Kuka tykkää tosta Nordean uudesta verkkopankista?
Kommentit (44)
Mikä uusi? Ihan sama kuin ennenkin ja tykkään kyllä. Sehän on helppo ainakin Osuuspankkiin verrattuna.
En tykkää. Vanha oli parempi.
-Nordealainen
Olin just katsomassa tilejäni.
En todellakaan tykkää.....
Just maksoin laskuja. Mikä siellä on muuttunut?
Jospa Nordeassa joku edes joskus toimisi.
Kamala. Miksi muuttivat vanhan, kun se oli hyvä? Olen antanu palsutetta pankille. Antakaa tekin sinne suoraan! Ihme näyttö: isolla kirjasinkoolla, harvat rivivälit, oma nimi kolmasosa näytöstä, joutuu etsiin ha hakeen, rullaamaan näyttöä kauheasti, vaikea siis saada tarpeeks asiaa samalle näytöllä joka hankaloittaa kokonaisuuden hahmottamista.
Tosi huono uudistus! Sieltä oikean laidan valikosta pääsee vanhaan verkkopankkiin, käytän sitä aina! Sain tarpeekseni huonosta uudistuksesta.
Outoa etteivät kysy käyttäjäkokemusta asiakkailta. Sehän olis osa palvelua. Ja mikseivät reagoi, kun väki moittii! Toi uudistus maksanu taatusti hirveesti ja se on meidän rahaa jota siihen on käytetty. Tympäsee.
En tykkää. Huonommaksi meni. Olen mm. antanut verkkopankissa tileilleni nimet Oma käyttötili ja Matkatili jne. Nyt kun maksan laskuja tilit eivät näy nimillä on vain pelkät tilinumerot. Muistan ne kyllä, että esim oma tilinumeroni päättyy .5 66, mutta ei mennyt parempaan suuntaan.
Toisekseen kun laskun tiedot on syötetty hypätään suoraan vahvista-toimintoon ilman että näytetään yhteenvetoa mitä on vahvistamassa.
On kyllä kankea. En ihastunut tähän.
Kunpa palaisivat vanhaan verkkopankkiin takaisin. Se oli paljon parempi.
Teksti hyökkää silmille tässä uudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala. Miksi muuttivat vanhan, kun se oli hyvä? Olen antanu palsutetta pankille. Antakaa tekin sinne suoraan! Ihme näyttö: isolla kirjasinkoolla, harvat rivivälit, oma nimi kolmasosa näytöstä, joutuu etsiin ha hakeen, rullaamaan näyttöä kauheasti, vaikea siis saada tarpeeks asiaa samalle näytöllä joka hankaloittaa kokonaisuuden hahmottamista.
Tosi huono uudistus! Sieltä oikean laidan valikosta pääsee vanhaan verkkopankkiin, käytän sitä aina! Sain tarpeekseni huonosta uudistuksesta.
Totta, nyt vasta huomasin että siellä on linkki josta pääsee vanhaan verkkopankkiin. Kiitos vinkistä! (Kertoo jotain sekavuudesta, etten ollut aiemmin huomannut sitä.)
Laskunmaksussa yhteenvetoa tarvitaan et voi tarkistaa! Palvelu takasin!
Vierailija kirjoitti:
Muutosvastarinta
Kas kun ei kateus.
Aivan ihana! Minä tykkään ja käyn katsomassa sitä usein ihan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosvastarinta
Kas kun ei kateus.
Kateus verkkopankin menestyksestä myös naisten keskuudessa.
Toivottavasti kansa valittaa asiasta ja meitä kuultaisiin ja et sillä olis vaikutusta.
Ei ole kyseessä muutosvastarinta, vaan havainnot ja reaktiot huonontuneesta verkkopankista, palvelusta ja järjestelmästä.
Mikä siinä on muuttunut? Yhtä hyvä ollut aina.
Ihan pssska.