Hesburger on ihan helvetin hidas paikka!
Ei voi pikaruokalaksi kutsua. No menempä seuraavaksi mäkkiin, jossa ruoka on nopeampaa, halvempaa, ja siinä on vielä vähemmän kaloreita.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
No enpä yhtään ihmettele, jos on hidasta. Oon ite paistajana töissä hesellä ja kuule meitä on yleensä vaan kaksi vuorossa, jopa viikonloppuna. Eli toinen kassalla ja toinen paistossa (keittiössä), eli me ei edes itse päästä tauolle ollenkaan, koska yksi ihminen ei voi hoitaa molempia hommia yhtäaikaa. Että osoita valitukset vaan sinne Hesen johtoportaaseen, meidän työntekijöiden valituksilla ne paskat nakkaa, mutta ehkä jos asiakkaat tarpeeksi valittaa hitaudesta niin alkavat hommata tarpeeksi työntekijöitä.
Samaan aikaan Suomessa on pula ravintolatyöntekijöistä. Kannattaa miettiä työpaikan vaihtoa.
Hyvinhän täällä meillä asiat on. Venäläiset valittaa uuden "mäkkärinsä" homeisia burgereita ja aterioistaan löytyviä hyönteisten osia.
McDonald’s pulls out of Russia, this is what Russia gets. The Russian burger chain that moved into the former McDonald’s locations is serving this. Moscow citizens are posting photos of moldy burgers and insect legs in the food. https://twitter.com/MikeSington/status/1544301626332102656
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne pikaruokapaikat on nykyään hitaita, kaikki tehdään vasta tilauksesta. Ennenhän niissä oli valmiiksi tehtyjä hamppiksia odottamassa ostajia.
Ekoilijat pilasivat tämänkin asian.
Kyllä siellä on enemmän taulukkolaskijat olleet asialla. Hävikki on aina kassasta pois. Nyt ei tule tehtyä mitään ylimääräistä.
Hese EI ole pikaruokapaikka vaan perheravintola 😁
Näin minulle vastattiin kun ihmettelin hitautta...
Tosi perheravintola 🤦
En käy, koska hidas ja työntekijöiden työolot kauheat. En halua kannattaa tuollaista työnantajakulttuuria. Sääliksi käy nuoria, kun joutuvat tuollaisiin orjatyöpaikkoihin.
P.s. Tauot on lakisääteiset. On työnantajan velvollisuus järjestää mahdollisuus päästä tauolle. Jos ei sinne pääse niin työsuojeluun yhteys ja vaikka aviin tai minne vaan ilmoitusta menemään. Älkää alistuko sietämään huonoja työoloja. Luulevat, että nuoria saa kyykyttää, koska eivät tiedä oikeuksiaan tai uskalla nostaa asiasta meteliä.
Kyllä se vika täytyy olla niissä tilaustauluissa, joiden myötä henkilökuntaa keksittiin vähentää.
Nyt siellä 2-3 työntekijää yrittää tehdä ruokia tilaustaulujen mukaan, nettitilauksista ja kassalla asioivien tilauksien mukaan.
Hämminkiä tuossa systeemissä on, sillä tilasin valmiina olleen kerroshampparin ateriana, eli ei olisi tarvinnut kuin heittää ranut pussiin ja cokis mukiin. Tässä meni 15 minuuttia ja hamppari oli siis valmiina.
Ainakaan ei kannata tilata siitä automaatin kautta mistä saa itse näppäillä mitä haluaa. Kannattaa mennä vanhanvaikaisesti suoraan tiskin kautta niin, että saa tilaajana kasvot. Se työntekijä huomaa ja alkaa koota ateriaa. Paras on mennä autolla, koska autojonoa eivät haluta pidättää kauan.
Hidas on kyllä, enkä sen vuoksi enää mielellään edes mene. Hesburgeriin
Vierailija kirjoitti:
No enpä yhtään ihmettele, jos on hidasta. Oon ite paistajana töissä hesellä ja kuule meitä on yleensä vaan kaksi vuorossa, jopa viikonloppuna. Eli toinen kassalla ja toinen paistossa (keittiössä), eli me ei edes itse päästä tauolle ollenkaan, koska yksi ihminen ei voi hoitaa molempia hommia yhtäaikaa. Että osoita valitukset vaan sinne Hesen johtoportaaseen, meidän työntekijöiden valituksilla ne paskat nakkaa, mutta ehkä jos asiakkaat tarpeeksi valittaa hitaudesta niin alkavat hommata tarpeeksi työntekijöitä.
Laitoin palautetta yhden Hesburger ravintolan epäsiisteydestä ja hitaudesta. Palautteessa nimenomaan korostin että selkeästi työntekijät tekivät parhaansa kiireessä, mutta heitä oli liian vähän. Vastauksessa pahoiteltiin asiaa, sen päivän ruuhkaa, odotusaikaa ja sottaisuutta. Olivat kuulemma käyneet työntekijöiden kanssa keskusteluja kuinka näin ei saisi tapahtua. Siis huoh, kun selkeästi vika oli jossain ihan muualla. Työntekijät olivat nonstoppina juoksemassa siinä.
Molemmista saa kalorit liiankin.vauhdilla ja helpolla.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta johtava porras onkin siellä huonompi kuin mäggärissä.
Terv. Työkokemusta molemmista puljuista, mutta kyllä silti Cafe Picnic on kaikista paskin.
Mikä hiton mäggäri? Tuleeko se sanasta MagDonalds?
Hesburger on monen työntekijän ENSiMMÄINEN työpaikka ja varsinkin näin kesällä töissä on paljon 15-17 vuotiaita. Mietippä miten omalla työpaikallasi hommat toimisivat, jos yli puolet työntekijöistä on alaikäisiä ,joille joutuu kädestä pitäen opettamaan miten roskapussi vaihdetaan.Monen nuoren ei ole kotonakaan tarvinnut tehdä mitään. Ei se työntekijöiden määrä mitäään ratkaise vaan laatu.
t.Se vähän vanhempi työntekijä Hesellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Suomessa on pula ravintolatyöntekijöistä. Kannattaa miettiä työpaikan vaihtoa.
Pulaa on saada porukkaa just tommosiin paikkoihin, jotka on alimiehitettyjä, huonon esimiestyön malliesimerkkejä ja/tai maksavat huonoa palkkaa. Siksi porukka hakeutuu pois tietyiltä aloilta, kuten konepajat, sote, ravintolat yms..
Satunnaisen ruuhkan kestää, mutta jos kaikki päivät ovat kieli vyön alla juoksemista ja silti tietää tekevänsä huonoa työtä, kun ei ehdi tehdä kunnolla mitään, niin ei sitä normaalin moraalin omaava ihminen kestä.
Pulaa on asiallisista työnantajista, ei työntekijöistä. Suomessa on satoja tuhansia työttämiä. Sillä työpaikalla vaan pitäisi pystyä elättämään itsensä ja elämään itsensä kanssa (moraali).
On se hese ollut joskus nopeakin. Muistan kun tiskin takana on ollut pilvin pimein porukkaa, keittiössäkin. Eikä montaa minuuttia tarvinnut odottaa. Nyt kidutaan minimisakilla, eikä ihme, jos uudesta tekniikasta huolimatta aika venyy.
Pahimmillaan olen odottanut 45min ruokia vaikka asiakkaita ei juurikaan ollut. Tämä Keuruulla. Eilen odotin 20 min ruokaa hirvaskankaalla. Asiakkaita ei juurikaan ollut... Antoivat kahvin odottamisesta.
Mikä homma hesessä nyt on kun ruokaa joutuu odottamaan pidempään kuin paremmissa ravintoloissa?
Muistan kun touhu alkoi -80 luvulla. Silloin pikaruoka oli vielä pikaruokaa ja henkilökunnan motivaatio kohdillaan. Nyt ne on pahimmillaan kuin hidastetusta elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Mane Latviaan. Siellä Hese toimii. Iso Ateria 6, 10e
Tulee halvemmaksi käydä Onnibussilla latviassa syömässä ateria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin palautetta yhden Hesburger ravintolan epäsiisteydestä ja hitaudesta. Palautteessa nimenomaan korostin että selkeästi työntekijät tekivät parhaansa kiireessä, mutta heitä oli liian vähän. Vastauksessa pahoiteltiin asiaa, sen päivän ruuhkaa, odotusaikaa ja sottaisuutta. Olivat kuulemma käyneet työntekijöiden kanssa keskusteluja kuinka näin ei saisi tap
Laita uusi viesti, että mikä meni ymmärryksessä pieleen?! Ei ole lattiatason ongelma jos johto ei osaa hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne pikaruokapaikat on nykyään hitaita, kaikki tehdään vasta tilauksesta. Ennenhän niissä oli valmiiksi tehtyjä hamppiksia odottamassa ostajia.
Koettavat saada ihmiset tilaamaan sovelluksella etukäteen ja noutamaan klo x!
Ruuan kuljetuspalvelut on prioriteetti numero 1 - toiminta on optimoitu niiden mukaan.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010631865.html
Olet asioinut kaikissa Hesburgereissa?
Olet siis tottunut hitaaseen ja kalliiseen paikkaan, jonka ruoka myös lihottaa enemmän kuin mäkin.