Ovatko Hiltonin siskokset mielestäsi kauniita?
Kommentit (38)
Paris ilman botox ym muita käsittelyjä kuin kuka tahansa Hilja maitotyttö .
Paris on minun mielestäni kauniimpi. Nicky vähän erikoisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Nickyllä myös tosi komea mies.
No en nyt sanoisi.
Onhan ne hyvännäköisiä. Hyvä iho, pitkiä, hoikkia vielä nelikymppisinäkin, ei isoja luomia tai muita ihovirheitä, hyvät hiukset ja hampaat, kauniit silmät, erottuvat huulet.
Ei yhtäkään varsinaisesti rumaa kasvonpiirrettä, vaikka kummankin nenä on varmaan liian pitkä joidenkin mielestä. Mutta se nenä sopii muihin heidän piirteisiinsä.
Ja plussaa siitä, etteivät ole lähteneet Kardashian-muodonmuutokseen mukaan.
Amerikkalaiseen makuun, heissä on juutalaista ulkonäköä, vaikka eivät ole juutalaisia.
Ovathan he näyttäviä ja hyvännäköisiä. Eivät kuitenkaan omaan makuuni, olen ennemmin pienten ja muodokkaiden naisten kannalla.
Eivät ole.
Jos tulisivat baarissa tai Tinderissä vastaan, niin joo ei.
Paris Hilton on minusta erittäin kaunis, ei klassisen kaunis, vaan persoonallisen kaunis. Erikoinen nenä jne. Ilman meikkiä vielä kauniimpi kuin meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka Paris esitteli uusia kenkiään ilman pikkuhousuja.
Niin mäkin. Sillä on 42 koon jalka! Järkyttävä lätyskä.
Kimhän oli Parisin assari ja ponnisti sitä kautta julkisuuteen, eli periaattessa Kim kopsasi Parisia. Paris ja Nicky on hyvin huollettuja, pitkiä ja hoikkia, varmasti kääntäisivät päitä vaikka eivät edes olisi julkkiksia.Heidän äitinsä oli lapsena monissa tv-sarjoissa, mm. Pieni talo Preerialla.
Vierailija kirjoitti:
Paris ilman botox ym muita käsittelyjä kuin kuka tahansa Hilja maitotyttö .
Ei muuten ole tehnyt itselleen mitään, mikä on tänä päivänä tuolla päin aika harvinaista. Ja on jo nelissäkymmenissä. Virkistävää, kun ei ole lähtenyt tähän botoxhuuli- ja rasvansiirtopeppujuttuihin mukaan!
No persoonallisen kauniita, ei ehkä nykyisen kauneusihanteen tai klassisenkaan muotin mukaan. Ja vaikka en oikein Parisista julkkiskuvan perusteella välitä niin täydet pointsit naiselle siitä, ettei ole silikoneja hankkinut tai naamastaan tusinamuijaa leikellut (tiiätte kyllä; Se persoonaton joskin nätti naama, jota joka toisella julkkiksella on ja kaukaa näkee, että laitettu on).
Ja edelleen; Nuorena oli turhan laiha (se oli ajan ihanne), mutta nyttemmin hieman terveemmällä painolla minusta sata kertaa paremman näköinen kroppa kuin nämä megaperse julkkikset, joilla näytti vielä muutama vuosi sitten, että olisi ollut irtoperse, kun oli niin kohtuuttoman iso.
En aiemmin pitänyt ja nuorena minulla oli samantyylinen vartalo (josta en pitänyt).
En lue juorulehtiä enkä ole edes muistanut noita, joten nyt kun kävin katsomassa kuvia niin ihan kauniitahan nuo ovat, superpointsit vielä siitä että silareita ei ole eikä ehkä muutenkaan leikeltyjä? Joku tavis laittaisi viimeisillä rahoillaan silarit ja leikkauttaisi nenänsä, Parisilla se on vain positiivisen persoonallinen.
Molemmilla tosi pitkä selkä. Mutta mun mielestä erityisesti Paris on tosi nätti.
Olin teini, kun Paris tuli julkisuuteen. Se hämmensi minua, koska en nähnyt häntä kauniina. Harmittelin pieniä tissejäni, joita pidin epäseksikkäinä. Ja yhtäkkiä pienirintainen Paris olikin seksisymboli!
Nyt aikuisena kauneuskäsitys on laajentunut huomattavasti. Kauniita ovat.
Olen runkannut Parisin kuville usean kerran.
Nickyllä myös tosi komea mies.