Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Politico: Facebook ja Instagram saattavat sulkeutua Euroopassa tänä kesänä

Vierailija
07.07.2022 |

Alkakaapa ottamaan sieltä Facebookista ja Instagramista niitä muksujenne kuvia, biletyskuvia, hääkuvia ym. teille tärkeitä kuvia talteen, jos niistä ei teillä ole muualla kopioita. Kyse on mahdollisesti vain JOISTAKIN VIIKOISTA, kun FB ja IG sulkeutuvat eurooppalaisilta.

https://www.hs.fi/talous/art-2000008932554.html

"Politicon mukaan Irlannin tietosuojaviranomainen ilmoitti torstaina EU:n muille kansallisille tietosuojaviranomaisille, että se estää Metaa lähettämästä käyttäjiensä tietoja Euroopasta Yhdysvaltoihin.

Päätös on vasta luonnos, mutta se saattaa viedä Metan mahdollisuudet siirtää laillisesti käyttäjädataa Yhdysvaltoihin. Muilla viranomaisilla on Politicon mukaan kuukausi aikaa päättää, miten ne ottavat kantaa Irlannin päätökseen. Jos EU:n tietosuojaneuvosto vahvistaa päätöksen, Meta ei voisi enää siirtää käyttäjädataa Yhdysvaltoihin.

Meta uhkasi jo alkuvuonna vuosiraportissaan, että Facebookin ja Instagramin käyttö voi loppua Euroopassa, jos EU ei taivu yhtiön tahtoon datan säilyttämistä koskevassa kiistassa."

Someposeeraus loppuu, turha kiukutella! Aika aikaa kutakin ja näyttää siltä, että tämä aikakausi nyt päättyy Euroopassa. Elämää on kuitenkin myös Facebookin ja Instagramin jälkeen. Itse asiassa jos tuo toteutuu, niin ihmisillä on vihdoinkin mahdollisuus elää taas oikeasti ja aidosti.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei toteudu. FB on täynnä mm. itselleni tärkeitä vertaistukiryhmiä jne.

Mitä ihmeen vertaistukiryhmiä? Ryhmiä someaddikteille 😂?

No mulla mm. kroonisesta kivuista kärsivien vertaistukiryhmät ja avh:n saaneiden vertaistukiryhmät. Sun ei ole pakko edelleenkään käyttää somea,mutta miksi muut eivät voisi niitä käyttää...

Kukaan ei ole estämässä kenenkään sometteluja, korkeintaan alusta saattaa vaihtua. Äärimmäisen puupäisiä ja lyhytnäköisiä kommentteja teiltä fb:n ja ig:n perään itkeviltä.

Vierailija
122/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta omaan elämääni millään tavalla. En ole facebookissa enkä Instagramissa. Mulla on ihan oma elämä elettävänä. Ei kiinnosta kuka siellä pyllistää tai kertoilee jonnin joutavia juttujaan.

Kuka juuri sinä olet päättämään, mikä on oikeaa elämää ja mikä ei? Ja ne pyllykuvat eivät tule väkisin kenenkään silmille, vaan ne pitää kaivaa sieltä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs nämä pildekauppiaat sitten markkinoivat itseään?

Vierailija
124/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Voi soittaa ja nähdä kasvokkain. Kuviakin voi laittaa viestillä.

Sulle ei ole väliä. Monelle muulle on. Eivät kaikki esim. pysty tapamaan muita kasvokkain.

ohis

Vierailija
125/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei toteudu. FB on täynnä mm. itselleni tärkeitä vertaistukiryhmiä jne.

No mulla mm. kroonisesta kivuista kärsivien vertaistukiryhmät ja avh:n saaneiden vertaistukiryhmät. Sun ei ole pakko edelleenkään käyttää somea,mutta miksi muut eivät voisi niitä käyttää...

Kukaan ei ole estämässä kenenkään sometteluja, korkeintaan alusta saattaa vaihtua. Äärimmäisen puupäisiä ja lyhytnäköisiä kommentteja teiltä fb:n ja ig:n perään itkeviltä.

Mitä puupäistä ja lyhytnäköistä noissa kommenteissa muka on? Omat kommenttisi ovat sellaisia pikemminkin, et perustele mitään ja haukut vain muita.

eri kommentoija

Vierailija
126/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltainen somen käyttö ei haittaa ketään ja se ei ole keneltäkään pois.

Kyllä haittaa.

Vierailija
127/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltainen somen käyttö ei haittaa ketään ja se ei ole keneltäkään pois.

Kyllä haittaa.

Miten muka? Sulta ei kysytä.

Vierailija
128/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka sanoo että ihmisiä voi myös nähdä irl, niin harvalla on näillä bensan hinnoilla vara reissata ympäri Suomea edes takaisin jatkuvasti kaikkien tuttujen ja sukulaisten luona. 

Vierailija
129/130 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuu siinä paljon muukin kuin alusta...

Itse et edes perustele väitteitäsi ollenkaan.

Vierailija
130/130 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook = idioluutio