Siis häh, onko joku onlyfans tilaus muka nykyisin pettämistä??
En kyllä ymmärrä mistä se muija nyt vaahtoaa.
Kertokaa nyt sille ettei ole niin meen näyttämään ketjun hänelle.
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän suhteessa ei ole pettämistä, mutta jonkun toisen suhteessa voi ollakin.
Itse suorastaan kannustan mieluummin OnlyFansin käyttöä kuin netin ilmaispoken. Silloin sentään tietää että materiaalin tuottaja tekee sitä omilla ehdoillaan ja siitä maksetaan suoraan hänelle itselleen. Ilmaisvideoista ei koskaan voi olla täysin varma onko kyseessä jonkinlainen hyväksikäyttö tai onko näyttelijä saanut siitä kunnon korvauksen.
Ja siellähän ei tietenkään voi tapahtua hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa jne. Voi miten ihanan naiivi ajatus :D
Riippu ketä katsoo. Voi ottaa selvää mitä tekee ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko seuraavat pettämistä. Kyllä tai ei jokaiselle
- ilmaisen p0rnon katselu
- piraatti p0rnon katselu
- maksullinen jäsenyys sivustolle missä näkee noi samat leffat mitä ennen on piratoinut
- onlyfans tilaaminen samalta pokestaralta joka on ollut noissa videoissa
- jonkun tuntemattoman naisen onlyfans tilaaminen
- tutun muijan onlyfans tilaaminen
Pettämistä ei ole mielestäni mikään. Kaikki onlyfans tilaukset ovat mielestäni epäkunnioittavaa kumppania kohtaan.
Poken katselu on passiivista toimintaa, valitset pätkän ja helpotat oloa.
Onlyfansin idea on, että valitset sen tietyn henkilön jolta saat kuvia, jolta voit maksua vastaan saada viestejä ja laittaa viestejä. Olet siis aktiivinen toimija ja haluat nimenomaan katsella tätä henkilöä. Toki sinulla voi pokessakin olla joku suosikki, mutta harvoin se tulee siinä samalla tavalla kumppanille ilmi, kuin tuossa, että nimenomaan haluat katsoa tätä yhtä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko seuraavat pettämistä. Kyllä tai ei jokaiselle
- ilmaisen p0rnon katselu
- piraatti p0rnon katselu
- maksullinen jäsenyys sivustolle missä näkee noi samat leffat mitä ennen on piratoinut
- onlyfans tilaaminen samalta pokestaralta joka on ollut noissa videoissa
- jonkun tuntemattoman naisen onlyfans tilaaminen
- tutun muijan onlyfans tilaaminen
Ei ole mitään yleismaailmallista pettämistä, jokaisessa suhteessa sovitaan nämä asiat sen toisen henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noh selittäkää nyt miksi toi onlyfans muka on pettämistä!!!!! Olette ihan samanlaisia kuin tuo akka!!
Juurihan me selitimme. Koska kumppanisi kokee sen niin.
Et sinä voi sanella kumppanillesi "no, saan tehdä mitä haluan, kas kun internet sanoi niin". Internet ei aio sanoa niin, ja jos aikoisikin, sillä ei olisi mitään tekemistä minkään kanssa. Suhteessa a/ halutaan samoja asioita tai b/ saavutetaan jonkinlainen kompromissi, jossa toinenkin saa enemmän vapautta tai c/ laitetaan poikki. Vaikka me kaikki sanoisimme, että Onlyfans on jokaisen miehen perusoikeus, niin ei se mitään vaikuttaisi jos kumppanisi ei tykkäisi, hänen suhteensa se on. (Eikä se todellakaan ole, katsoisin mieluummin oikean elämän hoitoa kuin jotain säälittävää Onlyfansin kuolaamista).
Olen kaunotar joten jos mun mies haluaisi onlyfansseilla niin vastapalloon minä perustaisin oman tilin sinne ja alkaisin heruttelemaan. Kaikki sieltä saadut tuotot käyttäisin itseeni. Vallan mainio diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten vastausksista käy ilmi, naiset haluavat rajoittaa miehen seksuaalisuutta. Sairasta.
t. Sirkka Mäkinen
Ajattele, kuinka sairasta on, että mieheni yrittää kahlita seksuaalisen ilmaisuni vain häneen.
Ja sinä siis haluaisit, että muut miehet panisivat sinua? Kertoo paljon palstanaisista.
No jos "mieheni" maksaisi muille naisille mutta minuun ei panosta yhtään niin onhan se nyt selvä peli, että ketä pannaan halvalla. Ainoa tilanne jossa se EHKÄ voisi menetellä olisi, että miehellä on niin suuresti rahaa, että elättää kokonaan itsensä ja minut ja yhdessä tilattaisiin jonkun tietyn "suuntauksen" materiaalia tai haluttaisiin tukea jotakuta erityisen hyvää mallia tai jotakuta tuttua, joka yrittää lyödä läpi alalla. Mutta tämmöinenkin olisi iso ehkä kun itse en hirveästi tunne vetoa onlyfansin sisältöön.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunotar joten jos mun mies haluaisi onlyfansseilla niin vastapalloon minä perustaisin oman tilin sinne ja alkaisin heruttelemaan. Kaikki sieltä saadut tuotot käyttäisin itseeni. Vallan mainio diili.
Öö eli sinulle on ok,että mies käyttää rahansa muihin naisiin, mutta sinä tienaat omasi heruttelemalla vieraille? Vallan mainio diili 😂
Ihan hyvä pointti. Miltä ap tuntuisi jos tyttöystävä perustaisi oman onlyfans tilin?
Of on periaatteessa prostituutiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suorastaan kannustan mieluummin OnlyFansin käyttöä kuin netin ilmaispoken. Silloin sentään tietää että materiaalin tuottaja tekee sitä omilla ehdoillaan ja siitä maksetaan suoraan hänelle itselleen. Ilmaisvideoista ei koskaan voi olla täysin varma onko kyseessä jonkinlainen hyväksikäyttö tai onko näyttelijä saanut siitä kunnon korvauksen.
Ja siellähän ei tietenkään voi tapahtua hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa jne. Voi miten ihanan naiivi ajatus :D
Niin ja ainahan se on mahdollista että ne sun tuotteet mitä sieltä tokmannilta ja lidlistä ostelet hyvin halpaan hintaan ovat uighuurien valmistamia kiinan keskitysleirillä.
Siitä ette kuitenkaan ketään syyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni sisällöntuottaja on aloittanut siksi, kun rahat ei muuten millään riitä tai korona vei työt, pakon edessä siis. Ja aika halvalla vielä menee se poke koska suurin osa ei todellakaan tienaa tuhansia tai miljoonia vaan muutaman sata kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä pointti. Miltä ap tuntuisi jos tyttöystävä perustaisi oman onlyfans tilin?
Siitä vaan mutta mulle puolet rahoista.
T. Ap
Kyllähän se loukkaisi paljon, jos rahaa ei muutenkaan olisi paljon, lisäksi mies huomioisi of-naisia paljon enemmän kun mua, puhuisi näistä, jopa näyttäisi kuvia, miten kauniimpi tuo toinen nainen on luetellen epäkohtiani myöhemmin. Olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin nainen ei ollut of-nainen. Kyllä se pettämisen puolelle menisi, ennen kaikkea törkeää ja itsetuntoa alentavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ainahan se on mahdollista että ne sun tuotteet mitä sieltä tokmannilta ja lidlistä ostelet hyvin halpaan hintaan ovat uighuurien valmistamia kiinan keskitysleirillä.
Siitä ette kuitenkaan ketään syyllistä.
Kyllä syyllistetään, mutta ne tuotteet on kiinalaisten lasten valmistamia ihan riippumatta siitä tilaako ne wishistä vai ostaako tokmannilta tai flying tigeristä. Jokainen nykymaailmassa kuitenkin tarvitsee laturin johtoa ja keittiökauhaa ym. eikä kaikkia tarve-esineitä voi itse tehdä tai varaa ostaa suomalaiselta käsityöntekijältä.
Ofhuorat ovat maksullisia. Maksulliset ovat siirtyneet nettiin. Ihan hyvä diili niille sinänsä, jos ei tarvitse ottaa kuppaisia kulleja joka reikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan mutta mulle puolet rahoista.
T. Ap
Minkä takia sulle kuuluu rahat toisen tekemästä työstä? Annatko omasta palkasta tai työttömyyskorvauksestasi 50% tyttöystävälle automaattisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies maksais jonkun hron keikistelystä niin se olisi todellakin exä.
Mutta ne sun lukuisat yhden yön jutut on sitten ihan eri juttu?
Mitä v i t t ua? :D
Kyllä yhden illan suhteet monogamisessa parisuhteessa ovat pettämistä. Avoimet suhteet erikseen.
Mutta asiaan: itse näen Onlyfans-tilauksen pettämisenä. Siinä maksetaan toiselle ihmiselle seksuaalisista teoista.
Vierailija kirjoitti:
Ofhuorat ovat maksullisia. Maksulliset ovat siirtyneet nettiin. Ihan hyvä diili niille sinänsä, jos ei tarvitse ottaa kuppaisia kulleja joka reikään.
Mun mielestä olisi parempi melkein tehdä irl töitä. Onlyfans voi pilata maineen loppuiäksi. Asiakkaat säilöö sisältöä itselleen ja joskus se kumminkin vuotaa. Tai joku fani voi kiristää, jos tietää että toinen haluaa asian pysyvän salassa perheeltä tai työpaikalta.
Lisäksi siis noiden naisten sisällöstä löytyy näytteitä redditistä ym että saa lisää tilaajia. Ilmaiset alastonkuvat kenen tahansa katsottavaksi on mielestäni pahempi kuin muutama asiakas, jotka ei ota kuvia ja luultavasti haluavat itsekin pitää matalaa profiilia.