Onko teillä kotona joku, joka vääntää muovipussit omituisille kiemuroille, ja ne pitää sitten aina avata?
Menee sekunteja hukkaan, kun pitää avata se solmu. Mielestäni roskapussin laiton pitää olla parin sekunnin homma: pussi laatikosta, lyö se auki, ja pussi roskiskaappiin. Nyt pitää nipertää.
Onko teillä samaa?
Kommentit (52)
Mun aikuinen tytär tekee noin. Se tuo mulle välillä kasseja roskapusseiksi ja oon ihmetellyt niitä nyttyröitä.
Sellainen tiivis kolmio vie vähän tilaa. Niitä mahtuu tiskipöydän alle paljon.
On. Mies laittaa ne aina ihme solmuille. Ärsyttävää.
Jotkut tyttöystävät ovat tehneet tuota.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niitä myös. Aikuinen poikani nauroi, että sulla on äiti liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niitä myös. Aikuinen poikani nauroi, että sulla on äiti liikaa aikaa.
Seuraava aste on, että alkaa vaatia muiltakin rutiineja, joissa ei ole mitän järkeä. Ja sitten, kun ei tapahdu, niin itketään, miten kotityöt ei jakaannu ollenkaan tasan, vaan yksin joutuu muovipussit kolmioiksi taittelemaan samaan aikaan kun toinen pitää kivaa esimerkiksi rakennellen kaikenlaista.
Meillä on kaikki muovipussit siisteillä kolmioilla, koska ne mahtuvat niin pieneen ja siistiin tilaan sekä tietää niiden lukumäärän.
Roskapusseina käytetään erillisiä roskapusseja rullalta.
Minä taittelen hedelmäpussit kolmioiksi. Niitä menee metellinkeräyspusseiksi, vessan roskiksen pusseiksi, lasinkeräyspussiksi yms. Menevät paljon pienempään tilaan taiteltuina.
Minä kanssa viikkaan muovipussit. Siinä ei mene yhtään kauempaa kuin myttäämisessä solmuun. Aika monta viikattuna menee samaan tilaan kuin yksi myttypussi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaikki muovipussit siisteillä kolmioilla, koska ne mahtuvat niin pieneen ja siistiin tilaan sekä tietää niiden lukumäärän.
Roskapusseina käytetään erillisiä roskapusseja rullalta.
Onkin tosi tärkeä tieto.
Keittiön yksi alalaatikko on varattu pusseille. Sinne vain myttyyn ja sieltä otetaan. Ei helkkari jotain pussien viikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Keittiön yksi alalaatikko on varattu pusseille. Sinne vain myttyyn ja sieltä otetaan. Ei helkkari jotain pussien viikkaamista.
Miten tiedät, montako pussia laatikossa on? Joutuu pitämään erikseen siitä kirjaa paperille tai liitutaululle, jos vain myttää pusseja laatikkoon.
miksi pussi laitettaisiin solmuun kyselee epätietoinen
Vierailija kirjoitti:
miksi pussi laitettaisiin solmuun kyselee epätietoinen
Tätäpä moni tässä ketjussa varmasti miettii. ap
Mulla on kassit korissa tiskipöydän alla...mytyt tuli laitojen yli ja olivat sylissä kun oven avasi, siispä aloin kolmioida niitä.
Eikä sen avaamiseen kauaa mene, viimeinen taitos auki ja ravistus.
Meillä ei ole enää muovipusseja lainkaan. Otan kauppaan kestokassin mukaan ja roskat pakkaan rullamuovipusseihin. Lopputulos: alakaappi on jälleen siisti! En todellakaan jaksaisi viikata pussukoita.
siisti kolmio kulkee hyvin esim. laukussa seuraavaan kauppakertaan.
semmonen epämääräinen mytty on tiellä vain koko ajan kaikkialla.
Meillä otetaan roskispussi rullasta ja käytetään kestokasseja.
Toivottavasti mun mies ei näe tätä aloitusta. Saisi muuten hyvän, uuden idea pieneen kiusantekoon. Joo, tiedetään, jss jne