Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kiva jos pirteältä viestini tuntui, Makkara! =) Minä itte toivon, jotta tuo pirteys saattelisi minut läpi yövuorojen...

Larskulle kiitokset synnytyskertomuksesta. Kiva on lukea, mutta vaikea oikeasti ajatella mitä se sitten on kun itse samassa tilanteessa...

Mun pitää kiiruhtaa nyt töihin, joten kone kiinni ja menoksi.

Kauniita unia kaikille ja hyvää viikonloppua! Voipi olla jotta minusta ei mitään kuulu jos hyvin päivisin unta riittää.

iida-linnea 13+1

Vierailija
22/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kerkeen koneen ääreen istumaan. Yövuorot kieltämättä sekottaa päivää reippaasti ja tää mun vapaapäivä meni niinkuin hujauksessa ohi. Huomenna pitää taas töihin.

Lueskelin kyllä pinon läpi, mutta onnistuneesti kirjottamisen alkaessa kommentoimiset unohtui...

Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti ja samalla sain varattua ensimmäiseen ultraan ajan sekä lääkärille ajan, molemmat parin viikon päästä. Sydänääniä ei vielä kuulunu ja neuvolatäti " vähensi" multa sitten vielä raskausviikonkin, kiitos pitkien kuukautiskiertojen. Totes että ultrassa se sitten varmistuu. No jos sitä mentäis tästä eteenpäin sitten noilla neuvolan raskausviikolla ja ultran jälkeen muuttaa taas niitä mikäli tarve on. Suurin tietopaketin sain mukaan, jota lueskella.

Niin ja painoni johdosta joudun sokerirasitustestiin myöhemmässä vaiheessa. Mullaku tuota ylimääräistä on jo tässä vaiheessa, niin saa nähä kuinka suuri virtahepo mä oon loppuraskaudesta.. Neuvolassa sano vaan, ettei haittais vaikka paino ei paljoo nousis.. mitenköhän siinä onnistuu ku herkkuperse oon :(

Taidan suunnatta sängynphjalle nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä töihin.. Palailen paremmalla ajalla

-Sara-Maria rv 8+6-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri ja sen äiti on jo monta vuotta ottaneet kestopigmentoinnin kulmiin ja huuliinki, ei se kuulema miltään tunnu... Olis kyl ihana mut en viiti ku on aika kallista...

Vierailija
24/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF7F24]Huh huh... Meikäläinen villiintyi tekemään tarjouksia huuto.netissa. Jos voitan kaikki, niin kyllä alkaa kukkaro kevetä. Oli aika siistin ja kivan oloisia vauvanvaatepaketteja tarjolla. Josko sitä jo vähän alkaisi varautua :)

Makkara kuuluu kovasti odottelevan huomista. Mekin joskus asuttiin miehen kanssa vähän aikaa eri paikkakunnilla ja vapaat oli aina yhtä juhlaa. Tsemppiä kaikkiin odotuksiin! Ja kuule, musta saat verkostoa Helsinkiin. Mulla on täällä kaikki kaverit lapsettomia työssäkäyjiä ja pelkään jo valmiiksi, että mammalomasta tulee mun kaltaiselle sosiaalisuusriippuvaiselle pitkä ja yksinäinen...

Larskulle kiitoksia kertomuksesta. Tuntuu kyllä omalla kohdalla vielä NIIIIN kaukaiselle tuo synnyttäminen. Että pitäis muka saada ulos se vaavi joka " vasta äsken" saatiin sisälle.

Amyllakin alkaa olla viimeiset raskauspäivät tällä erää, jännää! Loistoajatus tuo kestoväri. Nainen ansaitsee aina pientä hemmottelua. Taidankin huomenna soitta kampaajalle... :)

Hohhoijaa, alkaa nukuttaa. Näköjään tällainen elohiiren elämä lisää yöunen tarvetta. Mutta päiväunia en enää nuku, tulee vaan sekopäinen olo ja koko päivä menee ohi. Meikäläinen kun ei osaa nukkua mitään puolen tunnin tai tunnin päikkäreitä, ne on automaattisesti 2-3h. Mulla on muuten tullut hirveä himo hedelmiin: omenoita ja appelsiineja kuluu kilokaupalla. Outoa. Ei kyllä luulisi olevan mitään puutostakaan kauheasti, kun oon syönyt niitä multi tabs 2+ -tabletteja. Olo muuten on niitten sisältämän raudan ansiosta kohentunut ja väsymys laantunut. Ekassa neuvolassa mulla oli Hgb 113 ja nyt viimeksi jo 130.

Nyt alan ruokkoamaan bikinirajaa ja sääriä uudella epilaattorilla.

Iloista illanjatkoa kaikille!

Kesis, 16+0

Vierailija
25/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ollut pitkä kierto (keskimäärin 35 pv) mutta neuvolassa sanottiin, että la lasketaan sen 28-kierron mukaan ja ultrassa vasta muutetaan jos on tarvis. Ei kuulemma yleensä se kierron pituus niin vaikuta. Olin ihan varma, että mulla siirtyy ekan ultran jälkeen la viikolla eteenpäin, mutta eipäs siirtynytkään. Sikiön koko kuulemma vastasi jopa pari päivää pidemmällä olevaa, joten la pysyi ennallaan.

Jospa säkin vielä saat sen varastetun viikon takaisin :)

Kesis

Vierailija
26/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille enskaystäväisille pitkästä aikaa:)

suuremmitta selittelyittä, olen kyllä seuraillut teitä, mutten ole aikaseksi saanut kirjoiteltua. Erittäin suuret halaukset Titille, kyllä elämä välillä on epäreilua!

