Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kertoisitteko kuinka yleistä tämä on?

Vierailija
06.07.2022 |

Olen 43-vuotias mies ja kuulin luultavasti pieneen vähemmistöön: olen harrastanut elämässäni seksiä 3 naisen kanssa. Näistä ensimmäinen kerta oli 9. luokalla, jolloin harrastin seksiä yhden kerran. Tästä seuraavat 28 vuotta harrastin seksiä entisen vaimoni kanssa. Nyt, vuosi sitten tapahtuneen eron jälkeen olen harrastanut seksiä uuden naisystäväni kanssa. No, mutta tämä taustatarina ei oikeastaan ole se juttu. Mutta se on, että kokemattomuudestani johtuen minulle on tullut yllätyksenä, kuinka eri tavalla exäni ja nykyinen naisystäväni reagoivat seksiin. Exäni sai hyvin helposti seksin aikana todella monta orgasmia (myös siis ihan peniksellä yhdynnässä), squirttaili ym. Nykyinen naisystävä puolestaan saa orgasmin ainoastaan suuseksillä ja siinäkin vain yhden. Kertomansa mukaan toinen orgasmi yhden session aikana ei ole ollut koskaan mahdollista. Tämä siis siitä huolimatta, että hän silminnähden on todella kiihottunut ja rakastelee kyllä kiihkeästi.

Kertokaapa naiset, kumpi näistä edellä kuvatuista on yleisempää? En sano sillä, että nykyisessä naisystävässäni olisi mitään vikaa, mutta kieltämättä joskus tunnen itseni vähän huonoksi rakastajaksi, kun pystyn hänelle vain yhden orgasmin tarjoamaan aiemmin kokemani ilotulituksen sijaan.

Kiitos asiallisista vastauksista! Ja edelleen korostan, että tässä viestissä ei ollut nyt tarkoitus panna ihmisiä paremmuusjärjestykseen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta harrastanut kyllä seksiä kymmenien naisten kanssa ja sanoisin, että kyllä se yksi orgasmi on nimenomaan se ylivoimaisesti yleisin versio. Että ehkä tässä nyt sinulla se ensimmäinen kokemus on enemmänkin se poikkeava.

Vierailija
2/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa kuin yhden ja tutkimustenkin mukaan se on se yleisin malli. Voisin ehkä saada toisenkin, mutta en tunne siihen tarvetta. Tulen yhdestä tyydytetyksi. Yksi ei siis ole huonompi.

Seksi on joka partnerin kanssa vähän erilaista, se siinä vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ex on saanut monta orgasmia ja squirttaillut, niin sitä saattaa tulla joskus ikävä.

Vierailija
4/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan kirjoitti:

Kun ex on saanut monta orgasmia ja squirttaillut, niin sitä saattaa tulla joskus ikävä.

Kuten myös sitä, kun exällä oli 18/15 ja nykyisellä 15/11....

Vierailija
5/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain nuorempana useita orkkuja seksin aikana, 3-5 ehkä keskimäärin. Nykyisin saan miehen kanssa sekstaillessa vaan sen yhden, joskus sooloillessa satisfayer+dildo-yhdistelmällä kuitenkin saan kaksi peräkanaa, ehkä enemmänkin jos vaan jatkais. Ikävä on noita nuoruuden orkkuilotulituksia.

N44

Vierailija
6/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saa kuin yhden ja tutkimustenkin mukaan se on se yleisin malli. Voisin ehkä saada toisenkin, mutta en tunne siihen tarvetta. Tulen yhdestä tyydytetyksi. Yksi ei siis ole huonompi.

Seksi on joka partnerin kanssa vähän erilaista, se siinä vain on.

Minulla myös tuo sama. Kun olen saanut orgasmin, menen kokonaan toiseen mielentilaan eikä seksiä todellakaan edes tee mieli enää tuon jälkeen ja tuossa mielentilassa taas on täysin mahdoton kuvitellakaan laukeavansa.

Vierailija
7/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen, mutta harrastanut kyllä seksiä kymmenien naisten kanssa ja sanoisin, että kyllä se yksi orgasmi on nimenomaan se ylivoimaisesti yleisin versio. Että ehkä tässä nyt sinulla se ensimmäinen kokemus on enemmänkin se poikkeava.

Miksi vastaat? Kysymys ei ole ukoille

Vierailija
8/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai ex on feikannut ja kussut ja sinä kokemattomuuttasi luulit sitä muuksi.

Vierailija
9/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhtä enempää, mutta saan joka kerta. Joskus laskin, että masturboidessa joudun odottamaan 20 Min. vähintään ennen kuin saan hirveällä vaivalla toisen kerran, eikä se edes tuntunut kummoiselta, koska ei tehnyt mieli enää. One and done.

Vierailija
10/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ottaa joillakin harvinaisen koville. Ihan kuin se ex ei voisi olla missään asiassa parempi kuin uusi. Tottakai jos ex on saanut paljon orgasmeja, seksi on luonnollisesti parempaa sille miehellekkin, koska miehet rakastavat naisten orgasmeja.

Vierailija
11/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ottaa joillakin harvinaisen koville. Ihan kuin se ex ei voisi olla missään asiassa parempi kuin uusi. Tottakai jos ex on saanut paljon orgasmeja, seksi on luonnollisesti parempaa sille miehellekkin, koska miehet rakastavat naisten orgasmeja.

