Hesburger on ihan helvetin hidas paikka!
Ei voi pikaruokalaksi kutsua. No menempä seuraavaksi mäkkiin, jossa ruoka on nopeampaa, halvempaa, ja siinä on vielä vähemmän kaloreita.
Kommentit (58)
Hese on kyllä tosi hidas ja aina ajattelen että työntekijöitä on vuorossa ihan liian vähän, mutta siitä huolimatta niiden kerroshampurilainen on lajinsa paras ja niiden IHANAT kurkku- ja paprikamajoneesit jotain sellaista herkkua etten todellakaan aio lopettaa asiointia siellä.
Pikaruokapaikkoja on niin paljon että kilpailevat itsensä konkurssiin.
Typeriä mainoksia heillä ainakin on.Se lenkiltä hikisin paskaisin käsin tuleva äijä koskee sen parta äijän hampurilaiseen ja kääntää sen .En enään söisi.
Vierailija kirjoitti:
En käy, koska hidas ja työntekijöiden työolot kauheat. En halua kannattaa tuollaista työnantajakulttuuria. Sääliksi käy nuoria, kun joutuvat tuollaisiin orjatyöpaikkoihin.
P.s. Tauot on lakisääteiset. On työnantajan velvollisuus järjestää mahdollisuus päästä tauolle. Jos ei sinne pääse niin työsuojeluun yhteys ja vaikka aviin tai minne vaan ilmoitusta menemään. Älkää alistuko sietämään huonoja työoloja. Luulevat, että nuoria saa kyykyttää, koska eivät tiedä oikeuksiaan tai uskalla nostaa asiasta meteliä.
Miusta on kyllä hassua että ajattelet orjatyöpaikkana. Oma tyttäreni juuri aloitti tänä vuonna työt siellä, tykkää ja viihtyy. Enkä kyllä äitinä voi mitenkään ajatella, että olisi huono juttu,kun olen sivusta tuota seurannut. Hän ei kärsi, hän saa tosi hyvää palkkaa, hänen toiveensa työvuorojen suhteen otetaan tosi hyvin huomioon, joka vuorossa on päässyt tauolle, kun olen sitä vielä erikseen varmistellut jne. Muutama vuosi sitten oli kohua ja olin skeptinen, mutta hienosti on kaikki mennyt, jopa yli odotusten!
Millä sä hommaat sinne tunnin varoitusajalla jonkun jeesaamaan hetkeks siihen ruuhkapiikkiin? Jos puolen tunnin päästä, viime viikolla tai kuukausi sitten ei ollu sellaista ruuhkaa? Ennustajaeukkoko pitäisi firmaan palkata?
Lisäksi kallis ja ruoka on nykyään pahaa. Hampparit ihmeellistä muhjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä yhtään ihmettele, jos on hidasta. Oon ite paistajana töissä hesellä ja kuule meitä on yleensä vaan kaksi vuorossa, jopa viikonloppuna. Eli toinen kassalla ja toinen paistossa (keittiössä), eli me ei edes itse päästä tauolle ollenkaan, koska yksi ihminen ei voi hoitaa molempia hommia yhtäaikaa. Että osoita valitukset vaan sinne Hesen johtoportaaseen, meidän työntekijöiden valituksilla ne paskat nakkaa, mutta ehkä jos asiakkaat tarpeeksi valittaa hitaudesta niin alkavat hommata tarpeeksi työntekijöitä.
Laitoin palautetta yhden Hesburger ravintolan epäsiisteydestä ja hitaudesta. Palautteessa nimenomaan korostin että selkeästi työntekijät tekivät parhaansa kiireessä, mutta heitä oli liian vähän. Vastauksessa pahoiteltiin asiaa, sen päivän ruuhkaa, odotusaikaa ja sottaisuutta. Olivat kuulemma käyneet työntekijöiden kanssa keskusteluja kuinka näin ei saisi tap
Millä sä hommaat sinne tunnin varoitusajalla jonkun jeesaamaan hetkeks siihen ruuhkapiikkiin? Jos puolen tunnin päästä, viime viikolla tai kuukausi sitten ei ollu sellaista ruuhkaa? Ennustajaeukkoko pitäisi firmaan palkata?
Tää oli tarkoitettu siis tuolle kirjoittajalle kommentiksi
En tykkää käydä näissä. Aina niin pas ka iset pöydät että ällöttää. Kukaan ei siivoa niitä. Yööööööööööööööööööök!!!!!!!!!!!
Ei Heseä ja Mäkkäriä voi enää pikaruokapaikaksi kutsua. Ateria on kallis ja ruoan saaminen kestää pahimmillaan 45 minuuttia.
Menen mieluummin aasiaisravintolan seisovaan pöytään. Saan ruuan heti ja hinta on sama.
Viimeksi Kotipizzassakin sain odottaa pizzaa 45 minuuttia. Pizza on kalliimpi kuin kunnon lounas.
Hesen pihvit maistuu paremmalta kun mäkin. En tiedä miksi.
En enää Vahingossakaan mene hesestä mitään tilaamaan. Perus aterian valmistus kestää 40 minuuttia. Tämän olen kokenut nyt viimeiset 3 kertaa kun olen tyhmyyksissäni mennyt kokeilemaan. ABC:n puolelta saa nopeampaa parempaa ruokaa suurinpiirtein samalla hinnalla.
Hesburger on likainen paikka.
Ei siivota. Ruokajämiä lattioilla ja pöydillä.
Yök.
Hese oli nopea ennen kun asiakas jäi tiskille odottamaan, nyt hidas kun asiakas menee päytään odottamaan numerolla eikä henkilökunnalla ole kiire mihinkään..!
Vierailija kirjoitti:
Mane Latviaan. Siellä Hese toimii. Iso Ateria 6, 10e
Sloboissa Hesessä ei saa ketsua eikä suolaa/pepperiä.
Vierailija kirjoitti:
Mane Latviaan. Siellä Hese toimii. Iso Ateria 6, 10e
Ostatko matkaliput?
Siis mulla menee ihan oikeesti hermo heseen >:(
Siellä kun tilasin yhen hampparin ja ranskikset nii meni melkeen puolitoista tuntia että sai valmiiks... Kaiken lisäks ranskalaisissa ei ollu edes suolaa laitettuna, hampparissa oli pihvi jotenki kärvennetty et maistu iha paskalta. Rehellisesti sanottuna en mee enää koskaan heseen, en suosittele teitäkään tuhlaamaan rahaa tommosen toimintaan!
Siitä on kauan kun sitä paskaa olen maistanut. Joku tarjosi joskus jossain.
Lähellä sijaitsevan mäkkärin ohitse kun usein ilta tai viikonloppu kävelyllä/pyöräilyllä kun menen niin sisällä ei väkeä ole kovin paljon, autokaistalla on pitkä jono