Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimiehen/pelinaisen tuntomerkit?

Vierailija
06.07.2022 |

Mistä tunnistatte pelimiehen/pelinaisen ihmissuhteita etsiessänne?

Nimimerkki: kyllästynyt

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että pelimies saa minut kiinnostumaan, nostaa minut jalustalle ja osaa vetää oikeista naruista, juuri kun olen rakastumassa, hän pudottaa minut maahan ja katoaa.

Noin se on. Meillä töissä on pelimies. Vaikka kaikki tietää mikä hän on, niin silti varmaan puolet naisista langennut häneen. Hän on komea ja panostaa itseensä ja omistuksiinsa. Hän näyttää juuri sellaiselta päiväunelta ja osaa puhua ja on aina kohtelias. Hän on älykäs ja lämmin ihminen ja sitä en häneltä pois vie, koska hän on siinä suhteessa todella aito. Hän ei tyrkytä itseään, mutta saa ihmiset koukkuun. Se on juuri sellainen mies, että vaikka pukis muovipussin, niin näyttää hyvältä. Tohon päälle se puhetyyli jne, niin se on heippa pikkuhousuille. Moni sitten itkenyt perään, kun mies ei ota tosissaan ja miksi ottaisi. Hän poimii hedelmät ja jatkaa eteenpäin. Minua hän ei ole koskaan yrittänyt iskeä, mutta kun olen lounaalla käynyt, niin huomasin olevani erittäin kiinnostunut. Silti en ole langennut häneen eikä hän ole ikinä osoittanut mitään sellaista kiinnostusta, että tapahtuisi jotain.

Mutta olen pyöritellyt mielessä, että jos kerran kokeilisi, niin keltä se olis pois. Sen verran mielenkiintoinen hän on. Olen myös miettinyt, että onko se silti jotain peliä häneltä, että saa koukkuun ihmiset. Siihen en osaa antaa vastausta, koska hänessä on tietty mystisyys silti.

Olaan ihan kavereita jne ja seuraan hänen instaansa miten elää ja minkälaisia ihmisiä hänen elämässään on, niin onhan se vähän outoa jotenkin. Jos en tuntisi häntä, niin miettisin, että yksi miljonääri taas kauniiden naisten kanssa. Mutta, kun hän ei ole ilmeisesti miljonääri, mutta panostaa siihen omaa juttuunsa, niin se hämää vähän.

Vierailija
42/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on pieni ero. Pelimies huijaa saadakseen seksiä, pelinainen huijaa saadakseen ilmaista ruokaa ja materiaa. Vedättäjiä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nykyajan termi naistenmiehelle? Pelimies?

Vierailija
44/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa naurettavaa väittää, että pelkkää seksiä haluava nainen sanoisi etsivänsä vakavampaa suhdetta. Ei pidä paikkaansa. Nykyään pelkkää seksiä haluava voi olla sitä ihan avoimesti.

Pelinainen ei etsi seksiä, vaan haluaa saada miehen ihastumaan, vaikka ei itse haluakaan suhdetta hänen kanssaan. Sellainen nainen esittää olevansa vakavan suhteen perässä, vaikka ei olekaan. Sen "kunnollisen" esittämisen tavoite ei ole saada seksiä, vaan saada mies ihastumaan.

Samoin kuin pelimies haluaa vain pönkittää itsetuntoaan. Usein nämä ovat narsistisia luonteita, joilla omanarvontunne perustuu siihen, että muut haluavat heitä.

Satunnaisia seksisuhteita haluavat eivät ole peli-naisia eikä -miehiä, vaan ihan vaan sinkkuja, joilla on voimakas sukupuolivietti.

Kyllä miehen voi saada ihastumaan, vaikka ei mitään vakituisen suhteen haluamista esittäisi. Antaa kunnon seksiä ja välillä myönteistä palautetta miehen ominaisuuksista ja taidoista, niin kyllä se on sillä siloteltu.

Vierailija
45/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies selittää kuinka olet niin erilainen kuin muut, niin upea, mahtava, hän on niiin rakastunut sinuun ja ehkä joskus menette naimisiin lässyn lässyn lää. Sanoo kaikki asiat, jotka olettaa sinun haluavan kuulla, saattaa jopa tarjota esim. ruokaa ja passata. Ja sitten katoaa kuin tuhka tuuleen ku olette puksineet. Aktin aikana saattaa tunkea sormeaan sun anukseen sun muuta epämiellyttävää, koska häntä ei kiinnosta tykkäätkö vai et. Hän tietää, että lennät kuin leppäkeihäs aamulla ja parempi vaan josset haikaile perään.

Pelimies ei mielistele tuohon malliin. Pelimies tietää mitä tahtoo ja osaa keinot. Pelimies ei passaa, ei kysele turhia. Pelimies antaa naiselle upeaa seksiä ilman, että naisen tarvitsee häntä ohjeistaa jonkun (nolon) Marja Kihlströmin tyyliin.

