitä haluaa. Yksinkertaista kommunikointia.
Seksiä joka päivä ja yhteinen lapsi, mutta ette ole yhdessä. Jompaakumpaa vedätetään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sigmamiehelle paras vaimo. Itsenäinen, mutkaton ja älykäs hyvän ulkonäön lisäksi. Sellaisen ne haluavat, draamakuningatarten ja roikkujien on turha vaivautua.
Kuulostat yllä omegavaimolta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tosielämän Nuuskamuikkunen. Olen monen vuoden jälkeen ihan umpirakastunut.
Nuuskamuikkunen on sigma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat yllä omegavaimolta!
Olen alfanainen.
Minulla on paras mies, vaikka emme yhdessä olekaan. Seksi on loistavaa ja sitä on riittävästi (vähintään kerran päivässä), huumorintaju on mieletön, insinööri AMK, 170cm ja pitää minusta ja meidän lapsesta huolta. Persoonana osan mielestä hyvin hankala ja haastava, mutta jos häntä kuuntelee oikeasti niin on hyvinkin yksinkertainen. Kertoo kyllä jos on jokin hullusti tai mitä haluaa. Yksinkertaista kommunikointia.