Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näköjään palstalla oltiin oikeassa Tukiaisesta

Vierailija
08.07.2022 |

Seiska kertoo taas huonoja uutisia Tukiaisesta.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Johanna-Tukiainen-joutuu-oikeuteen-tyttar…

Kommentit (1144)

Vierailija
301/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÄD PUT TRUE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ääliöitä nämä ns. näädätkin, jotka Hymyn palstalle kirjoittavat. Ei yhtään nähdä omassa toiminnassa mitään kyseenalaista vaan itseä kehutaan minkä ehditään. Mautonta myös käyttää halventavia nimiä Tuksun omaisista, muistisairas isä on " porkkana", Johannan ex- mies " vellimato" jne. Ilmeisesti niin nuorta porukkaa ettei ole oman läheisen muistisairaudesta joutunut vielä kärsimään, todella idioottimaista. En tykkää myöskään siitä, että Johannan tyttärestä etsitty vikaa ja poikkeavuuksia ihan alusta lähtien. Lapsi on täysin viaton oman äitinsä tekemisiin ja kuvista päätellen ihan terve ja kaunis lapsi. Oli Tuksusta mitä mieltä tahansa. Osa näistä nimimerkeistä kirjoittelee kilometrien pituisia viestejä, tekee koosteita Tuksun viikoista ja kuukausista jne. Vois katsoa peiliin että onko siellä kaikki inkkarit silloin kanootissa.

MT-ongelmat ovat voimakkaasti periytyviä.

valitettavasti lapsi ei ole geeniloton voittaja.

Sekoaa täytettyään 20 vuotta

Lapsi on täysin viaton oman äitinsä tekemisiin ja kuvista päätellen ihan terve ja kaunis lapsi. Oli Tuksusta mitä mieltä tahansa.

Toivottavasti lapsi saa kasvaa terveessä ja normaalissa perheessä, kun elämän alku on ollut mitä on..

MT ongelmat periytyy...etkö jo ymmärrä

Se on TUKSUN LAPSI vaikka sen adoptoisi ruotsin kuningas.

Eikö Tuksun ongelmat ole lähtöisin siitä perheen uskonnollisuudesta? Eikö ne tytöt joskus kertoneet miten heidät lähetettiin nuorena jonkin lahkonjohtajamiehen kotiin asumaan?

Johanna oli älykäs nuorena, kirjoitti hyvät paperit ja olisi päässyt yliopistoon.

Se nyt ei lapsen kannalta kiinnosta mikä oli Tuksun koulumenestys vuonna miekka ja kirves. Sen jälkeen on stripannut, hoorannut, käyttänyt kaikkia mahdollisia päihteitä, ei ole koskaan edes omaa vuokraansa maksanut. Ja lapsen isäkin on joku huumehörhö. Molemmilla väkivaltatuomioita. Tuo lapsi huostaanotetaan varmasti. Tuksun pitää itse hoitaa elämänsä kuntoon. Vuosia jo esittänyt jotain raitistunutta, mutta valhetta kaikki.

Vierailija
302/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja Seiska tekee Blörtsystä uutta Tuksua, samanlaisia juttuja, ja sitä kuvataan humalassa siihen sarjaan jolle kaikki nauraa kun koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja larppaa kardashiania ja kiertää kirurgiset mestat vääntämässä huulia ja naamaa ja peruukkia samanlaisiksi kuin Tuksu.

Sama yhtiö muuten teki Tuksusta sarjaa muinoin.

Sinut tunnistaa kirjoitustyylistä, pääsitpä solvaamaan Sofiaa tähänkin ketjuun, jota ei kuulemma poisteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7- Päivää lehti on mahdollistaja tähän turmioon. Maksaa jutuista, että saa lehteä myytyä. Käyttää hyväkseen ihmisrauniota, peesaa hänen harhojaan.

Vierailija
304/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ääliöitä nämä ns. näädätkin, jotka Hymyn palstalle kirjoittavat. Ei yhtään nähdä omassa toiminnassa mitään kyseenalaista vaan itseä kehutaan minkä ehditään. Mautonta myös käyttää halventavia nimiä Tuksun omaisista, muistisairas isä on " porkkana", Johannan ex- mies " vellimato" jne. Ilmeisesti niin nuorta porukkaa ettei ole oman läheisen muistisairaudesta joutunut vielä kärsimään, todella idioottimaista. En tykkää myöskään siitä, että Johannan tyttärestä etsitty vikaa ja poikkeavuuksia ihan alusta lähtien. Lapsi on täysin viaton oman äitinsä tekemisiin ja kuvista päätellen ihan terve ja kaunis lapsi. Oli Tuksusta mitä mieltä tahansa. Osa näistä nimimerkeistä kirjoittelee kilometrien pituisia viestejä, tekee koosteita Tuksun viikoista ja kuukausista jne. Vois katsoa peiliin että onko siellä kaikki inkkarit silloin kanootissa.

