Olen 44vuotias ja ärsyttää ja kysellään että"No milloin leikkautat nuo pois (rastat), "Milloin otat tuon pois naamasta?" (nenäkoru)
En kuulkaa ikinä! Hautaustoimistossa saavat sitten viidenkymmenen vuoden päästä hoitaa homman.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Onko se semmonen rinkula, jolla sonni kytketään liekaan?
Kerran kuittailin yhelle tyypille siitä, otti pois.
Rastat on kanssa uskovaisten merkki.
No, onhan ne rastat tuon ikäisellä vähän naurettavat. Mulla on tuttu jolla on vielä viisikymppisenäkin rastat ja se kyllä näyttää valitettavan säälittävältä, sellaiselta nuoruutensa perään haikailevalta tätsyltä.
Sitten kun oikeasti kasvat tuon ikäiseksi niin huomaat, ettei ketään kiinnosta. Kaikki saa olla ihan sellaisia kun haluaa.
No onhan noi naamahelyt vähän kuin tutti lapsella.
Niin, milloin oikein aiot luopua noista rumentimista?
Ystäväni on 64 vuotias ja näyttää hyvältä pitkien rastojensa kanssa. Ei varmasti luovu niistä.
Rastat eivät ole mikään ikäkysymys. Joillekin ne vain sopivat ja pidä siitä kiinni ap.
Sinä olet ikilapsi. Annetaan kaikkien olla sellaisia kuin ovat niin on kaikilla parempi.
Miksi ihmeessä ne hautaustoimistossa niin tekis? Mikset halua mennä hautaankin omana itsenäsi?
Provohan tämä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuistut?
miksi tämä on niin tärkeetä monelle? miksi pitäisi aikuistua? Eli muuttua muiden mielen mukaiseksi.
ohis
Joo, tai "milloin meinaat vaihtaa repun oikeaan laukkuun?" "Milloin luovut lippiksestä?"....
Jokainen omalla tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun oikeasti kasvat tuon ikäiseksi niin huomaat, ettei ketään kiinnosta. Kaikki saa olla ihan sellaisia kun haluaa.
Yllättävän paljonkin ihmisiä kiinnostaa.
Mulla on pitkät hiukset ja monesti saan kuulla, että milloin leikkautan ne pois. Kuulemma 45 + naisille ei sovi pitkät hiukset. Ihan sama vaikka olisikin paksut ja hyvinvoivat.
Jos vaihdevuosien aikana hapertuu ja heikkenee laatu, niin kyllä mä sitten keksin jotain muuta näille. Tällä hetkellä saavat olla pitkinä.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuistut?
miksi tämä on niin tärkeetä monelle? miksi pitäisi aikuistua? Eli muuttua muiden mielen mukaiseksi.
ohis
Ja miksi jotkut ajattelevat että lävistyksiä, massasta poikkeavia hiustyylejä ja vaatetusta omaavat ovat jotenkin lapsia? Kyllä minä olen ihan aikuinen perheen äiti vaikka minulla onkin punainen tukka ja huulikoru.
Käytöksen perusteella ennemmin arvioisin henkilön aikuisuuden tasoa, kuin ulkonäön.
Nelikymppinen kirjoitti:
Joo, tai "milloin meinaat vaihtaa repun oikeaan laukkuun?" "Milloin luovut lippiksestä?"....
Jokainen omalla tyylillään.
Tämä. Ihmiset kun haluaa olla käytännöllisiä, niin sekään ei kelpaa. Kyllähän reppua on paljon miellyttävämpi kantaa kuin olkalaukkuja tms. Tai sitten lippis, sehän on lähes nerokas keksintö auringon häikäsyltä suojautumiseen, lakkiosansa lisäksi. Itse inhoa aurinkolaseja ja lippis on paras silloin. Eikä hellekään pehmennä päätä.
Mulla on pitkä tukka ja korvikset.
M-57
Onko se semmonen rinkula, jolla sonni kytketään liekaan?