Onnittelut myös jakautuneille ihanista vauvoista ja uusille tervetuloa:)

Ihan hyvää tänne kuuluu paitsi että olin neuvolassa (hmmm) ja kunnollisia sydänääniä ei meinannut löytyä, ilmeisesti oli piilossa jossakin kulman takana, mutta loppuviimeks sit löyty kuitenkin alko jo vähän hermostus nousta pintaan...Muuten kaikki oli hyvin, hbt, pissit, verenpaineet ja painoakin oli tullut hieman ja kohtu oli kuulemma kasvanut hyvin jotain 16 cm jos oikein ymmärsin, nyt viikko 18 pitäisi tulla täyteen huomenissa jos laskut pitää paikkansa? Jäi vaan vaivaamaan tuo kun heti ei löytynyt sydänääniä ja myös tolla omalla dopplerilla niitä parempia kopsivia ääniä saa välillä hakea..se viuh viuh kyllä nopeestikin kuuluu. Mitens teillä muilla omilla dopplereilla?

Rakenne ois sitten vkolla 20 eli yli viikko vielä, siirsin Brunon ohjeistuksesta vähän pitemmälle...odottavan aika on pitkä ja nyt mietin ja pelkään onko sydämmessä jotain vikaa, voi hitto tätä naista! Ikinä ei voi relata:( vaikka kyllä se neuvolan tätsä sanoi että nyt kun äänet kuulu niin kaikki ok, mutta silti kyllähän näillä viikoilla pitäis heti kuulua ilman ettimisiä!

Kaikille erittäin hyviä vointeja toivottelen:)

nauku rv 17+6 kait?

Vierailija
27/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just tulevan isukin kanssa baarista...Pelattiin pokeria kuin vimmatut ja mä otin ainaki 4 sidua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äsken kävin oksentaan sit kun oli paha olo. Ja karmee omatunnontuska!!!!!!!!! Räpsy kyllä potkii kamalasti..kai sekin on sit ihan pökkerössä sidusta...Sanoin miehelle, että on pakko tulla tunnustaan tänne. Se sano, että sut varmaan bannataan ton takia, mut ei voi mitään..Huoh. Minä oon itsekäs paska. Eikä musta ainakaan ole äidiksi. Piupau. Nyt nukkumaan oksennuksen hajuisena. En varmaan ikinä enää kehtaa tulla tänne.

t. paskapoppis

Vierailija
28/30 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö alkanut rauhallisena, mutta voi sentään kun nukuttaisi. Päätinkin sitten tulla tänne kirjottelemaan ja lueskelemaan vielä teidän illan kuulumiset.

Poppis, huomenna on päivä uusi. Ja ei sinua täältä pihalle laiteta. Eikös enskoissa juuri saa olla sellainen kuin on?! Kukaan ei ole täydellinen, koska mehän ollaan inhimillisiä ihmisiä kaikki.

En tämän pidempiä löpinöitä nyt kirjottele. Palailen ehkäpä ensi yönä. Nyt töiden pariin,

iida-linnea

Vierailija
29/30 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!

Täällä itkua tuherretaan, kun vauva taas on niin hiljainen. Nyt alkaa taas liikkeitä tuntua, mutta pitkiä on minuutit, kun liikkeitä saa metsästää. Toisaalta tekisi mieli mennä äitipolille tarkistukseen, että vauva varmasti saa tarpeeksi happea ja toisaalta sinne ei pitäisi mennä jos se kymmenen liikettä kuitenkin nyt tunnin sisään tulee.

Poppikselle lohtuhalit! Kyllä minäkin varmaan sain pitkän miinuksen neuvolaterkan papereihin, kun erehdyin tunnustamaan, että välillä minua suututtaa koko vauva, kun se minua huolestuttaa tuolla vähäisellä liikehdinnällään ja ei suostu nyt sitten tulemaan tuolta kohdusta ulos vaikka on lupa annettu. Ja sitten itselle saa näistä ajatuksista entistä pahemman mielen :( Jokainen meistä tekee virheitä, mutta niistä voi oppia, joten turha hautoa syyllisyydessä ja katse vaan eteenpäin!

Mörötin rv38+ ja vauvalle tosiaan lähtölupa myönnetty!

Vierailija
30/30 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, älähän nyt... *iiiiiso halaus*. Varmasti et oo Räpsylle pahaa tehnyt eilen. Kunhan nyt et ihan tavaks ota ;) Ja sitäpaitsi millin mamatutka sanoo, että susta tulee Räpsylle ainoa oikea, maailman paras mama. Kyllä sitä välillä tuntee itse kukin olevansa paska äiti kun ei esim. ymmärrä mitä tuo pieni ihminen tällä kerralla haluaa, mutta kuitenkin sitä ajattelee, että kaikesta huolimatta mä olen paras äiti omalle lapselleni.

Möröttimelle halit myös. Tosi kurjaa kun joutuu noin miettimään onko pienellä kaikki hyvin. Toivottavasti pian pääset hakemaan omaapientä nyyttiä.

Meitä täällä Aksun kanssa harmittaa kun ei päästä huomisille treffeille, mutta mennään sitten sen sijaan tänään mummulaan yökylään yhdessä kun isi lähtee Aksun kummisedän varpajaisiin.

Aksu täältä lähettää kaikille terveisiä! http://irc-galleria.net/view.php?nick=millipilli&image_id=45988494 (Amylle spesiaaliterkut ;))

pikku-milli & Akseli melkein 6kk