Onko sinulla tapana kertoilla edellisen suhteesi asiat seuraavalle? Ei tarvitse paljon ihmetellä, jos tulet dumpatuksi, sillä tuohan on hävytöntä ja moukkamaista. Ja niin on kilpailuasetelmakin, mutta kaipa tuollaisia ihmisiä on paljon, joille kaikki on kilpailua. Jopa orgasmit ja seksi.

Vierailija
12/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

47%

Vierailija
13/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tapana kertoilla edellisen suhteesi asiat seuraavalle? Ei tarvitse paljon ihmetellä, jos tulet dumpatuksi, sillä tuohan on hävytöntä ja moukkamaista. Ja niin on kilpailuasetelmakin, mutta kaipa tuollaisia ihmisiä on paljon, joille kaikki on kilpailua. Jopa orgasmit ja seksi.

Mistä olet saanut päähäsi että olisi? Tai että olen tullut dumpatuksi? Kerroppas että mikä nyt on moukkamaista ja mistä revit tuon että seksi on kilpailua? Hyvä seksi ei ole kilpailua vaan nautintoa, nautintoja voi saada todella monista eri asioista, kuten naisen orgasmeista. Ei kai se kiellettyä?

Vierailija
14/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa lainkaan orgasmeja. Ainoastaan yhdellä tietyllä lelulla onnistuu. Ja voit vain arvata kuinka pahalta tuntuu tietää että miehessä ei ole vika koska ex: ä sai helposti yhdyntä orgasmeja. Mies kokee siis huononmuutta myös tämän takia ja halusi ilmeisesti kertoa minulle että hänessä ei vika ole. Bo en ole koskaan saanut joten en näin olettanutkaan. Mutta nyt tiedän että minä olen huono.

Vierailija
15/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on 18/15???

Vierailija
16/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa lainkaan orgasmeja. Ainoastaan yhdellä tietyllä lelulla onnistuu. Ja voit vain arvata kuinka pahalta tuntuu tietää että miehessä ei ole vika koska ex: ä sai helposti yhdyntä orgasmeja. Mies kokee siis huononmuutta myös tämän takia ja halusi ilmeisesti kertoa minulle että hänessä ei vika ole. Bo en ole koskaan saanut joten en näin olettanutkaan. Mutta nyt tiedän että minä olen huono.

Nyt tiedät että olet huono? Onko tosiaan niin että on parempi elää pää pensaassa kuin tunnustaa tosiasiat? Missä olet huono?

Vierailija
17/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on 18/15???

Pituus 18 cm, ympärys 15 cm. Eli monsteri!

Vierailija
18/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi että olisi? Tai että olen tullut dumpatuksi? Kerroppas että mikä nyt on moukkamaista ja mistä revit tuon että seksi on kilpailua? Hyvä seksi ei ole kilpailua vaan nautintoa, nautintoja voi saada todella monista eri asioista, kuten naisen orgasmeista. Ei kai se kiellettyä?

No mistä se uusi nainen tietää edellisten orgasmit, ellet ole kertonut. Koko teksti oli täynnä vertailua, parempi, parempaa jne. Kyllä kai seksistä ja orgasmista voi muullakin tavalla keskustella kuin vertaillen. Mutta jos vertailu ja kilpailu leimaa aivan kaikkea, niin muunlainen ajattelu tietysti on vierasta, ja omakin suoriutuminen varmaan sitten on sitä samaa, mikä taas kuulostaa melkoisen raskaalta puolison näkökulmasta.

Jos et ole trolli, niin et ilmeisesti edes itse huomaa omaa ajattelutapaasi.

Vierailija
19/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä juuri kommentti missä näkyy selvästi miten vertaileva ja kilpaileva asenne orgasmeihin ja seksiin saa koko suhteen aivan toivottamalle kiemuralle. Molemmat mittaavat itseään orgasmeilla, niitä saadessaan ja antaessaan, jolloin aseeksi nousevat entiset kumppanitkin. 

Huono seksuaalinen itsetunto on hyvän seksin pahin vihollinen. Kun on koko ajan pakko suorittaa ja olla jonkun mittatikun mukainen, niin koko seksin idea on kuin kilpajuoksussa. Raskasta touhua, vaikka pitäisi nauttia. Suosittelen ammattiapua, noista jutuista voi päästä eroonkin ennen kun päädytään feikkaamaan koko seksi ja samalla suhdekin.

Vierailija
20/40 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä se uusi nainen tietää edellisten orgasmit, ellet ole kertonut. Koko teksti oli täynnä vertailua, parempi, parempaa jne. Kyllä kai seksistä ja orgasmista voi muullakin tavalla keskustella kuin vertaillen. Mutta jos vertailu ja kilpailu leimaa aivan kaikkea, niin muunlainen ajattelu tietysti on vierasta, ja omakin suoriutuminen varmaan sitten on sitä samaa, mikä taas kuulostaa melkoisen raskaalta puolison näkökulmasta.

Jos et ole trolli, niin et ilmeisesti edes itse huomaa omaa ajattelutapaasi.

En ole sanonut että kukaan tietää yhtään mitään. Tarkoitin tätä palstaa ja yleensä. Monen exä on ollut parempi sängyssä kuin nykyinen ja monet eivät kestä edes ajatella asiaa, vaan vihastuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi