Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lunta tulee kohta- jokohan alkaa eteläsuomessa kolisemaan.. he kun eivät osaa ajaa

Vierailija
19.10.2006 |

Kohta ajotaidottomat pääkaupunkiseutulaiset alkavat ajamaan kolareita !! ha haa

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellaki jos vaan jokainen ajais kelin mukaan niin kolareita sattuis ihan varmasti vähemmän, ajettiin sitä sitten pohjoisessa tai etelässä!

Vierailija
42/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun kaukaiset sukulaiset/tuttavat hokee kanssa samaa.

Asuvat itse jossain 100 hengen kylässä. Kuinkakohan monta autoa siellä olisi... ? N.35 kpl? Siinä kun olisi vaikka koko kylän autot liikkeellä niin ei paljoa kaupunkilaisen päätä huimaa.

Täällä yhden kertsin pihalla on tuplaten tuo määrä autoja.

Et olenkin näille maalaisille sanonut (kuten muutkin edell. mainitut kirjoittivat) et tere tulemast neljän ruuhkaan ytimeen tai kehille tai motareille tai ihan mihin vaan! Katsotaan mikä yllätti ja kenet!! ;-)

Ja sitten kun nämä maalaisserkut tulee tänne pääkaupunkiin, niin ne ei uskalla ajaa täällä. Aina saa olla kuskina, kun " en minä sinne keskustaan uskalla lähteä pyörimään, siellä on niin paljon liikennettäkin" , tai sitten ehdotetaan bussia/metroa.

Kovia vaan uhoamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten töttöröidään kehillä kesärenkailla ja liikenne seisoo. Löytyy näitä talven yllättämiä varmaan muualtakin Suomesta, mutta täällä ongelmat korostuvat, koska liikennemäärät ovat paljon suurempia kuin muualla.

Vierailija
44/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin Kehä I:n ruuhkassa näitä kesärenkailijoita on sata. Pohjois-Suomessa ei välttämättä joka kaupunkiin riitä yhtään.

Vierailija
45/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

37. Käytät svetisismiä. Lainaat ruotsin det-subjektia, jota suomessa ei ole.

Siis ystäväinen: On ikävää, eikä " on se ikävää" . t. 28. Siis ystäväinen: On ikävää, eikä " on se ikävää" . t. 28.

oli siis lainattu siitä viestistä, jota itse kommentoin. MINÄ en siis käyttänyt svetisismiä, vaan se, jonka huonoa suomea kommentoin.

Vierailija
46/46 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HA!

Pohjanmaalla tyypit ajavat KESKELLÄ tietä sikamaista vauhtia, ei hajuakaaan nopeusrajoituksista eikä sääolojen mukaan ajamisesta. Mutta kaikkea pohjalaisuuteen kuuluvaa kuuluu aina ihannoida...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan