8€ rahaa, minkä valmisruuan/pakasteen ostaisit? (k-kauppa)
Hyviä vinkkejä? Syön melkein kaikkea, mutten mitään etanoita tai muita limaisia ja sellaisia nyt tuskin tuolta lähikaupasta löytyy.
Mitä itse ostaisit?
Kommentit (41)
Pinaattikeitto, kananmunia ja sämpylöitä tai patonki.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Jyväbroilerin 330g paketin (suikaleita ilman nahkaa, jänteitä, rustoa tms skeidaa), Apetit-pakastevihannespsin ja kookoskermapurkin.
Oletan, että sulla on riisiä, nuudelia tai pastaa kaapissa? Ja perusmausteita kuten curry, suola jne?
Tekisin kastikkeen josta riittäisi ainakin 2-3 aterialle, riippuen millaisia annoksia syöt ja onko salaattia ja/tai leipää lisäksi.
On, kiitos! Tätä taidan laittaa :) Pariin kertaan pitäisi riittää ja leipääkin kun on. Äiti pääsee huomenna illalla avuksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy Chakran Vegetable Briyani, osta se. Muussa tapauksessa osta Vian valmisruoka.
Ja miten pitkälle pärjää riisillä ja tofupalalla? 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vegan pasanda. Valmisruoaksi hyvä kastike ja tulee kylläiseksi. Ei tarvitse aamu - tai iltapalaa.
Ei ihme että teillä vegakeilla on puutostauteja eikä yhtään lihaksia.
Ei einekset välttämättä ole kalliimpia. Esim jauhelihapasta pakasteesta 5.95 e.
Jos teen itse niin jauheliha 2.80 e, pasta 1 e ja tomaattimurska 1.50 e. Hinta 5.30 e.
Makaroonilla tulis halvemmaksi mutta en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö valmiseineksiä. Sikojen, läskien ja uusavuttomien ruokaa
Olet naurettava.
Tätä ei kysytty!!!!!!
Oletko uusavuton vai lihava, kun noin meni tunteisiin?
Jauhelihaa, perunoita ja kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Vegan pasanda. Valmisruoaksi hyvä kastike ja tulee kylläiseksi. Ei tarvitse aamu - tai iltapalaa.
Ei yhdellä aterialla ole tarkoitus korvata päivän muita aterioita.
Tuolla 8e saa jo isommankin makaronilaatikon. Ja vielä vaikka porkkanaraastetta kylkeen. Kai sitä ihminen nyt sen verran viitsii, uusavutonkin.
Jos on pakko ostaa valmisruokia, niin ostaisin 2 thaikuutiota pakkasesta.
Pirkan fileekalapuikkoja 2 rasiaa
Findus Dagens jauhelihapihvi-ranskalaiset- choron-kastike -jutska on hyvä valmisruoka pakastealtaasta. Saatat saada 2 annosta
Findus falafel -annos herkkua, pakasteesta tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Jyväbroilerin 330g paketin (suikaleita ilman nahkaa, jänteitä, rustoa tms skeidaa), Apetit-pakastevihannespsin ja kookoskermapurkin.
Oletan, että sulla on riisiä, nuudelia tai pastaa kaapissa? Ja perusmausteita kuten curry, suola jne?
Tekisin kastikkeen josta riittäisi ainakin 2-3 aterialle, riippuen millaisia annoksia syöt ja onko salaattia ja/tai leipää lisäksi.On, kiitos! Tätä taidan laittaa :) Pariin kertaan pitäisi riittää ja leipääkin kun on. Äiti pääsee huomenna illalla avuksi.
Ap
Mahtavaa, että olin avuksi, tulipa hyvä mieli😀, ole hyvä ja parempaa vointia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö valmiseineksiä. Sikojen, läskien ja uusavuttomien ruokaa
Olet naurettava.
Tätä ei kysytty!!!!!!Oletko uusavuton vai lihava, kun noin meni tunteisiin?
Taisi mennä sinulla itselläsi tunteisiin.
eri
Bataattiranut ja falafel
Findus kullanrapea kalapala ja ranut
Gnoccheja tai tuorepastaa, valmistomaattikastiketta ja mozzarellaa
Ja 33 lisää, että jos sulla on extraeuro laittaa summana, niin osta 2ps kasviksia niin aina parempi/riittoisampi!
Katsoin hintoja niin tuo Jyväbroilerin rasia on suht tyyris eli n.4,5e, mutta se on tosiaan pelkkää syötävää eikä noita mainitsemiani skeidoja tai marinadeja, itse käytän niitä aina, kun teen broileriruokia (välillä myös kokonaisia naturel-fileitä ja grillibroileria riippuen ruoasta).
Spice up-kookoskermaprk maksaa n.1,15e ja Apetit aurinkokasvikset sopisi tuohon, n.1,70e.
Kasvispussit voit saada edullisemminkin, mutta nuo ainakin hyviä ja kotimaisia!
-33-
ranskalaisia ja kaveriksi nakkeja/makkaraa/lihapullia/mistä tykkäätkin
uuni kokkaa sun puolesta
Tee itse vaikka makaronilaatikko niin saat enemmän ja ravitsevampaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos opettelisit tekemään itse? Tuolla saisi melkein viikon lounaat yhdelle.
Mitä jos opettelisit lukemaan? Jos kysytään eineksiä tai pakasteita, niin silloin halutaan niitä, eikä kokkaus- saati elämäntapaneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos opettelisit tekemään itse? Tuolla saisi melkein viikon lounaat yhdelle.
Mitä jos opettelisit lukemaan? Jos kysytään eineksiä tai pakasteita, niin silloin halutaan niitä, eikä kokkaus- saati elämäntapaneuvoja.
'
Ei hätää, en tuosta loukkaantunut :) Kiitos kaikille jotka annoitte hyviä vinkkejä!
Ap
Minä ostan aina lasagnea (silloin harvoin, kun einestä ostan).