Pelimieskin voi kyllä olla tumpelo sängyssä. Mun kohtaama pelimies kesti korkeintaan minuutin ja oli huono suutelemaan.

Jos mies ei osaa suudella niin että saa naisen kuumaksi voi seksin unohtaa. Huono suutelija on huono sängyssä.

Totta. Ei jatkoon. 🤔

Vierailija
46/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on pieni ero. Pelimies huijaa saadakseen seksiä, pelinainen huijaa saadakseen ilmaista ruokaa ja materiaa. Vedättäjiä molemmat.

Jos tahtoo vain satunnaista seksiä, sama se sitten kunnon kyydit ottaa vaik pelimieheltä joka osaa hommat.

Vierailija
47/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että pelimies saa minut kiinnostumaan, nostaa minut jalustalle ja osaa vetää oikeista naruista, juuri kun olen rakastumassa, hän pudottaa minut maahan ja katoaa.

Noin se on. Meillä töissä on pelimies. Vaikka kaikki tietää mikä hän on, niin silti varmaan puolet naisista langennut häneen. Hän on komea ja panostaa itseensä ja omistuksiinsa. Hän näyttää juuri sellaiselta päiväunelta ja osaa puhua ja on aina kohtelias. Hän on älykäs ja lämmin ihminen ja sitä en häneltä pois vie, koska hän on siinä suhteessa todella aito. Hän ei tyrkytä itseään, mutta saa ihmiset koukkuun. Se on juuri sellainen mies, että vaikka pukis muovipussin, niin näyttää hyvältä. Tohon päälle se puhetyyli jne, niin se on heippa pikkuhousuille. Moni sitten itkenyt perään, kun mies ei ota tosissaan ja miksi ottaisi. Hän poimii hedelmät ja jatkaa eteenpäin. Minua hän ei ole koskaan yrittänyt iskeä, mutta kun olen lounaalla käynyt, niin huomasin olevani erittäin kiinnostunut. Silti en ole langennut häneen eikä hän ole ikinä osoittanut mitään sellaista kiinnostusta, että tapahtuisi jotain.

Mutta olen pyöritellyt mielessä, että jos kerran kokeilisi, niin keltä se olis pois. Sen verran mielenkiintoinen hän on. Olen myös miettinyt, että onko se silti jotain peliä häneltä, että saa koukkuun ihmiset. Siihen en osaa antaa vastausta, koska hänessä on tietty mystisyys silti.

Olaan ihan kavereita jne ja seuraan hänen instaansa miten elää ja minkälaisia ihmisiä hänen elämässään on, niin onhan se vähän outoa jotenkin. Jos en tuntisi häntä, niin miettisin, että yksi miljonääri taas kauniiden naisten kanssa. Mutta, kun hän ei ole ilmeisesti miljonääri, mutta panostaa siihen omaa juttuunsa, niin se hämää vähän.

Tekeekö tuo mies aloitteita iskeäkseen naisia, vai ihastuvatko naiset ainoastaan hänen persoonaansa, ja sitten turhautuvat kun mitään ei tapahdu?

Vierailija
48/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oops I did it again. - pelinainen

Vierailija
49/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään toiminta itsessään ei tee pelimiestä/naista, vaan motiivi toiminnan taustalla. Pelimiehiksi usein syytetään miehiä, jotka ovat naisten suosiossa. Silloin menee helposti lapsia pesuveden mukana, sillä jotkut ihmiset vaan ovat luonnostaan miellyttävää ja mielenkiintoista seuraa. Jos sellainen ei ole halukas sitoutumaan, mutta viihtyy naisseurassa, se on ok, mikäli ei lupaa mitään muuta. Usein ihastunut omilla tulkinnoillaan on syyllinen pelimiesharhaan ja varsinaisnen kohde on syytön. Tämä ei poista, etteikö pelimiehiä olisi ja niihin säännöllisesti naiset törmäisi, mutta aina ei ole tästä kyse.

Vierailija
50/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelinaisesta tulee itselleni mieleen naiset jotka pyörittävät pikkusormensa ympärille miehiä joista eivät todellisuudessa ole kiinnostuneita, mutta joista he saavat hyötyä eri tavoin.

Hyödyllä tarkoitan lähinnä rahaa ja muita palveluksia, sekä ihan puhtaasti huomiota (tämäntyyppiset naiset omien havaintojeni mukaan käytännössä elävät huomiosta, ja he tarvitse sitä paljon).

Vierailija
51/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole kuvailusi perusteella mikään pelimies. Pelimies pelaa jotain peliä, eikä se että naiset ovat luonnostaan hänestä kiinnostuneita tee kenestäkään pelimiestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän