Pyysin miestä tuomaan jotain herkullista kahvipöytään, oli ottanut pirkka-kääretortun
minun käsitykseni kahvipöydän herkusta ei todellakaan ole joku kälynen pirkka-torttu
Kommentit (84)
Se olikin hyvä valinta. Tykkään itse. Ja juttuhan on niin että jos antaa toisen valita jotain hyvää, pitää sietää seuraukset.
Pydä ensi kertaan mene s-ketjun kaupaan ostaa rainboun8 miten kirjotetaan oikein?) S-ketjun kuitenkin halpistuote,ala hylyiltä .Suklainen kääretorttu ,halpa mutta maultaan voitta mainitsemasi tuotteen aina.Ihana paksu suklaa kuori pällä.
Se on miehen mielestä herkullista. Olisit sanonut mitä tuo jos kerran nirsoilet.
Hae itse jos ei kelpaa. Saat mieleistäsi.
Vaikka hinnat ovat nousseet, niin taitaa olla vielä alle 2€ pirkka kääretorttu. Halpa on hyvää.
Miestä pitää ohjeistaa toimimaan oikein, koska hän ei voi tietää sinun käsitystäsi "jostain herkullisesta".
Nyt on kummallakin paha mieli sinun takiasi.
Opi tästä, niin ensi kerralla osaat toimia viisaammin.
Jos sinulla on eri käsitys herkusta, niin hae itse parempaa ja anna miehen syödä se kääretorttu.
Pyydä palvelusta ja suutu, kun se toteutetaan toisella lailla kuin itse olisit toteuttanut.
Mun mies olisi tuonut noin pyydettäessä pulla- ja vienerpitkon. Itse tykkää noista. Halvat on miesten herkut.
Ollaan tod.näk. menty vain hinta edellä. Herkulliset, laadukkaat leivokset ja kakut on nykyään aika kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tod.näk. menty vain hinta edellä. Herkulliset, laadukkaat leivokset ja kakut on nykyään aika kalliita.
Tai mies on ostanut sitä, mikä hänen mielestään on hyvää. Ei ymmärrä hienoperselaadukkuudesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies olisi tuonut noin pyydettäessä pulla- ja vienerpitkon. Itse tykkää noista. Halvat on miesten herkut.
Niin, onhan hän sinutkin valinnut.
Ei meilläkään mies tajua mistään mitään. Tuo jonkun typerän herkun, ei ole 20 vuoteen oppinut mistä tykkään mutta minun pitää tietää hänen mielihalunsa ja jos ei tule mieleistä niin tottakai siitä marmatetaan.
Ihan meneväähän se torttukin on.