Siitä olen näätien kanssa samaa mieltä että se Tuksun on/of mies on vellimato. Eikö kukaan saa taottua sille järkeä päähän? Harmittaa miehen puolesta. Ihme, ettei jo ole vararikossa.

Tuksu on haukkunut piruparkaa julkisesti myös niin karmein sanankääntein, että normi-ihminen olis jo haastanut oikeuteen.

Tunnustan käyväni näätäpalstalla aina urkkimassa, kun Tuksu on tehnyt jotain. Ensiksi on seiskan selitys ja sitten näätäpalstalta saa lukea, miten juttu meni oikeasti.

Kummallista, että Tuksulla on mennyt sukset ristiin aina ihan kaikkien kanssa, paitsi vellin.

Mitä lääkitystä käytät?

paitsi alkoa?

Olen surullinen puolestasi.

Jos olet vanha yhteiskunta luokittelee sinut lost caseksi ja on jättänyt sinut heitteile.

Älä kuitenkaan kutsu ihmisiä näädiksi.

Vaikka puratkin täällä pahaa mieltäsi muihin.

Tuota... olen ollut siinä käsityksessä, että he ihan itse kutsuvat itseään näädiksi?

Vierailija
305/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tuksua ei saada hoitoon? Vähemmästäkin on ihmisiä M1- lähetteellä viety pakkohoitoon. Miksi Tuksu saa hillua vapaana, tappaen koiria, pahoinpidellen äitiään, haukkuen ihmisiä, tuhoten asuntoja, sekopäisenä bentsoja+ alkoa käyttäen, valehdellen yms. Kertokaa miksi?

Vierailija
306/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja Seiska tekee Blörtsystä uutta Tuksua, samanlaisia juttuja, ja sitä kuvataan humalassa siihen sarjaan jolle kaikki nauraa kun koditon ja työtön feikkaa luksuselämää ja larppaa kardashiania ja kiertää kirurgiset mestat vääntämässä huulia ja naamaa ja peruukkia samanlaisiksi kuin Tuksu.

Sama yhtiö muuten teki Tuksusta sarjaa muinoin.

Sinut tunnistaa kirjoitustyylistä, pääsitpä solvaamaan Sofiaa tähänkin ketjuun, jota ei kuulemma poisteta.

Kyllä, vanha tuttu julkkisnaishullu se vaan täällä tuksuakin solvaa. Hänellä on paha pakkomlelle julkkisnaisten ja bloggaajien vainoamiseen sekä heistä kirjoitteluun tai herjaamiseen.

Pakkohoitoon kuuluisi.

Vierailija
307/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuksua ei saada hoitoon? Vähemmästäkin on ihmisiä M1- lähetteellä viety pakkohoitoon. Miksi Tuksu saa hillua vapaana, tappaen koiria, pahoinpidellen äitiään, haukkuen ihmisiä, tuhoten asuntoja, sekopäisenä bentsoja+ alkoa käyttäen, valehdellen yms. Kertokaa miksi?

Varmaan samasta syystä, kun ei sinuakaan? Teillä umpihulluilla on ihan älytön suoja.

Vierailija
308/1144 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit puolustavat toisiaan. Sääli. Tuksun kohdalla kaikki on jo myöhäistä. Pian on Äidillään 3 kuollutta tytärtä.

Vierailija
309/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni karma kostaa. Tuksu on aina ollut käsittämättömän itserakas ja ylimielinen. Pitää edelleen itseään jonain kaunotarartistina. No ei oo.

Vierailija
310/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lastensuojelu antaa lapsen olla tuolla. Mielestäni jo tuollainen ääriuskovaisuus on lapselle vahingollista. Rahatkaan ei taida riittää kun ruokaa pitää varastaa.

Vierailija
311/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti että lapsiparka huostaanotetaan ja sijoitetaan johonkin henkisesti terveeseen perheeseen. Tuoksulla on liian vaikeita mt-ongelmia äidiksi ja Tuksun äiti on tuottanut neljä lasta joista kaksi on kuollut nuorena mt-ongelmiensa takia ja Tuksu menee varmaankin ennen pitkää samaa tietä. Sydäntä särkee ajatella että seuraava syvästi vahingoittuva sukupolvi on jo työn alla.

Vierailija
312/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettei lasta otettu huostaan jo sen epäonnistuneen perhekotikokeilun jälkeen. Silloin jo viranomaiset näki ettei Tuksusta äidiksi ole eikä mitään haluja oppiakaan. Ruotsissa ei kai tunneta taustoja. Pitkä historia on ja montako koiraakin on matkan varrella "hävinnyt"?

Vierailija
313/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BentzoBarbie joka on itse ongelmansa aiheuttanut mutta aina syyttää muita. Päihdeongelmainen, mt ongelmainen, väkivaltainen josta ei lapsen huoltajaksi ole missään tapauksessa.

Ei ole mielestään vahingoittanut lastaan, Ruotsin lasun päätöksessä todetaan että koska lapsi on joutunut näkemään aikuisten pahoinpitelemässä toisiaan lapsi joutuu kokemaan henkistä väkivaltaa.

Kaikkein kauheinta on kun lapsi on vanhempi ja tulee löytämään sen äitiään koskevan matskun jota on netti täynnä, kuvat, lehtijutut, videot jotka pysyy ikuisesti, miten se tulee vaikuttamaan häneen ja miten kestää sen, lapsiparka.

Vierailija
314/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta huomasin tämän ketjun. Ihmetellä täytyy miten kateellista porukkaa on Suomessa, itse muutin jo yli 40 v sitten pois. Johannan elämä on ollut ja on täynnä asioita, joista tavallinen ihminen voi vain uneksia. Hän on asunut monessa eri maassa, matkustanut lukemattomissa paikoissa, tavannut maailmantähtiä, juhlinut yökerhoissa VIP asiakkaana, etc. Pukeutuu vain kalliisiin merkkiasusteisiin, kengät ja laukut mukaanlukien. Olen hänen facebook ystävänsä ja seuraan myös hänen fanisivujaan.

Hänhän joutui muuttamaan pois kotimaastaan stalkkereiden ja vihapuheiden vuoksi. Suomi on kateellisten ihmisten maa.

Vierailija
315/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta huomasin tämän ketjun. Ihmetellä täytyy miten kateellista porukkaa on Suomessa, itse muutin jo yli 40 v sitten pois. Johannan elämä on ollut ja on täynnä asioita, joista tavallinen ihminen voi vain uneksia. Hän on asunut monessa eri maassa, matkustanut lukemattomissa paikoissa, tavannut maailmantähtiä, juhlinut yökerhoissa VIP asiakkaana, etc. Pukeutuu vain kalliisiin merkkiasusteisiin, kengät ja laukut mukaanlukien. Olen hänen facebook ystävänsä ja seuraan myös hänen fanisivujaan.

Hänhän joutui muuttamaan pois kotimaastaan stalkkereiden ja vihapuheiden vuoksi. Suomi on kateellisten ihmisten maa.

T. Johanna

Vierailija
316/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tässä kiteytyy hyvin harhaisen Johannan harhaisen hovin harha.

Jos tämän kirjoittaja onkin itse Johanna?

Vierailija
317/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullinen ihmiskohtalo Tukiaisella kaiken kaikkiaan. Vaikeistakin ongelmista selviää, jos on vähänkään sairauden tuntoa ja kykenee ottamaan apua vastaan mutta jos tätä ei voi itsessään nähdä, mitään ei kai ole tehtävissä. Koko perheen elämä ollut kyllä traagista. Toivottavasti pieni lapsi pääsee hyvään hoitoon ja toivon kyllä että myös Johannaa autettaisiin.

Eipähän Tukevainen ole ollut valmis ottamaan hoitoa tai apua vastaan...

Ei se usko arkielämässä tuollaista kanna

Vierailija
318/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta ma nauran naita palsta poliiseja. Onko yksinkertaismpaa ihmista kun kirjoittaa tunnistan kirjoitustyylista! Jotku kirjoittaa tarkoituksella vaihdellen tyyliaan. Ei ole salapoliisiksi naista itteaan vahtikoiria pitavista. Nama oikeesti kuvittelee tietavansa keta tavalla kirjoittaa. Yksinkertaiset🙄

Vierailija
319/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oli ehkä kaksikymmentä vuotta sitten, nykyään on mt ongelmainen pulimummo.

Vierailija
320/1144 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuli kiteytettynä kyllä heinäkuun vitsi...

Asunut ---> Tukevaisen viikon loma on muuttaminen/asuminen

Pukeutuu kalliisiin asuihin---> suurin osa Kiinasta jäljennöksiä

Tavalliset ihmiset vs. Tukevainen ---> niinjoo Tukevainen ei olekkaan tavallinen, harva normimutsi käyttäytyy lapsen saannin jälkeen noin, tai yleensäkään, normityyppi ei kuvittele olevansa prinsessa

Muuttanut kateellisten ihmisten vuoksi -----> voi hyvänen aika. Tuskinpa Tukevaiselle ollaan kateellisia, ei ole oltu koskaan, sillä on tapana kusettaa ihmisiä, Jumalan varjolla, syyllistää kaikki muut, mutta hän itse ei tee mitään pahaa, myihän se rämpsäkuvaansakin että ois saanut kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän