Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Hiltonin siskokset mielestäsi kauniita?

Vierailija
06.07.2022 |

Siis Paris ja Nicky Hilton

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nickyllä myös tosi komea mies.

Vierailija
22/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris ilman botox ym muita käsittelyjä kuin kuka tahansa Hilja maitotyttö . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris on minun mielestäni kauniimpi. Nicky vähän erikoisen näköinen.

Vierailija
24/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nickyllä myös tosi komea mies.

No en nyt sanoisi.

Vierailija
25/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne hyvännäköisiä. Hyvä iho, pitkiä, hoikkia vielä nelikymppisinäkin, ei isoja luomia tai muita ihovirheitä, hyvät hiukset ja hampaat, kauniit silmät, erottuvat huulet.

Ei yhtäkään varsinaisesti rumaa kasvonpiirrettä, vaikka kummankin nenä on varmaan liian pitkä joidenkin mielestä. Mutta se nenä sopii muihin heidän piirteisiinsä.

Ja plussaa siitä, etteivät ole lähteneet Kardashian-muodonmuutokseen mukaan.

Vierailija
26/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiseen makuun, heissä on juutalaista ulkonäköä, vaikka eivät ole juutalaisia.

Vierailija
27/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan he näyttäviä ja hyvännäköisiä. Eivät kuitenkaan omaan makuuni, olen ennemmin pienten ja muodokkaiden naisten kannalla.

Vierailija
28/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole.

Jos tulisivat baarissa tai Tinderissä vastaan, niin joo ei.

Vierailija
29/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton on minusta erittäin kaunis, ei klassisen kaunis, vaan persoonallisen kaunis. Erikoinen nenä jne. Ilman meikkiä vielä kauniimpi kuin meikillä.

Vierailija
30/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka Paris esitteli uusia kenkiään ilman pikkuhousuja.

Niin mäkin. Sillä on 42 koon jalka! Järkyttävä lätyskä.

Vierailija
31/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimhän oli Parisin assari ja ponnisti sitä kautta julkisuuteen, eli periaattessa Kim kopsasi Parisia. Paris ja Nicky on hyvin huollettuja, pitkiä ja hoikkia, varmasti kääntäisivät päitä vaikka eivät edes olisi julkkiksia.Heidän äitinsä oli lapsena monissa tv-sarjoissa, mm. Pieni talo Preerialla.

Vierailija
32/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paris ilman botox ym muita käsittelyjä kuin kuka tahansa Hilja maitotyttö . 

Ei muuten ole tehnyt itselleen mitään, mikä on tänä päivänä tuolla päin aika harvinaista. Ja on jo nelissäkymmenissä. Virkistävää, kun ei ole lähtenyt tähän botoxhuuli- ja rasvansiirtopeppujuttuihin mukaan!

Vierailija
33/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persoonallisen kauniita, ei ehkä nykyisen kauneusihanteen tai klassisenkaan muotin mukaan. Ja vaikka en oikein Parisista julkkiskuvan perusteella välitä niin täydet pointsit naiselle siitä, ettei ole silikoneja hankkinut tai naamastaan tusinamuijaa leikellut (tiiätte kyllä; Se persoonaton joskin nätti naama, jota joka toisella julkkiksella on ja kaukaa näkee, että laitettu on).

Ja edelleen; Nuorena oli turhan laiha (se oli ajan ihanne), mutta nyttemmin hieman terveemmällä painolla minusta sata kertaa paremman näköinen kroppa kuin nämä megaperse julkkikset, joilla näytti vielä muutama vuosi sitten, että olisi ollut irtoperse, kun oli niin kohtuuttoman iso.

Vierailija
34/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin pitänyt ja nuorena minulla oli samantyylinen vartalo (josta en pitänyt).

En lue juorulehtiä enkä ole edes muistanut noita, joten nyt kun kävin katsomassa kuvia niin ihan kauniitahan nuo ovat, superpointsit vielä siitä että silareita ei ole eikä ehkä muutenkaan leikeltyjä? Joku tavis laittaisi viimeisillä rahoillaan silarit ja leikkauttaisi nenänsä, Parisilla se on vain positiivisen persoonallinen.

Vierailija
35/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla tosi pitkä selkä. Mutta mun mielestä erityisesti Paris on tosi nätti.

Vierailija
36/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, eivät supernättejä.

Vierailija
37/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini, kun Paris tuli julkisuuteen. Se hämmensi minua, koska en nähnyt häntä kauniina. Harmittelin pieniä tissejäni, joita pidin epäseksikkäinä. Ja yhtäkkiä pienirintainen Paris olikin seksisymboli!

Nyt aikuisena kauneuskäsitys on laajentunut huomattavasti. Kauniita ovat.

Vierailija
38/38 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut Parisin kuville usean kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi